Minulla on ilouutinen; nyt voit saada ilmaiseksi iin paljon Microsoft Live pisteitä ja jäsenyyttä kuin ikinä haluat! Kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta? Jutun idea on, että rekisteröidyt tälle sivulle: tinyurl.com/mfmlxm, ja kun olet rekisteröitynyt, mene available offers osioon ja ota ensimmäinen linkki sieltä ja tee kuten linkin alapuolella neuvotaan. Tämän jälkeen saat lyhyen ajan kuluessa tietyn määrän pisteitä, jotka voit vaihtaa johonkin palkintoon; esimerkiksi Runescapen jäsenyyteen, WoW peliaikaan, Wii pisteisiin ja vaikka mihinkä muihin mahtaviin palkintoihin. Mitä vielä odotat rekisteröidy jo tänään!
Ilmaisia Microsoft Live pisteitä ja jäsenyyttä
microhard
12
2570
Vastaukset
- kusetusta
yksi sana K-U-S-E-T-U-S-T-A kusetusta
- NÄIN AINA
.
- kusetust!
Kusetusta. Epäilen et ne kaikki jutut tulee sulle....
- sköndee xbox
Mitä pisteillä kun xbox360 on täys paska konsoli ohjaimineen.
- sköndee xbox360
haist sköndee xbox %passssska%&&//
- Tuolta tulee
- LOLLOX
JA täältä http://www.mspointscodes.com/?i=1430611
- xboxilla cleanscarab
kaikki on pelkkää kusetusta!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319