Aion kutsua auringon henkiä mustan raamatun avulla. Laitan kahdennentoista taulun auringon henkien taulun päälle ja sanon pyhät sanat, sitten kutsumis sanat ja uhraan kolikon hengille. Olen tarkistanut, että taulut ovat oikein ja tarkistin myös sanat.
Auringon henget tuovat kultaa ja kalleuksia.
Aion kutsua henkiä
3
310
Vastaukset
- kukkuujoo
Aurinkoa me kyllä kaipaamme tänä juhannuksena täällä pohjolassa, mutta ei ihan henkiä, kunhan vaan pallo itse näkyisi taivaalla. Hengistä taitaa tulla paremmin tulipalo ja ihosyöpä melanomaa kuin kultaa ja kalleuksia. Pitäisi sun saada lisäksi otsonihenkiä suojaksi, jos aiot tosiaan hölpöttää tuollaisia niin ei ne ultaviolettisäteilyt haittaa. Mitäs helskuttia ne sun vaivasilla kolikoilla tekee jos ne muka tuo kultaa kalleuksia sulle?
- vaan.
Auringon tuijottelu sokaisee yhtä lailla kuin kulta ja muut turhuudet, mutta itsepä omasta elämästäsi päätät.
- mooses_an
Hiljentykäämme hetkeksi...
-
-
-
-
-
-
-
-
Prrrrooooot!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971545Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 42834
- 82820