Kenelle toi oli yllätys? D
http://www.iltalehti.fi/viihde/200907019860623_vi.shtml
YllätysEro
82
18557
Vastaukset
- yllättänyt
-mutta ei paljon kinnostakaan. Jotenkin toi Maria vaikuttaa...niin oudolta.....
enkä tykkää sen esiintymisestä enkä lauluäänestä.....no,joku tykkäsi sen äidistä,ehkä joku tyttärestäkin....- Naisilla =
Muitakin seksi kumppaneita.varsinkin nuorilla ku he hakevat lapsilleen sitä oikeata isää?? ( ponihäntä poijista ei oo kunnon mieheksi saati isäksi) 100%
- niin,,
Jokohan on urheilijan kainalossa? (siis jääkiekkoilijan) xD
- mariafani
Ei tuo kyllä mikään yllätys ollut. Huomasin jo tanssii tähtien kanssa ohelmassa, kun Mikko Rantaniva oli katsomossa, miten he olivat ulkonäöllisestikin kuin eri maata. Rantaniva on muuttunut vuosien saatossa ainakin minun silmissä. Maria taasen oli niin nuori kun avioitui, ja elää niin vahvasti omaa elämää, ettei ihme jos kasvaa rakkauden valinnastaan ohi.
Harmi kyllä. Silloin kun he rakastuivat, se näkyi kauas se onni. Surettaa että tuollaiset tarinat loppuvat. - ketä
kiinnostaa !
- mitäkummaa
yhtikäs fundeeraamatta miks tai joko tai kuka tai...alan ajatella miksi kaksi ihmistä tarvii jonkun oikeuden luvan erotakseen tai siis pitää ihan anoa että pliis saatasko me erota...eiks voi vaa erota ja lähtee kävelemään eri suuntiin..
no tietty jos on virallisesti avioiduttu niin vaaditaan myäs virallinen erottaminen. äsh tätä systeemiä.
max avoliitto ei pidemmälle sanoi entinen tyttö ! - neitihoitajatar
Aika moniakin näköjään, kuten tästäkin viestiketjusta päätellä voi;)
- herrapotilas.mr
neitihoitajatar kirjoitti:
Aika moniakin näköjään, kuten tästäkin viestiketjusta päätellä voi;)
Ei vaiskaan. Kertokaa ensin keitä nuo ovat? Jotain alkeellisia näyttelijöitä, ilmeisestikin. Mutta ovatko he tehneet kotimaassamme muuta merkittävää, kuin jättäneet avioerohakemuksen? Tuon toisen osapuolen, naisen hyisestä ilmeestä päätellen, en edes ihmettele eroa. Se katse, hyinen! Kertoo kaiken. Nainen on kylmä, tunteeton, laskelmoiva, ikävä kyllä ja kun hänellä lienee julkisuuden tynkää, hänellä myös lienee jo uusi... no miehen tynkä. Jonka hän tulee paljastamaan tai aivan esittelemään ENNEN KUIN HEINÄKUU 2009 loppuu. Niin kylmä ja laskelmoiva tuon naisen katse on. Hyytävän jäinen.
- HEH HEH HEH
KUN KOMMENTOIT TÄÄLLÄ.
- Kaunotarta
Naista joka menestyy häntä itseään paremmin.Mustasukkaisuutta ja pahaa verta.
Keskinkertainen tämä mies ja ei pärjää ammatissaan.Katsotaan vaan niin poika päätyy katkerana ja kaljuuntuneena vielä aa kerhon penkille.
sai pienen hetken maistaa kuuluisuutta ja todennäköisesti mustasukkaisena vartioinut vaimoaan.- ON NIITÄ
valtakunnan-PISIKSIÄ joka ei osaa tehnä mitää kunnolla !
t
sarjassamme AMATÖÖRIT paskalla ! - ja passii pussii ja.....
ON NIITÄ kirjoitti:
valtakunnan-PISIKSIÄ joka ei osaa tehnä mitää kunnolla !
t
sarjassamme AMATÖÖRIT paskalla !Juu ja sinä et osaa oikeinkirjoitusta!
" pisis" - voi ei.
