Olen siis rullaluistelun suhteen aivan noviisi, ja mietinkin että pitäisikö ensin ostaa vaan jotkut edulliset käytetyt joilla voisi testailla. En haluaisi heti investoida kovin paljoa jos harrastuksesta ei sitten innostukaan tarpeeksi.
Kysymys kuuluukin, kuinka nopeasti esim. jarrupalat kuluvat?
Kysyn koska olen saanut käsityksen että joihinkin merkkeihin mm. ko. osia on vaikeata/mahdotonta löytää, mikä ei ehkä haittaisi jos palat kestävät ainakin yhden kesän, halpojen testiluistinten jälkeen voisi sitten ostaa kalliimmatkin jos aikoo jatkaa.
Jarrupalojen kuluvuus?
1
282
Vastaukset
- lisä
jarrupalakuuluvudesta enempi? Nouseeko if vakuutus jos jarrupala kuluu nopeasti. Vai nouseeko jarrupalatuotanto enempi. Josta seuraa johtopäätös loogisena vetona että vakuutukset eivät nouse ja jarrujen tuotanto lisääntyy vaan mutta kulutus ei parane. Tilanne olisi monimutkaisuudessaan kutkuttava. Lopputuloksena olsisi markkinoita tasaava jarrupalapörssi. Tietääkseni tästä on jo keskusteltu viron saiteilla enempi. Viron horisontissa jarrutuotanto saattaa lähteä historiallisesti fenomenaaliseen nousuun. Toivottavasti rullakoutsi jää nyt lopullisesti Viron markkinoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645