Rauhalan leikkikenttä

Joku pilailee uimahallin paskahuusi mutta sen alla on myös asiaa rauhalan leikkikentän vaiheista.

On taas kansaa sumutettu on luvattu jopa leikkikenttä mutta tietysti ABC aseman liikenentolppiin niihin hirviöihin liikenee tuo 35.000e ja kymmeneen vuoteen ei ole saatu määrärahoja lasten leikkikenttään ,joten lisämäärärahaesitys ja konsulttien työ oli helppo romuttaa.Tällainen toiminta on helevetinmoista taktikointia.
Rauhalan alueelle ei ole vaadittu leikkikenttää kullasta ja hopeasta vaan paikkaa mihin hiekkakuorman voidaan kipata.

Olen taanoin ostanut Juuassa hiekkakuorman mökille ja se tuli 30,00e joten ajattelin kylältä tulla joskus kuorma auton kyytissä jos en pysty nousemaan koppiin niin onhan niissä joskus hiioppi ,niin laitavat remeleihin ja lavalle hiekkakuorman mukaan ja tulee halvemmaksi kuin taxi näin on taksat.
Joten vähastä on kiinni lasten tarpeet käykää tutustumassa vanhaan roppisnkuorimapukkiin joka toimii puuhevosena.
Markku Korpinen

2

245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laittoks

Tuonkin leikkilaatikon tai aloitteen siitä laitto joku uskottava kuntalainen eiköhän tuo oisi jo tehty. Se vaan oon tuo tie silppuriin joillakin varsin lyhyt. Mitä kylvää sitä sitä niittää lauloi kos Lea Laven.

• Uskottava taho on ollut aikanaan kuntalaisten yksitoista vuotta sitten keräämä muistaakseni parin sadan henkilön vaatimus asiasta. ja mukana tietämä mukaan myöskin valtuutettuja ja KH edustajia.

Tuo piikki kohtaani on niin tuttua ja toistoa että se piikki ei enää tepsi minuun.MK

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      98
      3413
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3107
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2614
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2403
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2343
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2076
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      2056
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      21
      1679
    9. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1676
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      40
      1634
    Aihe