Pissis - lienee oikea sana???? Vai???? - aluksi ---------
ja passii pussii ja..... kirjoitti:
Juu ja sinä et osaa oikeinkirjoitusta!
" pisis" - voi ei.
Pissis - lienee oikea sana???? Vai????siitä aukeaa ura KIELIPOLIISIKSI SEKSI
- Hehheheheh
"Mies ei kestä Naista joka menestyy häntä itseään paremmin."
Ihan yhtä hyvin voisi sanoa, että naiset eivät kestä miehen menestystä kun Häkkinenkin vaihtoi nuorempaan...eli selitys on kyllä paljon raadollisempi.
Tässä nyt vain on käynyt sama juttu kuin kaikille misseillekin aina käy: muut miehet alkavat kiinnostamaan enemmän.
"todennäköisesti mustasukkaisena vartioinut vaimoaan."
Kun ovat asuneet erillään, niin mitenkähän tuon on voinut käytännössä toteuttaa? ;)
uutisesta:
"Maria Lund osallistui viime vuonna suosittuun, mutta paljon aikaa vievään Tanssii tähtien kanssa -ohjelmaan. Ohjelman päätyttyä pariskunta joutui yhä jatkamaan kaukosuhdetta, koska Lund alkoi näytellä Seinäjoen kaupunginteatterin suurmusikaalissa nimeltä Tivolilapset."
-------------
Eli eiköhän tuossa mennyt oma ura miehen edelle. En syytä, minusta oli alunperinkin typerää mennä naimisiin noin nuorena ja noin paljon vanhemman miehen kanssa, etenkin kun silmissä siinti viihdetaitelijan ura. - just joo...
Ihan yhtä hyvin voisi sanoa, että naiset eivät kestä miehen menestystä kun Häkkinenkin vaihtoi nuorempaan...Tosiasiassa selitys on kyllä paljon raadollisempi.
Tässä nyt vain on käynyt sama juttu kuin kaikille misseillekin (ja formulakuskeille, jotka naivat itseään paljon vanhemman naisen) aina käy: muut alkavat kiinnostamaan omaa puoliskoa enemmän.
Kun ovat asuneet erillään, niin mitenkähän tuon on voinut käytännössä toteuttaa? ;)
uutisesta:
"Maria Lund osallistui viime vuonna suosittuun, mutta paljon aikaa vievään Tanssii tähtien kanssa -ohjelmaan. Ohjelman päätyttyä pariskunta joutui yhä jatkamaan kaukosuhdetta, koska Lund alkoi näytellä Seinäjoen kaupunginteatterin suurmusikaalissa nimeltä Tivolilapset."
-------------
Eli eiköhän tuossa mennyt oma ura miehen edelle. En syytä, minusta oli alunperinkin typerää mennä naimisiin noin nuorena ja noin paljon vanhemman miehen kanssa, etenkin kun silmissä siinti viihdetaitelijan ura. - Kestäisin mainiosti.
Hehheheheh kirjoitti:
Ihan yhtä hyvin voisi sanoa, että naiset eivät kestä miehen menestystä kun Häkkinenkin vaihtoi nuorempaan...eli selitys on kyllä paljon raadollisempi.
Tässä nyt vain on käynyt sama juttu kuin kaikille misseillekin aina käy: muut miehet alkavat kiinnostamaan enemmän.
uutisesta:
-------------
Eli eiköhän tuossa mennyt oma ura miehen edelle. En syytä, minusta oli alunperinkin typerää mennä naimisiin noin nuorena ja noin paljon vanhemman miehen kanssa, etenkin kun silmissä siinti viihdetaitelijan ura.kyllä monellekin duunarimiehelle kelpaisi itseään paremmin menestyvä vaimo ,itsekin jäisin helvetin mielelläni kotiin kahvia keittelemään mielummin kuin lähtisin paskaduuniin aamusta. Tervetuloa vain rikkaat menestyneet vaikkapa urheilija naiset ,kestän kyllä teidän menestyksenne kunhan turvaatte meidän yhteisen tulevaisuuden rahallisesti ps: minua voisi koittaa saada koukkuun vaikka baarista tarjoamalla drinkkejä kunnes en enää kontrolloi itseäni jonka jälkeen voitte minua käyttää seksuaalisesti hyväksi.
