Ostin tänään uuden gilera rcr:än mutta se ei liiku kun laittaa 1 vaihteen päälle. Mistä se johtuu? Se käynnistyy hyvin ja pyörii käynnistyksen jälkeenkin, mutta kun painan 1 vaihteen päälle, se sammuu jostain syystä. Enkö osaa vaihtaa vaihdetta kunnolla vai miksi se ei toimi? Apua!
PS. Eikös gilera rcr vaihteet mene niin, että 1 alas ja 2,3,4,5,6 ylös?
Gilera
6
416
Vastaukset
- gwfdfwg
Vaihteet menee noin. Onko kylmä moottori? onko ryyppy unohtunu päälle? joskus vaikeuksii jos moottori saa liikaaa sitä. jos se käy hyvin tuskin sytytystulpaskaa mitää vikaa. anna käydä eka vapaal kolmisen minuuttii ja sit kokeile lähtee
- Apua!
Ei ole kylmä moottori eikä ryyppy ole unohtunu päälle. Nyt sain sen liikkelle kun pidin kytkintä pohjassa, painoin 1 vaihteen päälle, pidin edelleen kytkintä pohjassa ja lisäsin kaasua, kytkin pois ja se lähti liikkeelle. Onko tämä oikea tapa?
- ajamaan
Apua! kirjoitti:
Ei ole kylmä moottori eikä ryyppy ole unohtunu päälle. Nyt sain sen liikkelle kun pidin kytkintä pohjassa, painoin 1 vaihteen päälle, pidin edelleen kytkintä pohjassa ja lisäsin kaasua, kytkin pois ja se lähti liikkeelle. Onko tämä oikea tapa?
ensin ku lähet liikenteen joukkoon. ainakun vaihdat niin kytkin pohjaan ja kun pääset liikkeelle päästät sen pois yksinkertasta vai mitä? jos ei ala onnaamaan niin vaiha se gille johon ki scootteriin pääset helpommalla!
- Apua!
Vaihdetaanko alemmalle vaihteelle samalla tavalla kuin ylemmälle vaihteelle? Eli vaihdetaanko kakkoselta ykköselle samalla tavalla kuin ykköseltä kakkoselle?
Vaihteet menee
1, vapaa, 2, 3, 4, 5, 6(Vai oliko 6 vaihdetta? o_O En laske vaihteita...)
Eli kun vaihdat ykköselta kakkoselle, nostat vaihdepoljinta.(Tarpeeksi ettei jää vapaalle.)
Ja kakkoselta ykköselle, painat poljinta alas, tarpeeksi.
Ei noissa vaihteissa mitään ongelmia pitäisi tulla... n_n
Vakio Gilera RCRssä on aivan liian pieni suutin. Osta joku 75 suutin ja laita kiinni. Jo alkaa pysyä käynnissä. Sekä lämmitä konetta ennen ajoa. Kylmällä koneella ajo ei ikinä kannata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322445- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201603Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341518Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440