Kärhön lehdille on ilmestynyt harmaita laikkuja. Tuntuu, että tauti leviäsi koko kasviin vartta myöten. Olen suihkuttanut ja pyyhkinyt lehtiä. Autaako se vai pitääkö koko kasvi hävittää??
Kärhö ja homesieni tai muu
2
823
Vastaukset
- kärhöfani
todennäköisesti kyseessä on härmä siihen saa ostaa myrkkyä taimimyymälöistäyms. tai kokeilla omaa vaaratonta myrkkyä 1 litra vettä 2 tl ruokasoodaa ja 2tl mäntysuopaliuosta olen uusinut käsittelyn noin 4 tai 5 kertaa viikon välein ja kärhöt ovat nyt hyvässä kasvussa ja kohta kukkivat.
ei tarvi siis hävittää onnea kokeiluunAion kokeilla tuota antaamaasi ohjetta. Kärhö alkaa kukkia, nuppuja on kovasti ja on kai aphina. Kuten monet sanovat, ensi kiinnostaa isot kärhöt ja sen jälkeen pienemmät..
Katsotaa:-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981552Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 43838
- 82820