Netin naiset

Ikävävä fakta on

että netissä on kolmenlaisia naisia:

tyyppi A)

- hallitseva piirre on ylipaino, on netissä kun baarista ei irtoa.
Ei irtoa netissäkään, kuin korkeintaa tilapäistä seksiseuraa, joltain mieheltä, joka on pahassa puutteessa.

tyyppi B)

- YH. on netissä, koska lapset estävät baariin pääsyn. Saisi helposti netissä seksi-seuraa (tasokaampaakin, jos on itse nätti), mutta ei vakavampaa seuraa.
Lankeaa osittain yhteen tyypin A kanssa.

tyyppi C)

- nirso uranainen. On netissä, koska vaatimukset kumppanille
(koulutus, varallisuus, tyyli yms) ovat sellaisia, ettei livenä-tahdo ketään löytyä. Ei löydy netistäkään. Saisi miestä heti, jos laskisi vähän rimaa.

Muut naiset vaan menevät ravintolaan ja odottavat kun miehet tulevat iskemään ja sitten vain valitsevat miehen.

19

636

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • D)

Mä en näköjään voi mennä nettiin kun en kuulu noihin kategorioihin. Kuulun parhaseen D-ryhmään.

D) Työssäkäyvä, mutta muutakin elämään arvostava nainen. Ei ole ylipainoinen eikä lapsia ole. Rima on tosi alhaalla. Ainoa vaatimus on se, että tykästyisi miehessä edes johonkin piirteeseen niin paljon, että haluaisi muutakin kuin treffit pari.

• piirre jota

haet oikein on?

Eikö sitä kannata miettiä ihan tosissaan jos kuitenkin treffeillä asti käyt.

Moni mies nimittäin miettii että treffejä ei tule tai treffejä on muttei kukaan nainen näytä tykästyvän.

Ettet vain odota jotain mahdotonta tunnetta jota et tule kokemaan koskaan tai jos tunnet niin se johtaa hetken kestävään intohimoiseen suhteeseen ja sitten olet taas sinkku?

• Tykästyt selvästi

piirteisiin, jotka ovat harvinaisia.

• mieleen
        Tykästyt selvästi kirjoitti:

ihan sama juttu.

Nämä tavalliset naisen tallukat etsivät "tavallista" miestä jota kuitenkaan yksikään tavallinen mies ei ole...

Nirsolta kuulostaa.

• D)
        piirre jota kirjoitti:

haet oikein on?

Eikö sitä kannata miettiä ihan tosissaan jos kuitenkin treffeillä asti käyt.

Moni mies nimittäin miettii että treffejä ei tule tai treffejä on muttei kukaan nainen näytä tykästyvän.

Ettet vain odota jotain mahdotonta tunnetta jota et tule kokemaan koskaan tai jos tunnet niin se johtaa hetken kestävään intohimoiseen suhteeseen ja sitten olet taas sinkku?

onkin se, että en mä voi kuvailla millanen toisen ihmisen pitäisi olla. Ovat vaan omia itsejään toivottavasti ja sitten se herättää jotain tunteita tai mielenkiintoa tai sitten ei. Valitettavasti kaikki eivät aina ihan ole omia itsejään. Tuntuu lähinnä siltä että pitäisi juosta jatkuvasti treffeillä ja sitten joku päivä se kävelee vastaan. En kuitenkaan jaksa sitäkään. En usko, että pystyn profiilin ja viestien perusteella päättelemään tarpeeksi ihmisestä.

Tiedän kyllä minkälaisen ihmisen kanssa tulisin parhaiten toimeen, mutta se on paljon muutakin kuin vain luettelo nettisivuilla luonteenpiirteistä, jotka mies katsoo kuvaavan häntä itseään. Nettideittailua ei olisi olemassa, jos sen kiinnostavan kumppanin löytäminen olisi helppoa, jos siis jostain syystä tykästyisimme herkästi ja usein. Suurin osa meistä kuitenkin on sen verran nirsoja jos on sitä sanaa pakko käyttää, että saa oikein tosissaan deittailla vähän aikaa jos sieltä jotain vakavaa meinaa löytää.

Jos ulkonäkö riittää on suht koht helppoa. Jos varallisuus tai koulutus riittää on suht koht helppoa. Jos haluaisi tykästyä ihmiseen sinällään, menee jo vaikeammaksi. Niitä ei vastaan tule ihan joka päivä tai jokasella nettisivulla. Ehkä tuleekin, mutta mistäs sen jonkun kirjoituksen perusteella tietää.