- Kestäisin mainiosti.
Hehheheheh kirjoitti:
uutisesta:
-------------
Eli eiköhän tuossa mennyt oma ura miehen edelle. En syytä, minusta oli alunperinkin typerää mennä naimisiin noin nuorena ja noin paljon vanhemman miehen kanssa, etenkin kun silmissä siinti viihdetaitelijan ura.kyllä monellekin duunarimiehelle kelpaisi itseään paremmin menestyvä vaimo ,itsekin jäisin helvetin mielelläni kotiin kahvia keittelemään mielummin kuin lähtisin paskaduuniin aamusta. Tervetuloa vain rikkaat menestyneet vaikkapa urheilija naiset ,kestän kyllä teidän menestyksenne kunhan turvaatte meidän yhteisen tulevaisuuden rahallisesti ps: minua voisi koittaa saada koukkuun vaikka baarista tarjoamalla drinkkejä kunnes en enää kontrolloi itseäni jonka jälkeen voitte minua käyttää seksuaalisesti hyväksi.
- negatiivinen asenne
Hei vaan sullekkin. On se kumma, kun tollasia naisia aina kehutaan ja miehiä syytetään. Kun katsoi esim. tanssikisoja, niin en olisi aviomiehenä hyväksynyt ollenkaan sellaista flirttiä, mitä se Maria piti tanssiparinsa kanssa. Ja täysin on päässyt julkisuuteen vanhempiensa kautta, mitään ei ole tarvinnut itse ansaita. Ei ole kyllä mikään kaunotar koko tyyppi......muuten, en ole mies, enkä katkera vanhapiika......joten omat mielipiteeni ilmaisin!!!!!!!!!!! Ei taida Mariaa näkyä julkisuudessa kymmene vuoden päästä, paitsi jos on muutama uusi suhde ja avioliitto takana......heh heh
- vienotuuli
ja hyvin pahoin väärentelet. Mies on erittäin suosittu Tampereen Teatterin näyttelijä, Kärvenny kääreisiisi, ota asioista selvää ennenkuin alat skeidaa jauhamaan?
Hän ei tarvinnut Marian kuuluisuutta, se on hänellä itsellään. Tavoitteet eivät enää olleet samat, mies halusi vakiintuvan perhe-elämän, vaimo haluaa lentää ,joten näin varmasti oli järkevintä. - Tosikielimies
Kestäisin mainiosti. kirjoitti:
kyllä monellekin duunarimiehelle kelpaisi itseään paremmin menestyvä vaimo ,itsekin jäisin helvetin mielelläni kotiin kahvia keittelemään mielummin kuin lähtisin paskaduuniin aamusta. Tervetuloa vain rikkaat menestyneet vaikkapa urheilija naiset ,kestän kyllä teidän menestyksenne kunhan turvaatte meidän yhteisen tulevaisuuden rahallisesti ps: minua voisi koittaa saada koukkuun vaikka baarista tarjoamalla drinkkejä kunnes en enää kontrolloi itseäni jonka jälkeen voitte minua käyttää seksuaalisesti hyväksi.
Kuten huomata saattaa puhun jopa kielillä. Rikkaan naisen ottaisin, voisin viedä hänet ulkomaille Tukholmiin, edellyttäen, että tuo rikas nainen maksaa matkani. Ehei missään B- tai C- hytissä vaan vähintäänkin de lux box sen olla pitää. Seksiinkin saattaisin suostua yhden kerran per sivu eli noin kaksi kertaa kun matka on edestakainen. Kotona ollessa, keittäisin aamukahvit naiselleni jos olen hereillä silloin kun hän tekee töihin menoa. Tiskivuorista voisimme tietenkin neuvotella. Mutta jos käyttäysimme made in pahviastiastoa, ei tiskeistä tarvitsisi ottaa päänsärkyjä puolin eikä toisin. Senkin ajan rouvani voisi katsoa telkkaria kun itse olisin nettiriippuvainen. Ja jos joka aamu olisi pöydälle jätetty sileitä seteleitä, voisin toki käydä ruoka- ja kalja kaupoissakin. Rouvani saisi mielellään tehdä töitä vaikka tuplavuoroin eli 15 - 20 h/vrk. Luonnollisesti meillä olisi omistusasunto hyvällä paikalla ja se pitäisi olla kummamkin nimissä 50/50%.
