Mitä tämä on? Verta on nyt tullut jo kaksi päivää yhdynnän jälkeen.. Vakavaa? Ei ennen tällaista ole ollut. Mitä pitäisi tehdä?
Verta seksin jälkeen.
7
326
Vastaukset
Minusta äärimmäisen tyhmä kysymys.
Tietty pitää mennä lekuriin!- kysymysmerkkinä
No en nyt tiedä. Johtuuko vaan rajusta menosta. Tai olisiko e-pillereistä johtuvaa tiputteluvuotoa? En edes halua ajatella muita vaihtoehtoja :D ei pitäisi olla minkään sukupuolitaudinkaan vaaraa...
- olla myös
kysymysmerkkinä kirjoitti:
No en nyt tiedä. Johtuuko vaan rajusta menosta. Tai olisiko e-pillereistä johtuvaa tiputteluvuotoa? En edes halua ajatella muita vaihtoehtoja :D ei pitäisi olla minkään sukupuolitaudinkaan vaaraa...
kohdunkaulan syövän ensi merkki
- ?
olla myös kirjoitti:
kohdunkaulan syövän ensi merkki
Mulla on ne rokotukset kohdunkaulan syöpää vastaan.
- werty
Polyyppi? Sattumalta samaan aikaan osunut vuotohäiriö? Jos lääkärikäynnistä on aikaa, niin kannattaa mennä.
- ?
Polyyppi.. eli.. googletan :D nii onks noi vuotohäiriöt iha mitättömii:) pitää jutella viisaan kaverin kanssa joka osaa neuvoo..
- rita¨
Kärsin vuosi sitten samasta asiasta. Gynellä ei mitään epänormaalia, papakin oli ok. Syynä oli kuivat limakalvot ja liian raju seksi. Haavojahan siinä tulee. Liukkaria ja pidempää esileikkiä, hellempää seksiä. Saahan elimistösi myös tarpeellisiä rasvoja sisäisesti, omega-3 yms.? Mulla auttoi nämä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496635Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6682842Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.931220- 841215
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361089- 721002
- 232893