vouhkaaminen mikrosirujen uskonnollisesta tai profeetallista merkityksestä asettaa kristityt ja heidän uskonsa naurun alaiseksi.
Toki nauru pidentää ikää, ja siltä kannalta tällä mikrosiruvouhotuksella on pikkuruinen myönteinen merkitys.
Mutta oletteko te siruteorian kannattajat tulleet ajatelleeksi, että se ikä pitenee naurajilla, ei naurettaviksi itsensä ja uskontonsa tehneillä?
Lukisitte edes kansakoulun maantieteen oppikirjaa, niin ehkä teille valkenisi, että maapallolla on laajoja alueita, joita valkoisen miehen jalka ei ole koskaan tallannut,
kieliä, joita edes peruskoulun käyneen ihmisen korva ei koskaan ole kuullut,
heimoja, jotka eivät koskaan ole tutustuneeet naapuriheimoihin kuin korkeintaan vilaukselta.
Näihin kaikkiin alkuasukkaisiin te muka asentaisitte mikrosirun? Ilmastako te laskuvarjolla heille sen pudottaisitte?
Mutta kun nuo raukat eivät osaa edes lukea, millaiset käyttöohjeet te sirujen mukana lähettäisitte, jotta nuo pakanaraukat osaisivat itse asentaa sirun itseensä?
Toki joskus, pitkälti yli sadan vuoden kuluttua ihmiskunnan kehitys voisi olla niin pitkällä, että "jokaisella" aikuisella olisi tuollainen mikrosiru kehossaan (lapsiahan tuo sirujuttu ei voi koskea senkään takia, että viidakossa lapsia syntyy nopeampaa tahtia kuin niitä pystytään heihin asettamaan).
Mutta keppihevosenne kääntöpuoli on se, että julistamalla "sirun ilosanomaa" te samalla julistatte ihan sitä tajuamattanne, että "meidän Herramme tulo viipyy", ainakin sata vuotta, jos ei enemmänkin.
Minulle lapsena adventtikirkossa opetettiin, että evankeliumi (jolla kylläkin ymmärrettiin adventismia, mikä silloin oli aika kaukana evankeliumista) julistetaan kaikille kansoille ja sitten tulee loppu.
Ette näytä tajuavan, että evankeliumin julistaminen kaikille kansoille on teknisesti paljon helpompi juttu ja lyhyemmässä ajassa suoritettavissa kuin mikrosirun asentaminen jokaiseen syrjäseutujenkin, tiettömien taipaleiden takana asuvaan ihmiseen.
Jos teitä uskoo, turha on toivoa, että Kristus saapuisi meidän elinaikanamme. Ei totisesti tämän sukupolven aikana, tuskin seuraavankin.
Tämä opetus mikrosirun lopunajallisesta merkityksestä on mielestäni isästä Perkeleestä.
Ottakaa tai jättäkää!
Muuten olen sitä mieltä, että
1
101
Vastaukset
- annu42
Me adventistit opetamme eivan eri tavalla, kuin mitä nänä sanomasi "vouhkaajat".
Toki minäkin uskon sen, että näiden sähköisten juttujen kautta on todella helppo sulkea pois esim. pankkikortit yms. dokumentit sellaisilta, joille ne eivät päättäjien mukaan kuulu. On helppo saada aikaan hetki, jolloin ei voisi ostaa eikä myydä.
Mutta kaikkein helpointa on jättää nämä asiat Jumalan käsiin, sillä minä uskon, että valtaistuimella on istuja, joka ohjaa tämän maailman menoa. Minun ei tarvitse sitä pelolla seurata, vaan tehdä se, mitä minulle on säädetty, eli se todistamisen tehtävä; viedä evankeliumia kaikkeen maailmaan ja kaikille luoduille. Tavalla tai toisella olen mukana siinä. Jeesus tulee ja toivon olevani valmis hänet vastaanottamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734249Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113842Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73827- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37763