Adventistiset parhaat koulutukset käyneenä ja vastaten Aasiassa adventtisen kolmen enkelin sanoman levityksestä siellä saat vastata asialliseen kysymykseen.
Mihin Profetta Ellen Whiten profetioihin sinä uskot ihan oikeasti koko sydemelläsi eli uskotko sisar Whiten pyhäkköprofetiaan, sinettisapattiprofetiaan tai sunnuntai pedonmerkkiprofetiaan?
Teol.tri Kai A:lle asiallinen kysymys
12
181
Vastaukset
- vaikea nakki
SEVENTH DAY ADVENTIST -- OPINKOHTA 18
"Spirit of Prophecy (fundamental belief 18)—The ministry of Ellen G. White is commonly referred to as the "Spirit of Prophecy" and her writings are considered "a continuing and authoritative source of truth",[11] though ultimately subject to the Bible. (See: Inspiration of Ellen White)"
Uskotko palkanantajasi opinkohtaan n:o 18?- benedi= siunattu
Muutta luulen että hän vastaa: " Minä uskon Jeesukseen Kristukseen Jumalan Ainoaan Poikaan, joka sikisi Pyhästä Hengestä, ja syntyi neisyt Mariasta, kuoli ja haudattiin ja nousi kolmantena päivänä kuolleista, nousi ylös Taivaaseen ja on sieltä tuleva tuomitsemaan eläviä ja kuolleita"
Aika hyvin minulta, muistin koko värssyn ulkoa! - miksi kieroilet?
benedi= siunattu kirjoitti:
Muutta luulen että hän vastaa: " Minä uskon Jeesukseen Kristukseen Jumalan Ainoaan Poikaan, joka sikisi Pyhästä Hengestä, ja syntyi neisyt Mariasta, kuoli ja haudattiin ja nousi kolmantena päivänä kuolleista, nousi ylös Taivaaseen ja on sieltä tuleva tuomitsemaan eläviä ja kuolleita"
Aika hyvin minulta, muistin koko värssyn ulkoa!Adventtikirkossa seurakuntana ei sapattina ei tunnusteta Apostolista uskontunnustusta.
Miksi adventistit valehtelevat? - että adventistit
miksi kieroilet? kirjoitti:
Adventtikirkossa seurakuntana ei sapattina ei tunnusteta Apostolista uskontunnustusta.
Miksi adventistit valehtelevat?valehtelevat? Eikö sinunkin tulisi pelätä Jumalallasi sen verran että jättäisit nuo puolirasistiset lausuntosi pois. Maailmassa on noin 16000000 adventistia.
Tuo adventistien leimaaminen kuin olisi kyse yhdestä ihmisestä alkaa muistuttamaan aikka ennen toista maailman sotaa jolloin niputettiin juutalaiset yhteen ajatukseen ja väitettiinettä kaikki ovat sellaisia ja tällaisia.
Yritähän nyt pysyä ASIASSA. - benedi= siunattu
Adventtikirkossa seurakuntana ei sapattina ei tunnusteta Apostolista uskontunnustusta.
Miksi adventistit valehtelevat?Minähän vain esitin oman mielipiteeni, että tuskin Kai uskoo kuolleisiin, sillä kuolleet eivät voi häntä auttaa!!
Ja jokainen ihminen täällä tarvitsee apua, pelastuakseen tästä nurjasta sukukunnasta!!
Vai elääkö E.G. W, ?? jos elää, haluaisin keskustella hänen kanssaan, sillä
totisesti hän oli Herran profeetta! - anti-kristitty
Miksi adventistit valehtelevat?""Adventtikirkossa seurakuntana ei sapattina ei tunnusteta Apostolista uskontunnustusta.""
Yritätkö sinä siis sanoa, että jos jotain uskontunnustusta ei hoeta yhteen ääneen joka ainoa kerta jumalanpalveluksessa tai messussa niin sitä ei tunnusteta ollenkaan tai että se kielletään? Mistä sinä näin typerän väitteen oikein keksit? Mitä minun sitten pitäisi ajatella siitä, että en kuullut Nikean tunnustusta tunnustettavan kun viimeksi luterilaista messua ja hellareitten jumalanpalvelusta kuuntelin? Eivätkö luterilaiset ja hellarit pidäkään Jeesusta Jumalana kunnon nimikristittyjen tapaan?
- omaa oppiasi
Olethan sinä sitotunut adventismiin?
- ja kiemurtelet
Etkö itsekkään usko adventtioppiin?
Täällähän sinä luuraat...........
""Kirjoittanut: Kai_A / Tänään / klo 13:34 No kyllähän sitä siellä toistellaan muutamaan kertaan, mutta ei itse opinkohdassa vaan sen selityksessä.
Kuten aiemminkin olen sanonut, on tehtävä ero itse opinkohdan ja sen selityksen välillä. Jälkimmäiset ovat paikoin hyviä, paikoin eivät kovin laadukkaita.
