Olin viettämässä ystäväni kanssa Ravintola-iltaa ja nostimme käteistä.Mutta ainahan nuo rahat loppuu ja maksoin 2 viimeistä Valkoviinin ja jallukolan Mastercard-kortilla ja aamulla huomasin laskut toinen 7.50 ja toinen 41.00.Kävin siellä selvittämässä asiaa! mulle sanottiin, että olin tarjonut ystävälleni niin monta tupla-Jallua ja ostanut tupakka askin.mikä ei pitänyt paikkaansa.Eikö enää voi kehenkään luottaa!Tiedän että sillä tarkistus systeemillä saa rahaa ulos.Onko kenelläkään vastaavanlaisia kokemuksia.
Kun homaat aamulla Ravintola-illan jälkeen suuren laskutus virheen?
5
674
Vastaukset
- toimia oikein.
Muista aina tarkistaa allekirjoitus/hyväksymis vaiheessa, että summa on oikea. Ja ota kuitti talteen lompakkoon.... vältyt tällaisilta ikävyyksiltä.
- Kokenut kaikki tietää
Nämä on todella yleisiä etenkin noissa ulkomaalaisten omistamissa paikoissa (!). Suosittelen, että maksat aina käteisellä, muuten se viimeinen lasillinen voi tulla todella kalliiksi. Näihin on aika mahdotonta päästä käsiksi ja saada todistettua yhtään mitään, kun ne on hyvinkin oppineet käyttämään hyväkseen asiakkaan humalatilaa ja sitä, että se saattaa ruveta epäröimään, muistaako kaiken oikein. Korttipetos on kuitenkin aina rikos, vaikka se kohdistuisi humalaiseenkin.
Tietysti parasta olisi välttää noita paikkoja kokonaan ja lisäksi puskaradion kautta levittää tietoa niistä.- pizzapaikassa
Pizzerioitakin kannattaa välttää.
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2009/06/23459
- Vittumainen asiakas
Jos kuittiin on todella lyöty tupla-annoksia alkoholia, niin otapa piruuttasi yhteys tuotevalvontakeskukseen ja kerro tarina heille. Tupla-annosten myyminen kun saattaa viedä anniskeluoikeudet hyllylle hetkeksi.
- varmasti ex-asiakas
Aikatalossa stadissa nimeltä mainitsemattomassa barissa viime talvena yritettiin laskuttaa päässälaskun varjolla noin 1,5-kertaista hintaa kahdesta paukusta. Jätkä ei ensin meinannut laskea kassakoneella, mutta olin päässä arvioinut vähän eri hintaa tuotteille ja huomautin siitä, lopulta se jätkä löi ne ensin kassakoneeseen ja sitten allekirjoitin korttipäätteen maksun. En suosittele paikkaa ja toki joka paikassa kannattaa olla tarkkana.
Drinkit olivat illan ensimmäiset ja viimeiset drinkit, koska ohjelmassa oli muutakin eikä pohjia ollut yhtään, koska autolla olin liikkeellä, joten sitä ei voi panna meikäläisen piikkiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351