• karsit miehiä
        D) kirjoitti:

onkin se, että en mä voi kuvailla millanen toisen ihmisen pitäisi olla. Ovat vaan omia itsejään toivottavasti ja sitten se herättää jotain tunteita tai mielenkiintoa tai sitten ei. Valitettavasti kaikki eivät aina ihan ole omia itsejään. Tuntuu lähinnä siltä että pitäisi juosta jatkuvasti treffeillä ja sitten joku päivä se kävelee vastaan. En kuitenkaan jaksa sitäkään. En usko, että pystyn profiilin ja viestien perusteella päättelemään tarpeeksi ihmisestä.

Tiedän kyllä minkälaisen ihmisen kanssa tulisin parhaiten toimeen, mutta se on paljon muutakin kuin vain luettelo nettisivuilla luonteenpiirteistä, jotka mies katsoo kuvaavan häntä itseään. Nettideittailua ei olisi olemassa, jos sen kiinnostavan kumppanin löytäminen olisi helppoa, jos siis jostain syystä tykästyisimme herkästi ja usein. Suurin osa meistä kuitenkin on sen verran nirsoja jos on sitä sanaa pakko käyttää, että saa oikein tosissaan deittailla vähän aikaa jos sieltä jotain vakavaa meinaa löytää.

Jos ulkonäkö riittää on suht koht helppoa. Jos varallisuus tai koulutus riittää on suht koht helppoa. Jos haluaisi tykästyä ihmiseen sinällään, menee jo vaikeammaksi. Niitä ei vastaan tule ihan joka päivä tai jokasella nettisivulla. Ehkä tuleekin, mutta mistäs sen jonkun kirjoituksen perusteella tietää.

jos et tunnista tuota piirrettä kirjoituksista kuten viimeiseksi sanot?

Mihin ikäryhmään kuulut?

Itselläkin on sama ongelma kyllä mitä kuvailet.

Kuitenkin ongelma taitaa olla että netti tekee ihmiset entistä nirsommiksi ja ensiksi täytyy päästä "esikarsintojen" läpi noilla kriteereillä ja sitten testataan vasta sitä toisen sopivuutta.

Nirso olen kyllä itsekin siinä suhteessa millaiset ovat toisen elämäntavat.

• D)
        Tykästyt selvästi kirjoitti:

kuulostaa siltä, että tuota listaa voi supistaa vielä vähän eli A ja B yhdistyy, jolloin jää kaksi ryhmää.

1) ne jotka saavat pakkeja

2) ne jotka antavat pakkeja

Ykköset on kakkosten mielestä rasittavia koska heidän kanssaan deittailu on tuskallista ja kakkoset taas ovat ykkösten mielestä nirsoja koska mikään ei näytä kelpaavan.

• tuli olo
        D) kirjoitti:

kuulostaa siltä, että tuota listaa voi supistaa vielä vähän eli A ja B yhdistyy, jolloin jää kaksi ryhmää.

1) ne jotka saavat pakkeja

2) ne jotka antavat pakkeja

Ykköset on kakkosten mielestä rasittavia koska heidän kanssaan deittailu on tuskallista ja kakkoset taas ovat ykkösten mielestä nirsoja koska mikään ei näytä kelpaavan.

että haet itsellesi ylempää asemaa sen takia että annat pakkeja etkä saa niitä?

Ettet vain hae netistä vain huomiota miehiltä ja odota kuuta taivaalta ja harmittelet kun just sitä sinulle oikeaa ei löydy.

Ei olisi ensimmäinen kerta naisten historiassa...

• D)
        tuli olo kirjoitti:

että haet itsellesi ylempää asemaa sen takia että annat pakkeja etkä saa niitä?

Ettet vain hae netistä vain huomiota miehiltä ja odota kuuta taivaalta ja harmittelet kun just sitä sinulle oikeaa ei löydy.

Ei olisi ensimmäinen kerta naisten historiassa...

Mä en tiedä mitä tarkoittaa ylemmän aseman hakeminen? Mä en satu uskomaan tuollaisiin. Koko ajattelumalli on jotenkin vieras. Voitko selittää miten käsität tuon? Jaotteletko ihmiset eri arvoasemiin vai miten tuollainen tuli mieleesi?

Ja en kaipaa useamman miehen huomiota. Ei kuulu mun luonteenpiirteisiin. Mä en saa siitä mitään irti.

Näyttää vähän siltä että odotan tosiaan kuuta taivaalta kun haluaisin maalaisjärjellä varustetetun kivan miehen. En vain valitettavasti näköjään rakastu jokaiseen vastaantulijaan enkä edes ihastu.

Onneksi satun olemaan sellainen tyyppi että voin olla sitten yksinkin. Uskon etten saisi mitään parisuhteesta, jossa en rakasta miestä. En ole kokellut enkä aio kokeilla. Sinkkuilu on kuitenkin parempi vaihtoehto kuin se vaikka tämä sinkkuilukin tylsistyttää nykyään.

• D)
        karsit miehiä kirjoitti:

jos et tunnista tuota piirrettä kirjoituksista kuten viimeiseksi sanot?

