Mikähän kumma noissa sepaluksen vetoketjuissa on vikana, kun ne meillä miehillä näyttävät aina aukeavan ihan itsestään.
Kuluttajasuoja-asiamies pitäisi laittaa asialle, niin huonoa laatua ovat.
Voihan sepaluksen vetoketjut
15
166
Vastaukset
- laatua.
olet varmaan sinä, ei ne kaikilla miehillä itsestään auki ponnahtele. Mutta aika korjaa sen sinunkin kohdalla, alkaa vetskarit pysyä kiinni.
- otsikko.
Kuin tilaustyönä palstan mummoille, käykää kiinni!!!
- löytyiskään?
hi hi hiii
- A-tilaus
mulla,oonhan tässä Jopelin allakin ensimmäisenä!
Jopas sattui nätisti,ukkoin huomenissa matkoille Timbuktuun lähössä,joten...hmmm.
Eilissä päivin justiinsa kävinki manikyyrissä,pedikyyrssäi ja frisyyrissä.
Jotenka sievänä sit tulen,hei sit,nähhään pian!
Terveisin Hellä.- edelleen Hellä
kai sulla ompelukone on vai viiäänkö se sepalus,äh,vetoketju,no olkoon nyt mikä on,suutarille.Ukollainki laitatin kaikkiin housuihin,ni on nyt sit siel matkoillaan varmassa tallessa!
- mullakin eilen,
joten mä voi tulla sun sepalukset korjaamaan!
:) - sanoo psykolooki
vaikka nämä mummot kuvailee tissejään ilman liivejään ja alapesujaan,, koeta nyt pitää ihtes kurissa, jos vielä ukkomieskin satut olemaan.
- etsivivä-amadeus
sunnuntaipäivälle.Voi,että samaa rekeä vedämme,vaikka lumi puuttukin
Minä kun vain ajattelin viitata siihen tosiasiaan, että vanhenevilla miehilla tapaa tuo kiinniveto unohtumaan.
Ei minua kukaan ymmärrä.- kaikki*
aviomiehet toistavat tuota......ymmärrämme sinua ihan hellästi.
- Yks69
kaikki* kirjoitti:
aviomiehet toistavat tuota......ymmärrämme sinua ihan hellästi.
Ei miehet sitä edes huomaa, muuta kuin talvipakkasella ja uudella kerralla.
"Hups, sehän on ollu koko ajan auki". - Jopel+nk
Yks69 kirjoitti:
Ei miehet sitä edes huomaa, muuta kuin talvipakkasella ja uudella kerralla.
"Hups, sehän on ollu koko ajan auki".edes näe sitä vetoketjua muuta kuin peilin avulla.
Jokut anoo leikillään: "Hyvä kun ylettää vatsan yli vetskariin".
- makriina ek
...että ne aiheuttavat avautuessaan hukkumiskuolemia.
Se on vuosien aikana selvästi osoitettu.
Miesten elämä on vaaroja täynnä.- tautivaara?
no ei sentään tämän palstan ukot aiheuta ellei nyt nieluun paiseita. varokaa vaaleita kesähousuja, ikävän näköisiä märkiä pieniä läikkiä näkee siinä sepaluksen tienoolla. Kyttääko miehet edes paperia , siis pyyhkivätkö vesssa käynnin jälkeen?
- *Kukkahame*
tautivaara? kirjoitti:
no ei sentään tämän palstan ukot aiheuta ellei nyt nieluun paiseita. varokaa vaaleita kesähousuja, ikävän näköisiä märkiä pieniä läikkiä näkee siinä sepaluksen tienoolla. Kyttääko miehet edes paperia , siis pyyhkivätkö vesssa käynnin jälkeen?
Miten se onkaan...
Minä lähden Pohjois-Karjalaan, vaihdan farkut verkkarihousuun kotiseudulle Pohjois-Karjalaan juon kaljaa auringon nousuun.
Kesällä voi hellittä ja verkkarit jalkaan ei ole niitä vetoketjuongelmia, ja napillinen sepalus onhan sekin vaihtoehto.
Vitsi..vitsi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351