Onko tuo sivu luotettava musiikin lataamiseen? Tuntuu liian helpolle että olis ilmaista ja ilman viruksia.
www.4shared.com?
2
1014
Vastaukset
- se
On, mutta löytyy huonosti kaikkee.
- minä vainn
ite oon miettiny samaa. oon jo pari vuotta sieltä musiikkia ladannu eikä oo tullu mitään viruksia eikä vakoiluohjelmia. oon sielläkin tosin törmänny sellasiin tiedostoihin jotka oli vähä epäilyttävän olosia enkä sit ladannu niitä..
oon kans miettiny et ei tossa kumminkaa mistään vertaisverkosta taida olla kyse. ( eli oman kiintolevyn jakaminen muille, se on laitonta & käyttäjä ei useinkaan tiedä että oman kiintolevyn sisältö on jaettu..)
oon myös huomannu et sieltä löytyy paljon enemmän musaa ku vääntää sitä nimeä vähän, esim avri lavigne, justin beiber, nicol scherzinger, rihana, jne..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873207
- 622907
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802256
- 742169
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?361416