Harrastan amatööri tasolla laulua. Rakastan laulua ja olen suorastaan hurahtanut siihen. Lauleskelen joka ilta mutta minulla ei ole tastana kuin youtube laulut tai karaoket. Nauttisin suunnattomasti jos saisin vaikka kerran 2 vkossa laulaa pianosäestyksellä luovasti..keksien omia ryminvaihteluja yhdessä pianistin kanssa. Tiedätkö ketään joka voisi olla innostunut säestämään?voin maksaa pientä korvausta mutta en mitään huimia summia. Yhtä pianistia kysyin ja hän pyysi 150e/h. Olin suoraansanoen tosi kauhuissani että onko tosiaan näin kallista?
etsin pianistia
2
518
Vastaukset
- ..vaikeaa löytää..
Jeps, kyllähän ne pianistit maksaa, varsinkin jos on valmistunut alalta ja soittaa ammatikseen musiikkia, sanomastasi summasta jos vähentää yrityksen pyörittämiseen menevät maksut ( verot yms.) ei jää soittajalle loppujen lopuksi kuin vajaa satanen. Siis suunnilleen. Jostain heidänkin on elantonsa saatava.
Ehkä kannattaa ottaa yhteyttä oman kaupunkisi musiikkiopistoon tai vastaavaan paikkaan. Tai käydä laittamassa niiden ilmoitustaululle lappu, jossa etsitään pianistia. Tai sit just etsiä musiikkifoorumeista pianistia. - pianisti1
Hei! Onko lauluinnostus vielä jäljellä? Olen pianisti Helsingistä ja voisin kohtuullista summaa vastaan säestää sinua. Kiinnostaako? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657