Mikähän se panee nuo muutamat karvat kasvoissa kasvamaan yhtä äkkiä pitkiksi kuin mitkä?
Eikä ongelma ole pelkästään meillä miehillä. Joskus hymyilyttää, kun jollain vanhalla naisella ön pitkä karva leuassa.
Se vaan on putkahtanut esiin viimekatselmuksen jälkeen, mutta miksi?
Minulla noita karvoja putkahtelee korvien lehdistä ja kulmakarvojen seasta. Leukakarvat sentään pitää kurissa lähes päivitäinen parranajo.
Gromosomikarvat
16
136
Vastaukset
- Tutkija<¤>
Parta ei kasva pahoille, turpajouhet joutaville, vanha sanonta.
Hormonit sen tekevät, olen kysellyt sitä tohtoreilta kun minullekin niitä ilmestyy leukaan ja sattuu kun nypin ne pinseteillä :-( - millään?
Eiköhän mr,Ryylkreenin voide jota ei saa mainostaa auttaisi ongelmaasi!
Tosin on itselläni 1 karva leuassa,josta olen ihka ylpeä. Lämmityksenä se ei paljon auta,siinä te luomakunnan kruunut olette taas paremmin varustettuja.
Mutta, metsämiehillä pitää olla korvissakin turkista,jotta pärjäävät.
terveisin vain yx - Maalaismies*
Kilometrejä masiinaan on tullut sen verran ettei elektroniikka enää ole kohdallaan. Pitäisi uusia kovalevy koppinaan mutta ei se kantsi. Vaaratonta häiriötä tuo on. Sitten kun alkaa pahasti yskimään ja äksyilemään ja osia tippumaan tien poskeen, sitten kannattaa pyrkiä tohtorin pakeille. (Kunhan tulee lomilta).
- kromosomi
Enää pitäisi tietää mikä helvetti on
" gromosomikarvat" ? ? ?
Miksi G ja K kirjaimet ovat niin vaikeita?
Kun pitää sanoa kromosomi - sanotaan gromosomi - eikö korva kuule että päin helvataa on?
Mutta kun pitää sanoa G sanotaankin K..voi jessus teitä tyhmiä.
Samaten C kirjain on liian vaikea monelle =
Costarica äännetään Gostariga
Collegepaita äännetään G ollegepaita..
onko suomalaiset tosiaan noin tyhmiä????
G K C- Jopel+nk
Skepsis - Keskustelu
>Ja ehkäpä siinä kreationistien >korkeakoulussa, jossa Jammu on >tähänkin asiaan perehtynyt, gromosomi >kirjoitetaan tosiaan g:llä, joten >siinä ei ole ...
keskustelu.skepsis.fi/.../KeskusteluMuokkaa.asp?... - Välimuistissa - Samankaltaisia juttuja löytyy lisääkin jos intoa riittää. - Mitä olisi
Jopel+nk kirjoitti:
Skepsis - Keskustelu
>Ja ehkäpä siinä kreationistien >korkeakoulussa, jossa Jammu on >tähänkin asiaan perehtynyt, gromosomi >kirjoitetaan tosiaan g:llä, joten >siinä ei ole ...
keskustelu.skepsis.fi/.../KeskusteluMuokkaa.asp?... - Välimuistissa - Samankaltaisia juttuja löytyy lisääkin jos intoa riittää.CROMOSOMI....ja ihan piruuttaan?
Kyllä me ymmärretään pienikin vihje, älä käytä kaikkia voimasanoja, tai mieluummin jätä kommentoimatta, me kirjoitetaan ymmärrettävässä muodossa.. Mitä olisi kirjoitti:
CROMOSOMI....ja ihan piruuttaan?
Kyllä me ymmärretään pienikin vihje, älä käytä kaikkia voimasanoja, tai mieluummin jätä kommentoimatta, me kirjoitetaan ymmärrettävässä muodossa..hullu ei huomaa, ja viisas ei virka mitään! Kunhan on sinnepäin!