Työkkäri- eli Kelarahoilla veisin rouvani kerran kuukaudessa torille syömään esimerkiksi jotain Möttösiä. Lopuilla rahoilla ostaisin kaljaa ja siideriä, mitkä voisimme nauttia yhdessä. - Kelpaa mullekin...
Tosikielimies kirjoitti:
Kuten huomata saattaa puhun jopa kielillä. Rikkaan naisen ottaisin, voisin viedä hänet ulkomaille Tukholmiin, edellyttäen, että tuo rikas nainen maksaa matkani. Ehei missään B- tai C- hytissä vaan vähintäänkin de lux box sen olla pitää. Seksiinkin saattaisin suostua yhden kerran per sivu eli noin kaksi kertaa kun matka on edestakainen. Kotona ollessa, keittäisin aamukahvit naiselleni jos olen hereillä silloin kun hän tekee töihin menoa. Tiskivuorista voisimme tietenkin neuvotella. Mutta jos käyttäysimme made in pahviastiastoa, ei tiskeistä tarvitsisi ottaa päänsärkyjä puolin eikä toisin. Senkin ajan rouvani voisi katsoa telkkaria kun itse olisin nettiriippuvainen. Ja jos joka aamu olisi pöydälle jätetty sileitä seteleitä, voisin toki käydä ruoka- ja kalja kaupoissakin. Rouvani saisi mielellään tehdä töitä vaikka tuplavuoroin eli 15 - 20 h/vrk. Luonnollisesti meillä olisi omistusasunto hyvällä paikalla ja se pitäisi olla kummamkin nimissä 50/50%.
Työkkäri- eli Kelarahoilla veisin rouvani kerran kuukaudessa torille syömään esimerkiksi jotain Möttösiä. Lopuilla rahoilla ostaisin kaljaa ja siideriä, mitkä voisimme nauttia yhdessä.Toi oli paras kirjoitus aikoihin ja helvetin hauska. Eron jälkeen kun omaisuus rikkaan naisen kanssa puolitettu voisi valitella kun ei saanut tarpeeksi läheisyyttä ja henkistä tukea ,seksiä vaan vinguttiin. Luonnollisesti perintörahoilla voisi sitten tosirakkautta lähteä etsimään ja seksikin taas maistuisi.
- mazak
täältähän se tuli totuus, vain nainen voi ajatella näin typerästi ;))
asiaahan selittää se, että olet mielestäsi kaunotar, tai ainakin nimimerkkisi
antaa niin ymmärtää, ettet vain olisi itse viivi ;))
- VITTU ETTÄ KIINNOSTAA
eroavat!!!!!!! Voi vittu hankkikaa elämä tai roikkukaa sitte täällä!
- itsellesi enemmän
sanastoa, toi on niin miljoona kertaa jo käytetty kehotus toi:" Hankkikaa elämä!"
Eihän kaikilla toki ole sanavalmiutta niin pitää peesata toisten loppuun kuluneita sanontoja... - sammuta konees
itsellesi enemmän kirjoitti:
sanastoa, toi on niin miljoona kertaa jo käytetty kehotus toi:" Hankkikaa elämä!"
Eihän kaikilla toki ole sanavalmiutta niin pitää peesata toisten loppuun kuluneita sanontoja...---------------------------
- tarkoitettu
sammuta konees kirjoitti:
---------------------------
edeliseni
- sinähän itse
roikut täällä...vai???
- en minä
sinähän itse kirjoitti:
roikut täällä...vai???
ja lund roikkuu jossain äijässä.......? wat ?
itsellesi enemmän kirjoitti:
Eihän kaikilla toki ole sanavalmiutta niin pitää peesata toisten loppuun kuluneita sanontoja......ja mitä se sitten tarkoittaneekin.
- Sata Varma
Maria meikkaa liikaa , siksi erosivat. En ihmettele :(
- kutakin;
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/908154?lund_maria
Ja seuraava potilas ...............- ei varmaan tyhjän päälle
tipahda.
