Päätinpä kokeilla nettikanavaakin josko sinkkunainen vaikka kohtaisi kivan miehen. Nyt parit deitit takana olen paljon viisaampi. Tässä pari kokemustani.
Herra nro 1 : Kirjoiteltiin mukavia ja päätettiin tavata aika pikaisesti. Deiteillä tyyppi kertoi selkäsä krenaavan ja siitä syystä oli hänen ollut jätettävä autokuskin työt. Kehuskeli sitten käyneensä palo-opiston. Vatsa roikkui maassa ja selkä siis sökönä , just joo varmaan olivat ottaneet tyypin brankkariksi lennossa. Hönelö oli varmaan jostain kuullut naisten tykkäävän brankkareista. Tekareita olisin myös tyypille suositellut, mahtaa syöminen olla hankalaa niin vähäisellä purukalustolla.
Herra nro 2 :
Kertoi iäkseen 45, meinasin pyörtyä deiteillä. Mies oli ollut 45 vähintään kymmenen vuotta sitten. Kuva jonka olin häneltä saanut taisi olla kivikautinen. Myönsikin ohittaneensa jo viidenkympin rajapyykin, muttei suostunut kertomaan milloin.
Naiset kuulemma karttavat 50 vuotiaita. Ei pidä paikkansa, naiset boikotoivat enemmänkin valehtelijoita.
Pari olen outoa olen saanut blokattua jo kirjoitellessa.
Ajattelin jo poistaa profiilini, mutta niin paljon näillä oudoilla tapauksilla olen naurattaa ystäväpiiriiniäni että jatkanpa vielä tovin.
Onko tosiaan niin että "normaalimmat" ja rehelliset miehet ovat kuolemassa sukupuuttoon, tai tiukasti aviossa.
Tarkoitan siis ikäisiäni 40-vuotiaita.
Deittikokemuksia
31
1847
Vastaukset
- normaalihko
No täällä on suht normaalihko ja umpi rehellinen 47v mies ja oli tarkoitus vastata jonkun profiilin viestiin (ehkä juuri sinun) mutta tämä kirjoittamasi
"niin paljon näillä oudoilla tapauksilla olen naurattaa ystäväpiiriiniäni" saikin ajattelemaan tarkemmin.
Ei huvita pelkäksi pelleksi ilmoittautua. ;)
Lienee parempi meikäläisenkin lähteä vaikka kirjastoon "bongailemaan" kaveria. :) - töykkis
kunnon ja paremmat miehet tai mitä termiä halutaankin käyttää, niin ovat usein varattuja.
Sitten on tämä kohtaamisongelma eli kaikki ei voi koskaan löytää toisiaan, siis deiteissä kyllä hyviäkin miehiä varmasti on, muttei valitettavasti riitä jokaiselle tai oikeanlainen ei tule omalle kohdalle!
No eihän tässä mitään uutta ja ihmeellistä tullut, mutta on aina kuitenkin ikävä kuulla, että jos annetaan väärää kuvaa tai huijataan!- mieti nyt
vähän... tietty me parhaimmat ollaan jo varattuja ;)
- Pakit sain
Naisten pinnallisuus parinvalinnassa on näköjään pysyvä ilmiö, eikä vähene edes ikävuosien karttuessa. Vähän realismia peliin. Moniko 40 nainen voi sanoa olevansa hyvännäköinen ja vailla vikoja / sairauksia?
Pitäisi vähintään sivuuttaa ulkoista arviointia tehtäessä ne asiat joille ihminen itse ei voi mitään.- en ymmärrä
huvittaa,kun iäkäs mies,jolla kramppia ja kremppaa varmasti,hakee nuorta naista.
Ulkonäkökin kertoo,että ikä tehnyt tehtävänsä ja silti hyvinhodettu saman ikänen nainen ei kelpaa? - voin sanoa
olen fiksu, hyvännäkoinen 40 nainen. Tosin en asu Suomessa. Ei tulisi mieleenkään muuttaa takaisin sinne ;=) sarvikuonojen maahan...
- muuttaisi takaisin
voin sanoa kirjoitti:
olen fiksu, hyvännäkoinen 40 nainen. Tosin en asu Suomessa. Ei tulisi mieleenkään muuttaa takaisin sinne ;=) sarvikuonojen maahan...
mutta toivoisin silti löytäväni suomea puhuvan miehen. Mitenkähän paljon meitä sinkkuja ulkosuomalaisia mahtaa olla?
- naiselta
Menikö sulta puurot ja vellit ja vellit sekaisin. Ei kyse ollut vioista/sairauksista , vaan suoranaisesta valehtelusta. Toisen voi saada treffeille valehtelemalla, mutta varmat pakit on silloin vastassa, ainakin minulta. Jos itse on aina huolehtinut itsestään ei halua kyllä mitään valehtelevaa turjaketta seuraansa. Näin valitettavasti menee.
- m35v..
Otitko itse yhteyttä näihin miehiin vai odotitko ja valitsit?
- m35v..
Ei naiset koskaan vastaa, koska tuo jälkimmäinen vaihtoehtohan se on. Sitä saa mitä tilaa :)
- linnakundi
Tapasin miehen treffipalstalla. Juttelimme. Hän oli aluksi oikein symppis, vaikka ei itse heti kertonutkaan olleensa linnassa. Kertoi parantaneensa tapansa ja pysyvänsä nyt kaidalla tiellä, koska elämä rehellisenä miehenä oli ihanaa.
