wartburg 353 on tyylikäs klassikko..mahtaako näitä olla enää paljoa suomen liikenteessä
wartburg 353
8
1256
Vastaukset
- nähty kuvasta
Seinäjoella hiljakkoin joku kuvasi Wartburgin ja kuva oli Ilkka-lehdes.
- 2 tahtia
Joka päiväisessä ajossa Warre 353. Sitä ajaa 80 vuotias teräsukko,joka tekee kaikki huollot vielä itse.On ajanut Warrella vuodesta 1960, eli 49 vuotta. On kertonut,että hänen yksi tehtävänsä on ajaa 2-tahti Warrella hautaan saakka ja tässä hänen 14. Wartburgissaan on liukuva kattoluukkukin.
- krillipihvi
mutta tuskin juuri kellään normaalina käyttöautona enää. Kyllä noita jotkut harrastaa ja ajelee.
- <<<
hieno peli varmaankin
- ja monta
mulla 5warrea ja kyllä pörisee
- Itekin kaihtimen puutteella kannen polttanu ; )
- Eikös viimeisiä Warreja tehty Golfin koneella, 1.6 ? Mahtaako Suomessa olla montaa, kellään ajossa ?
Itekin kaihtimen puutteella kannen polttanu ; ) kirjoitti:
- Eikös viimeisiä Warreja tehty Golfin koneella, 1.6 ? Mahtaako Suomessa olla montaa, kellään ajossa ?
Kone oli Golffin tosin ei 1.6l vaan 1.3l ja ei montaa ole suomessa,warejen määrä on laskemaan päin
- Ch
Niekku kirjoitti:
Kone oli Golffin tosin ei 1.6l vaan 1.3l ja ei montaa ole suomessa,warejen määrä on laskemaan päin
Löytyneekö nelitahtisesta minkäänlaista testitietoa?
Minkälaiset mahtoivat suoritusarvot, kulutus jne?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316