Eiköhän sillä ole jo uusi äijä valmiiksi katsottuna.
Toisaalta kyllhän mies tiesi, mihin meni mukaan.
- jo uusi?
linkitä mieluummin paikallisesti:
http://www.aamulehti.fi/uutiset/viihde/maria-lund-ja-mikko-rantaniva-eroavat/148219
kas kun se puoli asiasta unohdettiin kertoa; ei rakkaus noin pikaisesti kuole - joten mistä taas kerran on kyse; todella huono esimerkki Suomen nuorisolle - jo uusi
parempi linkki
http://www.aamulehti.fi/uutiset/viihde/maria-lund-ja-mikko-rantaniva-eroavat/148219
Ensin virheilmoitus, ettei haettua linkkiä löydy ja sitten, että: Väärinkäytön välttämiseksi useiden viestien lähettämistä lyhyen ajan sisällä on rajoitettu.
Onko täällä tarkoitus saada enää ollenkaan keskustella. ;D - yllätys,,
Katoitteko vuosi sitten tanssikisoja ja sen tuomaa menestystä, tulos on nyt nähtävissä.;))
- erizkah
Sen siitä saa kun mainostaa jokaisessa lehdessä olevansa työnarkkari, joka ei osaa pysähtyä hetkekskään....mies tyyliin sitoo öisin sänkyyn, että saa hetken olla vaimonsa kanssa, jos nyt sattuvat olemaan kotona samaan aikaan. Paljon melua tyhjästä siinäkin liitossa..No enivei voimia molemmille.
- Jaamäävai1
Ihmisiä jotka on eronnut.
- yleistä,
Eroominen on nykyään aika ylestä kun uusavuttomat lapset menevät naimisiin, eipä siitä tahdo muuta tulla kuin Ero.))
yleistä, kirjoitti:
Eroominen on nykyään aika ylestä kun uusavuttomat lapset menevät naimisiin, eipä siitä tahdo muuta tulla kuin Ero.))
60- luvun vapaan kasvatuksen seurausta kaikki tää. Ei se ollut vapaata kasvatusta vaan laiskuutta. Sitten nyky nuorten vanhemmat ei osaa opettaa lapsilleen edes alkeellisia käytöstapoja. puhumattakaan vastuun ottamista omasta elämästä.
Kaksi eri kuttuurista yhteen menneenä aiheutta alussa omat sopeutumis vaikeutensa. Joihin suurin osa liitoista kaatuu. Tässä tapauksessa uskon syynä olevan taloudelinen puoli, erotaan mutta asutaan yhdessä.- selvitään
maagikko kirjoitti:
60- luvun vapaan kasvatuksen seurausta kaikki tää. Ei se ollut vapaata kasvatusta vaan laiskuutta. Sitten nyky nuorten vanhemmat ei osaa opettaa lapsilleen edes alkeellisia käytöstapoja. puhumattakaan vastuun ottamista omasta elämästä.
Kaksi eri kuttuurista yhteen menneenä aiheutta alussa omat sopeutumis vaikeutensa. Joihin suurin osa liitoista kaatuu. Tässä tapauksessa uskon syynä olevan taloudelinen puoli, erotaan mutta asutaan yhdessä.onneksi ottavat reilusti maahanmuuttajia maahan, jonkunhan on meidän eläkkeet maksettava, omasta porukasta kun ei ole edes työntekijöiksi
- MEIKÄ MANNEILLE
kun ensin kuolee Mikael, sitten vielä Luntin ero ja kaiken päälle Ylen ryöstöpolitiikka...nyt todella masentaa ja huomenna taas joku kuolee tai eroaa ja Yle punoo Mediamaksuja lisää...
- muuta virka
Onneks eivät töihin patista näin laman aikana,jotain hyvääkin sentään
- Mikael on kuollut
ai niin, anteeksi, luulin ensin, että Junger
ihan oikeasti, ei tullut ensin yhtään mieleen, että mitä ihmettä tarkoitat
- ymmärrettävää
Kukapa nuori nainen jaksaisi kovin kauaa katsella noin paljon vanhempaa ukkoa.