Ajattelin että täytyyhän tapansa parantaneelle antaa mahdollisuus solmia parisuhde, mies kävi sentään töissä. Sanoi, että ei ollut muka väkivaltarikoksia ikinä tehnyt. Minä uskoin sinisilmäisesti kaikki puheet. Mutta mutta. Totuus paljastui, valehtelua ja muita naisia oli kierroksessa netistä. Pientä filunkihommaa koko ajan.
Ja vankilassakin hän oli ollut nimenomaan väkivaltarikoksen takia ensimmäisen kerran ja toisen muun syyn takia. Ja hän kertoi itse avoimesti kuinka oli vaimojaan pettänyt. Vaimot eivät kuulemma halunneet olla hänen kanssaan missään tekemisissä enään, nyt ymmärrän hyvin syynkin.
Tuossa vaiheessa suhteen lopettaminen oli vaikeaa, kun olin kiintynyt, mutta tiesin sen olevan ainoa oikea vaihtoehto. Omaa elämää ei saanut pilata lopullisesti. Olin ansassa, sillä mies pyöritti minua ja valehteli koko ajan lisää. En uskonut enään omiin aisteihini, kun näin jotakin omin silmin ja mies sanoi ettei se ole niin. Mies siis väitti että musta on valkoista ja vaikka minä näin sen mustan, niin kuvittelin että aistini olivat väärässä. omat aistini siis istini siis omasta mielestäni pettivät minut. En luottanut enään omiin kykyihini nähdä todellista tilannetta sellaisena kuin se on vaan uskoin miehen väitteisiin, että asiat olivat toisin.
Koko ajan tuli ilmi lisää kaikenlaista epärehellisyyttä. Sitten otin itsekin kovemmat keinot käyttöön paljastaakseni hänet ja sain kuin sainkin hänet kiinni itse teosta. Mutta silloin hän haukkui minua pimeäksi kyyläksi ja hänen vahtijakseen ja sairaalloisen mustasukkaiseksi. Eli siis käänsi asian niin, että minähän se hullu olen. Mies kiusasi henkisesti ja vähätteli minua. Hänen käytöksensä oli henkisesti väkivaltaista minua kohtaan ja ymmärsin, että hän nautti naisten piinaamisesta ja alistamisesta. Ilmeisesti valehteleminen ja toisen sinisilmäinen luottamus hänen juttuihinsa antoi hänelle jonkunlaisen vallantunteen ja tyydytystä. Vankilassa hän oli oppinut monia pahoja tapoja. Öisin kävi ajelulla ties mitä harrastamassa, oli niin kivaa kuulemma öisin ajella autolla. Kauheaa, kun lopullinen totuus paljastui miehen menneisyydestä ja nykyisyydestä. Paljastui pöyristyttäviä asioita, joita en edes unissani olisi koskaan uskonut kohtaavani. Jotain, jota ei edes tässä nimettömänä voi kertoa, niin kauheaa oli sen ajatteleminenkin.
Tällaista miestä ei olisi voinut esitellä tulevana vävyehdokkaana vanhemmille. Onneksi en ehtinytkään vaan pystyin lopulta lopettamaan suhteen. Järki sanoi, että niin on tehtävä tai olisin tuhoon tuomittu. Olin pitkään masentunut ja makailin vain sohvalla. Nuoleskelin haavojani, sillä itseäni sain syyttää omasta tyhmyydestäni. Teki mieli varoittaa miehen uutta naisystävää, joka ei tiennyt mitään miehen touhuista...vielä. Mutta oli viisainta pysyä erossa, sillä alamaailman kosto voi olla hirveä. Kunnes uusi avovaimo tässä eräänä päivänä soitti ja kyseli miehen menneisyydestä ja asioista. Oli hänellekin tarve tullut saada tietää totuus. Kauheaa kun mies ensin oli niin symppis ja sai uskomaan että oli parantanut tapansa. Minä tyhmä, tyhmä tyttö. - Nainen 44v ....
ja olen treffeissä iällä 35v. Ja hyvin menee läpi myös livenä :) Kun pitää huolta itsestään voi hyvin ottaa 10 vuotta pois omasta iästä.
- Pim olet banaani
Pidähän sitten piilossa henkilöllisyystodistuksesi treffikumppaneiltasi. Itse tapailin aikoinaan naista joika valehteli 10 vuotta iästään eikä koskaan paljastanut oikeaa ikäänsä minulle. Kerran satuin näkemään hänen ajokorttinsa ja dumppasin valehtelijan välittömästi.
- yhtä.
Pim olet banaani kirjoitti:
Pidähän sitten piilossa henkilöllisyystodistuksesi treffikumppaneiltasi. Itse tapailin aikoinaan naista joika valehteli 10 vuotta iästään eikä koskaan paljastanut oikeaa ikäänsä minulle. Kerran satuin näkemään hänen ajokorttinsa ja dumppasin valehtelijan välittömästi.
on synti kuten toisen kännykänkin lukeminen. :)))))
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih517016Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7033101Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831310Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981291- 841285
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891170
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361136Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181086- 721022