ja tässä taas leimataan pitbull rotu tavallaan huonoksi vaikka ei edes ole koko rotu kysessä.
http://www.vartti.fi/artikkeli/222b14f8-e5bd-4a9b-8cbd-8ff5744833f7
Taas leimataan
6
206
Vastaukset
- ---------------
heh, iso koira joka muistutti pitbullia.. Rääpäleitähän ne on, eikä kukaan voi isoa koiraa oikeasti luulla pitbulliksi, tai sitten ehkä jos ei taaskaan tiedä yhtään mistään yhtään mitään.. hohhoijakkaa..
Ihan selvästi tuossa sanotaan, että kyseessä oli isoja sekarotuisia koiria. Toinen muistutti ulkonäöltään pitbullia. Jos joku tämän perusteella leimaa pitbullit "huonoiksi" niin se on sitten ihan omaa tyhmyyttä ja lukutaidottomuuta.
- tuossa...
kukaan mitään leimaa? Jos kyseessä olisi ollut vasikan kokoinen koira, tuskin kukaan olisi lehmiä alkanut syylllistämään...
JOS koirat nyt sattuivat muistuttamaan kyseisiä rotuja, onhan se hyvä antaa tuntomerkkejä, kun ne kerran ovat ainoat sellaiset... - .................
Kun lehdet ei tiedä muita rotuja ja ihmisiä on kiva pelotella....
Tälläisen kanssa joutuu elämään, aina. Ei se miksikään muutu.... Harmillista, ja nyt moni ihminen unohtaa sanan sekarotuinen kokonaan tekstistä ja bokserit ja pitbullit leimataan TAAS vaarallisiksi. Ihmisen tyhmyyttä, jonka kanssa on elettävä..- Cavatyttö
Olen samaa mieltä, ihmiset yleistävät liikaa koiria. Jos yksi rotikka tekee jotain niin kaikki rotikat ovat sitten samanlaisia. Toki tähän vaikuttaa osaltaan myös jalostus.
- aloittaja
juurikin tätä hain tuossa omassa tekstissä että moni unohtaa sanan "sekarotuinen" jonka jälkeen puhutaan pelkästään pitbullista ja bokserista...vaikka totuus on aivan muuta.rankka maailma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1704701- 123286
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402203Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471906Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6641837- 1161796
- 1371727
- 451485
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421