- "nainen"
Riippuu miehen varallisuudesta,,,,D
- NasuS Porvarityttö
"nainen" kirjoitti:
Riippuu miehen varallisuudesta,,,,D
Raha ei ratkaise vaan rauhoittaa. Kaikki riippuu minkälainen kyrpä miehellä on ja miten osaa sitä käyttää. Sitten elastisuus ja kestävyys sängyssä eikä lihaksistakaan ole haittaa. Mieluummin naiset nusii lihaksittaita miehiä kuin Jungherin kaltaisia luuviuluja.
- Heehehehhhe
NasuS Porvarityttö kirjoitti:
Raha ei ratkaise vaan rauhoittaa. Kaikki riippuu minkälainen kyrpä miehellä on ja miten osaa sitä käyttää. Sitten elastisuus ja kestävyys sängyssä eikä lihaksistakaan ole haittaa. Mieluummin naiset nusii lihaksittaita miehiä kuin Jungherin kaltaisia luuviuluja.
Vetäsit sitten ässän hihasta kun toit syöpäsairaan mediajohtajan esiin. Antasit äijän rauhassa sairastaa syöpää etkä ilkkuisi sillä jos mies ei pysty panemaan muijansa poskia punasiksi.
- kokemusta on
mulla ja miehelläni on sama ikäero kun maria ja mikolla ja mun ukko ei todellakaan oo vanha.häpeä et tiä oikeasta elämästä mitään,syy eroon on varmaan joku muu kun ikäero
- ikäero unohtunut vai?
kokemusta on kirjoitti:
mulla ja miehelläni on sama ikäero kun maria ja mikolla ja mun ukko ei todellakaan oo vanha.häpeä et tiä oikeasta elämästä mitään,syy eroon on varmaan joku muu kun ikäero
sitähän ei sitten kukaan kritisoinutkaan ;D
kokemusta on kirjoitti:
Liian iso ikäero. Vain rumat ja ennen aikojaan rupsahtaneet naiset voi huolia noin vanhan ukon.
- VAIHTEEKSI
KUIN 50000KG PASKAA
- eikö tuo
pisssukka noussu nuppiin,lauluääntä,ei minun mielestä ole yhtään piipittää,ei se aina ole niin jos vanhemmat ovat laulajia niin lapsestakin tulee,eli ei tässä tapauksessa!Jukra kun nuo julkimoiden muksut ratsastaa vanhempien vanavedessä,eihän se noin pitäisi mennä!
- on tässä!!!!!
Katsokaaa nyt: Maria on kaunis, todella kaunis. Mikko ruma kuin eilisen käpy. Siinä tarpeeksi syytä. Maria meni nuorena naimisiin ruman miehen kanssa. Nälkä kasvaa, vai mitä?
- mieltä
on tässä!!!!! kirjoitti:
Katsokaaa nyt: Maria on kaunis, todella kaunis. Mikko ruma kuin eilisen käpy. Siinä tarpeeksi syytä. Maria meni nuorena naimisiin ruman miehen kanssa. Nälkä kasvaa, vai mitä?
Mikkohan on charmantti suomalainen mies, aika paljon Mikossa on Eskon näköä, eihän Eskoakaan kukaan ole rumaksi haukkunut, ainakaan kukaan järkevä nainen.
- horolan elina
mieltä kirjoitti:
Mikkohan on charmantti suomalainen mies, aika paljon Mikossa on Eskon näköä, eihän Eskoakaan kukaan ole rumaksi haukkunut, ainakaan kukaan järkevä nainen.
Mie olen kaunis vaikk ikä on jo 44 v
Miehet palvoo minuu,,,,,,,,,,,,,,,, - dfadffd
horolan elina kirjoitti:
Mie olen kaunis vaikk ikä on jo 44 v
Miehet palvoo minuu,,,,,,,,,,,,,,,,Sinä oletkin 44-vuotiaan kaunis! Toi tyyppi on ruma!!!! vauvanaama! maria on kuningatar!!!
- määvaannn
dfadffd kirjoitti:
Sinä oletkin 44-vuotiaan kaunis! Toi tyyppi on ruma!!!! vauvanaama! maria on kuningatar!!!
Marialla on vaan niinkova vienti että pillua kuumottaa!
