Terve, ois sellasta kysyttävää ku ois tässä kohta mopon osto edessä, että mikä olisi hyvä. Olen kuullut että kaikki ovat "yhtähyviä" mutta tässä oisi listaa mitkä kiinnostavat minua: Derbi(t), Yamaha.dt, Gilera, olen ehkä joku 175cm pitkä kun saan mopon. Sitten monet haukkuvat toisia mopoja joita ei ole ikinä edes ajanut, joten haluaisin et vastaisis iha rehellisesti. Kaikki kai ne menevät vakiona aika lailla samaa nopeutta, mutta jos joku menee tosi hyvin vakiona sanoppas. Sitten olen kuulut että "derbissä on sähkövikoja jne"... kaikissaha on vikoja riippuu moposta. Mutta tälläistä ihan hyvän kokosta "crossi" pyörää etsiskelen (50cc), mielusti ei yli 3 tuhatta euroo.
Mopo asiaa
3
148
Vastaukset
- psariojhpth
KAikki eurooppalaisethan ovat yhtä hyviä huolellisella käytöllä. Kaksi eri moottoria niissä vain on eikä niissäkään ole niin hirveenä eroja.
- ghdrtudfg
Jos ei oo rahasta pulaa niin kato vaan että mikä parhaiten silmää miellyttää :D kaikki euro/japsi mopot on nykyään yhtä laadukkaita. Eri nimi ja erimerkkiset laatuosat vain.
Omasta kokemuksesta, Gilera RCR tai SM(-07->) ovat kelpo mopoja. Poistamalla kurit ja laittamalla isomman suuttimen, Gilerasta tulee mahtava ensimmäinen mopo.
Tarpeeksi tehokas ja nopeakin(Alle 65km/h)
Se on tavallista että jotkut haukkuvat toisia mopoja. Toiset ovat kateellisia ja toiset vaan vittuilee. Niistä ei kannata välittää. :)
Sähkövika on pienin vika mitä mopossa voi olla... Jos sulake kärähtää, tyypit on heti "Noi on noi derbit". Samat viat on esim. Yahamassa. u_u
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih537145Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113294Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1381568Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2371367Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 841335
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217- 891210
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321155- 811114