Alkaa pikkuhiljaa jo ahdistamaan. Menen alle kuukauden päästä armeijaan, ja sieltä päästyäni olen jo 20. Olen vain helvetin ujo naisten seurassa, ja aloitteen tekeminen tuntuu mahdottomalta, naisen pitäisi suorastaan raahata minut sänkyyn. En usko, että tämä ainakaan ulkonäöstä johtuu, komeaksikin on kehuttu. Mistä saisi lisää itseluottamusta aloitteen tekemiseen? Kaikkein parasta olisi, jos löytäisin itselleni myös kokemattoman kumppanin, mutta alkaa tuntua, että baareissa pyörivät minun ikäiseni tytöt ovat kaikki jo "korkattuja". Toki vanhempikin nainen voisi opettaa, ehkä oppisin sillä tavalla enemmän temppuja. Kaverini pääsivät pukille jo rippikouluikäisenä, mutta minua ei ole vieläkään onnistanut. Alkaako tulla kiire?
19v poikuus tallella
4
1145
Vastaukset
Hei, poju, älä lannistu! Pää pystyyn! Ei sulla ole vielä mitään hätää. Minäkin olin vielä neitsyt 19-vuotiaana, kun menin inttiin, mutta armeijasta päästyäni tapasin ensirakkauteni, jolle menetin neitsyyteni 20-vuotiaana. Sen jälkeen onkin tullut tähän ikään mennessä reilusti kokemusta seksistä, kun ikää on jo 33v ja parisuhteita ja naisia on riittänyt. Minäkin olin ujo lapsena ja teininä, kunnes turkkilaiset kaverini muuttivat minut avoimeksi ja sosiaaliseksi 18-vuotiaana. Minäkin olin jo silloin komea ja karvainen nuorukainen. Toisaalta mua ei ole paljon yhden yön jutut kiinnostaneet koskaan. Arvostan enemmän tunnetta seksissä. Kyllä sulla on vielä aikaa ihan oikeasti. On paljon ihmisiä, jotka ovat neitsyitä vielä 25v ja 30v ja jopa vanhempanakin. Kyllä sä vielä ehdit menettää neitsyytesi ihan varmasti. Älä stressaa sitä turhaan! Tulee vielä tilaisuuksia paljon. Olet oma itsesi vain! Nainenkin voi lähestyä ja iskeä sut, niinku mulle kävi monta kertaa. Luota minuun! Nauti elämästäsi ja nuoruudestasi! Hyvää kesää sinulle ja voimia armeijaan! Pidä itsesi miehenä! =)
- hyyyhyhyhyh
...mitään hävettävää. Miehet aloittavat seksielämänsä keskimäärin 17-22 vuotiaana, joten onhan sulla vielä runsaasti aikaa. Sitäpaitsi tulet todennäköisesti nauttimaan seksistä paljon enemmän sellaisen kanssa, jota oikeasti rakastat. Kyllä se voittaa 15-kesästen puskissa nussimiset, usko mua :) hyvää kannattaakin odottaa.
- VANHEMMAT !
Naiset antavat mielellään. Itse kun oli 17v paneskelin tuolloin vähän yli 50v. Todella sain aina kovaa kyytiä. Todella hyvä imuttaan ym. Kylpylöistä löydät näitä aktiivisia kypsiä naisia. Jotka ottavat sulta poikuuden mielellään.
- Typsy
Minnekkäs päin olet menossa armeijaan? :) ehkä sun pitäisi etsiä neito jonka kanssa leikit ennen armeijaan menoa joku joka on asiasta kanssasi samalla aaltopituudella jotta ei tarvii jännittee tai ottaa paineita mistään muusta. Pyöriä pari päivää sängyssä kikatellen vaikka hyvän leffan kanssa jos liikaa jännittää jossain vaiheessa molempia alkaa haluttaa niin paljon ettei siinä enään kauheasti mietitytä ;) täällä ainakin yksi ehdokas jonka korvaan kuulostaisi nuo jutut kivalta ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih557187Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7143343Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1441630Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2601481- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 891230
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124