- Unelma-Orvokki
mieltä kirjoitti:
Äläkä vain vihjaile, kun eihän tästä nyt tiedä että kuka Esko, missä ja milloin?
- nainen...
Kuka tämä mustalaisnainen on?
- ero.
mervi ja matti ei.
- 26 vee
ero. kirjoitti:
mervi ja matti ei.
Kaunis nuori nainen:: ja tarvii kunnon seksiä useasti 3-4 krt /vrk ja siihen ei pysty ku TOSIMIEHET ja ALFAUROKSET . ei ponnari pojut?
- tarviikaan
26 vee kirjoitti:
Kaunis nuori nainen:: ja tarvii kunnon seksiä useasti 3-4 krt /vrk ja siihen ei pysty ku TOSIMIEHET ja ALFAUROKSET . ei ponnari pojut?
kolme kertaa päivässä?!
aamulla, illalla ja mielellään vielä alkuillasta, jos välillä käy töissä
- mutta_
Eipäs ollutkaan huippu-urheilija,,,vaan basisti
http://www.iltalehti.fi/viihde/200907039868959_vi.shtml- olevan
huono miesmaku. Eipä tuo basistikaan kiiltokuvapojalta näytä. Maria on jotenkin eriskummalisen oloinen ja näköinen nainen,eikä osaa edes laulaa.....
- eli Tamaralla
olevan kirjoitti:
huono miesmaku. Eipä tuo basistikaan kiiltokuvapojalta näytä. Maria on jotenkin eriskummalisen oloinen ja näköinen nainen,eikä osaa edes laulaa.....
oli myös hieman erikoiset aviomiehet.
- vanhempien miesten tieto
eli Tamaralla kirjoitti:
oli myös hieman erikoiset aviomiehet.
et oli se äippäkin aika "vikkeläpeppunen", ei pysyny kauheen kauaa sama miäs ku uutta jo pukkas tilalle. eli sukuvika kun muna ei luista.....
- ketään ihmetyttää?
Jo tilastojen valossa, ei mitään yllättävää, että ero tulee. Hyvä kun tuli ero ennen lapsia.
Eivät sopineet toisilleen. Ei siinä sen kummempaa. - vanha-kettu
Selväähän se oli jo tanssikisan aikana. Ihme jos avioliitto sen olis kestänyt. Oli ne niin rakastuneita, että sen näki jo pelkällä otalla.
- on
Myös täältä löytyy aika mielenkiintosta keskustelua asiasta:
http://www.hyperlinkcash.com/link.php?r=406104794b2a4816a761d833aa2e85213a94a9fc38562097 - puullapäähänlyöty
on kirjoitti:
Myös täältä löytyy aika mielenkiintosta keskustelua asiasta:
http://www.hyperlinkcash.com/link.php?r=406104794b2a4816a761d833aa2e85213a94a9fc38562097minä oon aina luullu että maria on ainaski yli 35v. kevyesti, mutta vasta 26?!?!? ei noin nuorena piä näyttää vanhalta.. siis ei maria ruma ole, vaan vanhan kauniin naisen lookki on...
- muka kaunis
puullapäähänlyöty kirjoitti:
minä oon aina luullu että maria on ainaski yli 35v. kevyesti, mutta vasta 26?!?!? ei noin nuorena piä näyttää vanhalta.. siis ei maria ruma ole, vaan vanhan kauniin naisen lookki on...
eihän tuo Maria nyt sysirumakaan ole mutta ei missään tapauksessa mikään kaunotarkaan. Kolhot kasvot ja isot kellertävät hampaat.
Suomessa vaan on tapana ihastella tuota ulkomaan eksotiikkaa. Heti on "kaunis" t. "komea" kun on vähän ulkomaista eksotiikkaa mukana, kuten esim. tuiki tavallisen näköisessä Idols-Abreussa tai hassun näköisessä naamanvääntelijä-Parkkosessa. Ukkomaisesta Arposestakin kehkeytyi hupsista vaan "charmantti" ja "komea" uros, kun voitti idolsin. Aiemmin haukuttiin mummomagneetiksi.
