Olen kotona yksin... istun ja mieleni valtaa suunnaton kaipuu saada koskea toista naista. Tuntea hänen ihonsa, ihoani vasten. Olen räjähtämispisteessä... en voi sille mitään että himoitsen naista. Vaikka olen naimisissa ja kahen lapsen äiti. Tunnustan kaipaan elämältä yhtä kokemusta, naisen rakastelua, rakkautta, kosketusta.
Olen märkä, tunnen kuinka pilluni kostuu istun mahdolllisimman levällään että voisin hieroa pilluani tuolin karkeaan pintaan. Tekee hyvää, ajattelen kuinka ihanalta tuntuisi pilluni vasten sinun pilluasi. ajattelethan sinäkin?
kaipaan sinua
tuli**
1
4499
Vastaukset
- Suljen silmäni
Suljen silmäni ja näen sinut edessäni. Kostuneet pimpsamme painuvat toisiaan vasten ja lantiomme liikkuvat nautinnosta huumaantuneena. Tyydytämme toistemme polttavan halun ja kun olemme molemmat saaneet sen mitä halusimme suutelen sinua pitkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893288
- 623047
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361923- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499