Mihin ikäryhmään kuulut?

Itselläkin on sama ongelma kyllä mitä kuvailet.

Kuitenkin ongelma taitaa olla että netti tekee ihmiset entistä nirsommiksi ja ensiksi täytyy päästä "esikarsintojen" läpi noilla kriteereillä ja sitten testataan vasta sitä toisen sopivuutta.

Nirso olen kyllä itsekin siinä suhteessa millaiset ovat toisen elämäntavat.

Mä yritän just olla karsimatta minkään pinnallisten (koulutus, varallisuus) asioiden perusteella. Luonteen saan sitten selville pikkuhiljaa kun on tavattu. Ekaa kertaa kun tapaa niin yleensä jää vähän sellanen aistimus siitä voiko hommasta tulla mitään kun tapaa miehen juttuineen ja olemuksineen kokonaisuudessaan.

• jo aiemmin
    • Fakta ei kauhean ikävä

Tyyppi A
      Naiset: Miehistä paljon huonoja kokemuksia ja netissä ne kokemukset vaan lisääntyy

Miehet: Liikalihavia, kaljamahaisia ja irtoamista on vaan unissa ja jos kohtaa kaltaisensa kaljamahaisen naisen.

Tyyppi B
      Naiset: Yksinäisyydestään epätoivoisesti kärsiviä yh joilla lapset jokatoinen vkl isällä.

Miehet: Yksinäisiä vkl.-isejä joilla vaan kova naisen tarve yksinäisinä vkl.

Tyyppi C
      Naiset: Hyvässä työssä, tarkka omasta tilastaan ja ulkonäkö tärkein kriteeri rahan lisäksi.

Miehet: Hyvässä työssään etsivät äiti tyyppiä joka keittää aamupuuron valmiiksi melkein syöttääkin.

• A&B&C

Eihän tämä luokittelu ihan noin yksinkertaista ole!!
        A) Olen saanut elämäni varrella vain huonoja kokemuksia miehistä ja täällä netissä tuo tunne vain lisääntyy.
        B) Olen myös YH-äiti, joka miellellään jakaisi elämänsä kunnollisen ja normaalin vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa, joka tähän päivään mennessä ei ole vielä ovelle, aerobic salille tai ruokakaupan jonoon tullut esittäytyymään. Yksinäisyyttä siis sillä rintamalla!
        C) Olen hyvässä työssä ja huolehdin itsestäni ja se myös näkyy. Ketään, lapseni lisäksi, en ole valmis ottamaan elätettäväkseni, eli rahaa pitäsi tuolla toisella osapuolella olla ihan omasta takaa.

Eli olenko siis A&B&C?

• se kumppani
        A&B&C kirjoitti:

Eihän tämä luokittelu ihan noin yksinkertaista ole!!
        A) Olen saanut elämäni varrella vain huonoja kokemuksia miehistä ja täällä netissä tuo tunne vain lisääntyy.
        B) Olen myös YH-äiti, joka miellellään jakaisi elämänsä kunnollisen ja normaalin vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa, joka tähän päivään mennessä ei ole vielä ovelle, aerobic salille tai ruokakaupan jonoon tullut esittäytyymään. Yksinäisyyttä siis sillä rintamalla!
        C) Olen hyvässä työssä ja huolehdin itsestäni ja se myös näkyy. Ketään, lapseni lisäksi, en ole valmis ottamaan elätettäväkseni, eli rahaa pitäsi tuolla toisella osapuolella olla ihan omasta takaa.

Eli olenko siis A&B&C?

jo löytynyt vai jäikö se matkan varrelle tai löysitkö mukulan sieltä tien päältä?

Kuulostat tämän ketjun:http://keskustelu.suomi24.fi/node/8093235
        "Madonna"-tyypiltä.

• EE EE EE EE

Sitten on vielä se ryhmä, joka laittaisi kyllä profiilin esim. kesälomalla, mutta on suuria ongelmia salasanojen, sähköpostin luomisten ym. teknisten epäkiinnostavien juttujen kanssa. Ryhmä joka tarvitsisi akt-tukea.

• Mitenkähän naiset yleensä ottaen suhtautuisivat vastaavantyyppisiin miesten esittämiin pyyntöihin?
        Esim. "Olen tumpelo keittiössä, kaipaisin tukea ruuanlaittoon" profiilissa tai keskustelussa kirvoittaisi varmasti aika kärkeviä ja feministisä kommentteja.

Tietotekniikan peruskäyttö ei ole sen enempää rakettitiedettä kuin ruuanlaiton oppiminenkaan. Ne vaan edellyttävät jonkinlaista paneutumista asiaan.

