Tänään Lieksan lehdessä entinen virkamies kirjoittaa Veijo Ikoselle sinänsä siihen oikeus sekä Myöskin Opettaja ja sekin oikein näin pitääkin mutta virhe on jo tapahtunut sinänsä pieni mita oli virkamiesten virhe"häpeä kettu aikaan" markoissa yli puoli miljoonaa, joten muistaako virkamies tätä asiaa kun nimesi laitoit paperiin.huomautuksella selvisit. mutta paperin laatija kuin koira veräjästä.
Eduskunnan puhemies kok Pystynen ei muistanut tavanneensa sitemmin näitä tuomittuja henkilöitä jotka työskentelivät muuallakin ja olivat leivättömän pöydän ääressä,Lieksan lehden kuvassa silloin kilistelivät laseja ja rauhalassa jo taksi pysähty menomatkalla kun tarve yllätti joten jos nyt muisti joillakin pettää niin kyllä kansa tietää.
Sosiaalipuolella on oikaistu ennen vahinkoa ketjutusasia.
On myöskin kiinnitetty huomiota ESTEELISENÄ TOIMIMISEEN eli lautakunta on palauttanut viranhaltijan esityksen uudelleen toisen henkilön esiteltäväksi.
Esteellisyys on sukulaisuussuhde tai yhtiön hallituksessa toimiminen,Jos siitä on erityistä hyötyä tai vahinkoa henkilölle esteellisenä toimiminen on virkavirhe.
Muisti pätkii
3
164
Vastaukset
- Pykälät kuntoon
On hyvä että näitä epäkohtia otetaan esille. Lieksa on surullisenkuuluisa siitä miten pieni piiri pyörittää kaupungin asioita keskenään. Tarvitaan muutos.
- ja pikaisesti!
Tässä on vai se iso kynnyskysymys- kuka haluaa tätä jätekasaa kouhottaa! Innovatiiviset ja aktiiviset ihmiset ovat tämän pienen piirin pahin piikki ja heistä halutaankin päästä eroon hinnalla millä hyvänsä. Tämähän on nähty jo niin moneen kertaan, että jos pärstäkerroin ei miellytä niin kiitos ja näkemiin.
- Volvo.kudki
Susi vei koiran auton peräkontista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733121
- 602854
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322405- 802246
- 602063
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408