Kai""- Esität kysymyksiä
ja vaadit vastauksia :(
Ensinnäkin Kai A ei ole edes lähettyvillä ja toiseksi täällä esitetään niin montaa lajia tyhmiä kysymyksiä ja vaaditaan vastauksia.
Tämän päivän "iltalehtien tapa valehdella" - on kai ottanut teistäkin yliotteen.
Jos lukisit mitä ihmiset kirjoittaisit niin ehkä? tietäisit mihin he uskovat ja mihin eivät.
Tässä sinulle kysymys: Oletko ajatellut lakata valehtemasta ihmisistä?
VASTAA ... HETI.
Oletko ajatellut lakata valehtelemasta.. ja jos olet ajatellut niin milloin? lastenlasten kanssa touhuaminen on paljon hauskempaa kuin teidän kanssa nyhjääminen. Ja juuri sattuu olemaan muutakin kiirettä tälle illalle.
En asu enää Thaimaassa enkä siis vastaa siellä mistään. Olen Suomessa, siirtymässä eläkkeelle ja vapaalla ainakin syyskuuhun asti. En silti aio enemmälti palstan juttuihin sekaantua. Minulla sattuu olemaan normaali elämäkin ja siksi jatkan tapaani kirjoittaa, kun haluan ja olla kirjoittamatta, kun on muuta tekemistä.
Olen useasti ilmoittanut, etten tällä palstalla aio suuremmin EGWhen sekaantua enkä näe mitään syytä muuttaa kantaani. Jos minun EGW tulkintani kiinnostaa, katso palstan vanhoja juttuja, joissa esitän muutamia EGWhen liittyviä periaatteita tai kirjoita sähköpostia tai tule johonkin tilaisuuteen, jossa olen puhumassa, ja kysy henkilökohtaisesti.
Täällä on puhuttu EGWstä ajoittain niin paljon, että koko palsta siitä vääristyy, enkä aio sitä lisätä ryhtymällä täällä opettamaan EGW hermeneutiikkaa. Paras seurata Paavalin neuvoa: tutkikaa kaikki ja pitäkää se, mikä on hyvää.
Kai- Ole varuillasi
Kai_A kirjoitti:
lastenlasten kanssa touhuaminen on paljon hauskempaa kuin teidän kanssa nyhjääminen. Ja juuri sattuu olemaan muutakin kiirettä tälle illalle.
En asu enää Thaimaassa enkä siis vastaa siellä mistään. Olen Suomessa, siirtymässä eläkkeelle ja vapaalla ainakin syyskuuhun asti. En silti aio enemmälti palstan juttuihin sekaantua. Minulla sattuu olemaan normaali elämäkin ja siksi jatkan tapaani kirjoittaa, kun haluan ja olla kirjoittamatta, kun on muuta tekemistä.
Olen useasti ilmoittanut, etten tällä palstalla aio suuremmin EGWhen sekaantua enkä näe mitään syytä muuttaa kantaani. Jos minun EGW tulkintani kiinnostaa, katso palstan vanhoja juttuja, joissa esitän muutamia EGWhen liittyviä periaatteita tai kirjoita sähköpostia tai tule johonkin tilaisuuteen, jossa olen puhumassa, ja kysy henkilökohtaisesti.
Täällä on puhuttu EGWstä ajoittain niin paljon, että koko palsta siitä vääristyy, enkä aio sitä lisätä ryhtymällä täällä opettamaan EGW hermeneutiikkaa. Paras seurata Paavalin neuvoa: tutkikaa kaikki ja pitäkää se, mikä on hyvää.
KaiTietenkään ei ole enää aktiivista motiivia kun eläkevirastakin siirtyy eläkkeelle.
Mutta eläke voidaan jäädyttää tai lakkauttaa, jos alkaa vesittää sitä oppia, jonka
levittämiseen on palkattu aikoinaan.
Joten kannattaa mainostaa etten välitä EGWtä paasata mutta tule toki kuulemaan
kun EGEtä paasaan. Joka tapauksessa EGWmarkkinointi on kiihtymään päin.
ääkonferenssin käskystä. Ja törmäähän tuolla kaduilla ja toreilla ja laitoksissa
Suureen Taisteluun entistä enemmän. Kovalla rytinällä tulee pedonmerkki.
Ensin adventistien otsaan ja sitten muiden ei-kristittyjen käteen.
Tuntemistani Suomen adventtikirkon papeista Kai kuuluu rehellisimpiin ja rohkeimpiin.
Lisäksi hänellä oli onni syntyä Arvo Arasolan pojaksi. Sikäli kuin se mikään ilo on, olla papin poika, oli isä minkä kirkkokunnan pappeja tahansa...
Tämä viimeksi mainittu seikka ei ole lainkaan merkityksetön, jos tai kun "johto" on miettinyt, pitäisikö Kai alistaa kurinpidollisille toimenpiteille tai peräti erottaa kirkkon palveluksesta niiden teologisetn mielipiteiden takia, jotka hän on tuonut julki.
Jos Kai olisi ollut vaikka Onni Halmajärven poika, eiköhän kenkää olisi jo tullut, näin arvelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164