duoda duoda,,,,,,, kertokaa mulle mitä kohtaa en ymmärtänyt..... Jos kaupunginjohtaja on juuri perustellut 11,8 milj. alijäämällä lisälomautusten (mm opettejat ja perus terveydenhuolto) tarpeen yleisten säästöjen nimissä, niin miten ihmeessä kaupunki voi lähteä tukemaan yksityistä yrittäjää kesäterassihankkeessa joka maksaa 270 000€????? valaiskaa minua tyhmää naista, en ymmärrä......
270 000€: terassi (SS 23.6.09, sivu 5)
11
643
Vastaukset
- esitit
hyvän kysymyksen ja panitko merkille,että paikallinen aviisi ei uutisoinut asiaa millään lailla,ei eii hän se nyt varkautelaisia kosketa reilut kaheksan kymppää ravintolan terassiin.Hävetkää kaupungin hallitus
- Perttu K
lehti ei julkaise mitään, mikä voi heikentää kaupungin imagoa. Se raha, se raha
- lähtee ;=(
Perttu K kirjoitti:
lehti ei julkaise mitään, mikä voi heikentää kaupungin imagoa. Se raha, se raha
minulla jo tänään. En tarvitse enää Warkauden lehteä, joka ei kerro asioita mikä on meidän kaupunkilaisten kannalta tosi tärkeää. Tänään Savon Sanoma saa uuden tilaajan.
- NYT HYVÄ
lähtee ;=( kirjoitti:
minulla jo tänään. En tarvitse enää Warkauden lehteä, joka ei kerro asioita mikä on meidän kaupunkilaisten kannalta tosi tärkeää. Tänään Savon Sanoma saa uuden tilaajan.
ihminen laita lehteä vaihtoon,uutisoihan se tänäänkin kuinka hyvä ja kannattava hanke on terassin rakentaminen Varkaudelle.Lepyskä vaan unohti tämän asian yhteydessä Varkauden talous tilanteen,mutta tekevällehän sattuu.Nukkukaa vaan kaupungin hallituksen jäsenet ex.ministeri mukaan lukien ihan rauhassa.
lähtee ;=( kirjoitti:
Aikoinaan SS osti Warkauden lehden ja siirsi se painon pois täältä se on nykyään sama lehti jonka ne haluaisi pois jolloin vain luetaan Kuopion uutisia.
- Unohtui piru, , ,,
Kyl, vaan terassi tuloo. Vaan unohtivat sen ilmoittamisen tilikirjassa jne, sotkien (piilottaen) sen matkailun kehittämisen alle . . .
Tosin kuulemma siitä tehdään? sopimus yrittäjän kanssa jotta se kuulemma sen takaisin maksaa 80.000€ Ei sinällään hyvä niin, mutta ei sitä olisi tarvinnut pimittää ja laittaa kesken eräisenä kirjoihin ja kansiin.
Ja uskonkin, että jos siitä ei hälyä olisi tullut. Niin sinne olisi hautautunut kuin muutkin esim; tämä toimitila siirto humppa edes takaisin pitkin varkauden raitti ja vielä perään niiden uudistamis korjaukset. . . . .- vainu
ei enää toimi. Toimii nykyisin erään grillin paistovahtina ja ohikulkijoitten laskijana. Vainu on palanut joten epäkohtia ei enää löydy ja kuuluu kaveripiiriin.
- Varkkila
Voi voi, kuinkas se nyt näin meni....Hirveä huutoäänestys oli täällä, kun ilmoitettiin budjetin kuulemma olevan säästötoimien vaikutuksesta peräti puoli miljoonaa plussalla. Kun sitä sitten kritisoin hieman, niin alkoi kauhea valitus...Vai 11.2 miljoonaa alijäämäinen...EI muuten pysähdy tuohonkaan.
Terassihanke on hieno asia. Palvelee kaikkia ihmisiä...Tai sitten ei. - ole totta
... kyllähän täällä on jo ennenkin tehty virkamiespäätöksenä investointeja matkailuyrittäjille, joista muut eivät tienneet mitään, mutta toi summa (jos se on totta) on tosi törkeetä! Mikäs matkailuyrittäjä ravintola on? Täällä ei ole mitään muuta matkailuyritystä kuin Mekaanisen Musiikin Museo.
- matkailijana
Taitaapa löytyä Kristillisdemokraattien sitoutumattomien tuuliviirien joukosta useampikin, ainakin entistä matkailuyrittäjää, joitten toimintaa on tuettu julkisin varoin. Oopperamatkat on murusia niitten rahojen rinnalla.
- varkautelaiseksi
Varkaus on hyvä paikka asua ja elää, mikäli tykkää terasseista ja pysyy terveenä.
Jos ei jolle kulle sovi tämmöinen asioiden järjestely, niin sopii muuttaa pois, niin meidänkin perhe tekee:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1203287- 122116
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371905Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4061826Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211671Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681487- 1221353
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101241- 141216
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4421116