- meinatens
kun on noin ystävällinen äirinkiele ope. meinaan ku ei tää tyhmempi eres sitä huomaa sitä tyhmyyttä nääs. Ystävällisyytä, sitä se kai on kun viittii viäki opettaa. Pätevä on ei voi kiältää. Onse hienoo kun on tota kiälioppipäätä ja ossaa neuvoo.
- Satu*
Mitä olisi kirjoitti:
CROMOSOMI....ja ihan piruuttaan?
Kyllä me ymmärretään pienikin vihje, älä käytä kaikkia voimasanoja, tai mieluummin jätä kommentoimatta, me kirjoitetaan ymmärrettävässä muodossa..pienia poikkeavuuksia - niistä sen suurempaa numeroa tekemättä.
Eräs tuttu - ihan nätti nainen - meni myöskin ihotautilääkärille kauhuissaan,
kun leukaan ilmestyi luomi, eikä siinä kaikki,
vaan luomesta kasvoi pitkä, vahva karva esiin.
Tohtori lohdutti ensin juuri noilla sanoilla:
'Parta ei pahoille kasva, turpajouhet joutaville!"
Ja sitten kertoi, että vanhemmilla naisillakin alkaa hormooneissa olla jo kahdenlaista, joka saattaa tällaista harmitonta ilmiötä aiheuttaa.
Joten:
palstan naiset voivat kuorossa sanoa:
"Ennen oltiin nuoria ja nättejä, nyt ei olla enää enää muuta kuin nättejä."
- paikasta
karvat karissu kokonaan, on ihan posliini. Mitenkäs muilla?
- niin ko ois jo
xxx
- JunttaliPoo
Mullon molemmat olokapäät ihan klanit.
Miten son teillä?
- main-eko*
Näin se on meillä naisillakin.Jostain kohden karvat häviää,toisiin paikkoihin tulee ihan uusia,eli samassa veneessä mennään.
- Kruunu päässä
Miten se on hiusten laita? vieläkö teillä on hiuskruunut päätä koristamassa? On ihana nähdä seniori-ikäinen nainen, jolla on kauniit hiukset. - Miehillä saa olla ihan huoletta kalju, se on niin ylväs ja komea. Nuoret miehetkin monesti ajavat päänsä sileäksi toisin kuin minun nuoruudessani. Silloin nuoria kaljupäitä vierastettiin, miehilläkin ihannoitiin paksua tai 'luonnonkiharaa' tukkaa.
- pilvi*
Kruunu päässä kirjoitti:
Miten se on hiusten laita? vieläkö teillä on hiuskruunut päätä koristamassa? On ihana nähdä seniori-ikäinen nainen, jolla on kauniit hiukset. - Miehillä saa olla ihan huoletta kalju, se on niin ylväs ja komea. Nuoret miehetkin monesti ajavat päänsä sileäksi toisin kuin minun nuoruudessani. Silloin nuoria kaljupäitä vierastettiin, miehilläkin ihannoitiin paksua tai 'luonnonkiharaa' tukkaa.
kasvaneet kesän aikana. Haaveilen taas kasvattaa kutrit olkapäihin asti,niin saan kiedottua kivoja kampauksia.
Viihdyn pidemmissä hiuksissa. - taitaa olla
pilvi* kirjoitti:
kasvaneet kesän aikana. Haaveilen taas kasvattaa kutrit olkapäihin asti,niin saan kiedottua kivoja kampauksia.
Viihdyn pidemmissä hiuksissa.tuo tukka jo ohenemaan päin, vaikka naisihminen olenkin. Sekin kai on niistä hormooneista kiinni, senkin laatu. Aiemmin oli jotenkin tuuheampi tukka. Värikin on jo aikas harmaa, mutta se ei kovin selvään näy, kun on vaaleemman sorttinen tuo oma väri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565550Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212427Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2551705- 1141667
- 931507
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231436Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly111247Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3351210Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3291208Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681205