Äkkiä ajatellen tuo mainitsemasi ryhmä EE kuvaa ainoastaan ihmisiä, jotka haluavat hyötyä toisista ihmisistä, ilman että tarvitsee olla edes varsinaisesti kiitollisuuden velassa. Olen noita treffi-profiileja lueskellessani törmännyt moniin naisten ilmoituksiin, jossa etsitään oikeasti vain ns. renkiä, tekijää, korjaajaa tjms... eikä sitä kumppania jakamaan elämää. Ja epäilemättä sama toistuu miesten ilmoituksissa, niitä vaan en ole lueskellut.

Puhelinluettelon Keltaiset Sivut toimisivat huomattavasti paremmin ja tehokkaammin tuollaisessa puuhassa. Paras tapa saada haluamaansa palvelua on maksaa palvelusta selvällä rahalla, ei jää mitään selittelyn makua eikä pashaa hampaankoloon. Parisuhdetta ei kai voi oikein palkata!

• naistumpelo
        maverics kirjoitti:

Mitenkähän naiset yleensä ottaen suhtautuisivat vastaavantyyppisiin miesten esittämiin pyyntöihin?
        Esim. "Olen tumpelo keittiössä, kaipaisin tukea ruuanlaittoon" profiilissa tai keskustelussa kirvoittaisi varmasti aika kärkeviä ja feministisä kommentteja.

Tietotekniikan peruskäyttö ei ole sen enempää rakettitiedettä kuin ruuanlaiton oppiminenkaan. Ne vaan edellyttävät jonkinlaista paneutumista asiaan.

Äkkiä ajatellen tuo mainitsemasi ryhmä EE kuvaa ainoastaan ihmisiä, jotka haluavat hyötyä toisista ihmisistä, ilman että tarvitsee olla edes varsinaisesti kiitollisuuden velassa. Olen noita treffi-profiileja lueskellessani törmännyt moniin naisten ilmoituksiin, jossa etsitään oikeasti vain ns. renkiä, tekijää, korjaajaa tjms... eikä sitä kumppania jakamaan elämää. Ja epäilemättä sama toistuu miesten ilmoituksissa, niitä vaan en ole lueskellut.

Puhelinluettelon Keltaiset Sivut toimisivat huomattavasti paremmin ja tehokkaammin tuollaisessa puuhassa. Paras tapa saada haluamaansa palvelua on maksaa palvelusta selvällä rahalla, ei jää mitään selittelyn makua eikä pashaa hampaankoloon. Parisuhdetta ei kai voi oikein palkata!

Haluaisin miehen, ettei tarvitsisi viedä autoa korjaamolle joka pikkuvian takia. Ja että saisin tietokoneen korjattua ja uudet ohjelmat asennettua. Ja remontit ja muutot ja purkkien avaamiset menisi siinä sivussa. Ja seksiä, jos jää aikaa.

Miksi muuten ottaa mies!? Katseltavaksiko? Harvalla on siihen edellytyksiä. keskustelukumppaniksi toinen nainen on usein parempi. Mihin käyttöön sinä olit miehiä meille ajatellut?

• Elämästä nauttija
        naistumpelo kirjoitti:

Haluaisin miehen, ettei tarvitsisi viedä autoa korjaamolle joka pikkuvian takia. Ja että saisin tietokoneen korjattua ja uudet ohjelmat asennettua. Ja remontit ja muutot ja purkkien avaamiset menisi siinä sivussa. Ja seksiä, jos jää aikaa.

Miksi muuten ottaa mies!? Katseltavaksiko? Harvalla on siihen edellytyksiä. keskustelukumppaniksi toinen nainen on usein parempi. Mihin käyttöön sinä olit miehiä meille ajatellut?

Kaikesta huomaa, ettet ole koskaan ollut rakastunut, että olet tunneköyhä
        onneton sanonko mikä..:)
        Ettet osaa nauttia esim. yhdessä tekemisestä, ja tuskin seksistäkään.
        Olisi kammottavaa joutua sinun mieheksesi. Tai edes keskustelukumppaniksi.

• löytää monia
        Elämästä nauttija kirjoitti:

Kaikesta huomaa, ettet ole koskaan ollut rakastunut, että olet tunneköyhä
        onneton sanonko mikä..:)
        Ettet osaa nauttia esim. yhdessä tekemisestä, ja tuskin seksistäkään.
        Olisi kammottavaa joutua sinun mieheksesi. Tai edes keskustelukumppaniksi.

käteviä, keskustelutaitoisia, älykkäitä kumppaneita. Minä teen asioita, joissa itse olen hyvä, he niitä, joissa he pätevät. Niin se parisuhde toimii.

keskustelutaidoissasi on hurjasti parantamisen varaa. Ennustan, että etsintäsi tulee olemaan pitkä, koska sinua ei moni kelpuuta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7270
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      727
      3479
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      162
      1758
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      341
      1757
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1395
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1361
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1270
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1237
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      261
      1235
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1144
    Aihe