Kaikkien julkkistyrkkyjen kannattaa saattaa heti kaikkien tietoon ulkomainen verenperintö, niin suksee on taattu. - Toisinaan täällä
muka kaunis kirjoitti:
eihän tuo Maria nyt sysirumakaan ole mutta ei missään tapauksessa mikään kaunotarkaan. Kolhot kasvot ja isot kellertävät hampaat.
Suomessa vaan on tapana ihastella tuota ulkomaan eksotiikkaa. Heti on "kaunis" t. "komea" kun on vähän ulkomaista eksotiikkaa mukana, kuten esim. tuiki tavallisen näköisessä Idols-Abreussa tai hassun näköisessä naamanvääntelijä-Parkkosessa. Ukkomaisesta Arposestakin kehkeytyi hupsista vaan "charmantti" ja "komea" uros, kun voitti idolsin. Aiemmin haukuttiin mummomagneetiksi.
Kaikkien julkkistyrkkyjen kannattaa saattaa heti kaikkien tietoon ulkomainen verenperintö, niin suksee on taattu.vaikka on vielä nuori (ei nainen). Hän on kaunis, lahjakas, hyin kasvatettu nuori nainen. Keltaiset hmppaat , no joo , pahe se hänelläkin - tupakka.
- Hopia
muka kaunis kirjoitti:
Kaikkien julkkistyrkkyjen kannattaa saattaa heti kaikkien tietoon ulkomainen verenperintö, niin suksee on taattu.asiat ovat. Minusta Maria on oikein kaunis ja lahjakas nuori nainen. Omaan hyvän lauluäänen ja osaa esiintyä. Menestystä hälle!
- tosiaankin
Hopia kirjoitti:
asiat ovat. Minusta Maria on oikein kaunis ja lahjakas nuori nainen. Omaan hyvän lauluäänen ja osaa esiintyä. Menestystä hälle!
-minun makuuni ei iske Marian laulut- eikä lauluääni. Jotenkin sellainen piipittäjä,mutta onhan hänellä geenit hyvät.....en ollut Tamara-äidinkään fanittaja.
- kelleen
Hopia kirjoitti:
asiat ovat. Minusta Maria on oikein kaunis ja lahjakas nuori nainen. Omaan hyvän lauluäänen ja osaa esiintyä. Menestystä hälle!
tullut mieleen, että ehkä Mariakin on ihna tavallinen, rakkautta janoava ihminen..mitä pahaa ja erikoista siinä nyt on..
- pahaa
kelleen kirjoitti:
tullut mieleen, että ehkä Mariakin on ihna tavallinen, rakkautta janoava ihminen..mitä pahaa ja erikoista siinä nyt on..
jotkut haluavat kerätä kokemuksia, toiset taasen ovat yksiavioisia.
- En ymmärrä
Toisinaan täällä kirjoitti:
vaikka on vielä nuori (ei nainen). Hän on kaunis, lahjakas, hyin kasvatettu nuori nainen. Keltaiset hmppaat , no joo , pahe se hänelläkin - tupakka.
Polttaaks Maria Lund?? Voi ei.
- puhui
Saulille, mutta hän julisti Rohkeasti vieläpä Pitkässäniemessäkin!
- .....
Maria Lund itse kertoi joskus haastattelussa, että tuo aviomiehensä on ainoa, jonka kanssa hän on ollut tosissaan ja jota hän ei ole pettänyt... Kertoo tuokin jotain kyseisestä naisesta.
- vanhojen miesten tietoa
oli se äitekin aika "vikkeläpeppunen". miehet vaihtu useempaan tahtiin ja ku yhen kanssa oltiin ni alotettiin jo seuraava kierros....
yhtä uskollisia vaimoja,äiti ja tytär. hyvin on kasvatettu omaan malliin.....
- lennosta...
ei ollu ensimmäinen kerta ja tuskin viiminenkään...toivottavasti saa maistaa joskus omaa lääkettään ja särkee siinä sydämensä...se ois oikeus ja kohtuus siitä ettei aikuinen nainen osaa muuta kun pelleillä toisten kustannuksella ja tunteilla...ei oo vissiin kukaan opettanu Marialle miten suhteessa tulee olla...
- enkä.välitä
En tiennyt että oli yhdessä ollutkaan.
Ketjusta on poistettu 154 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577300Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7383551Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3561887Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 851435
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154