- - - - - - - - - - - - - - -
Olin lähellä tilannetta
jossa ihminen väittää
olevansa tieten tahtoen
yksin
Onnekseni pujahdit
sivuovesta sydämeeni
ja tahdoin tietää mitä
rakkaus ja onni on
- - - - - - - - - - - - - - -
Lähellä
10
172
Vastaukset
...Muutamalla rivillä kerroit rakkauden ydinkohdan...
Kiitos taas Tommy *hymyilee* =)- tomppa2006
...muutaman tuollaisen täyterivin viivoilla, kun tuntui omasta mieletänikin liian lyhyeltä, heh...
Toisaalta mitäpä sitä kiertelemään ja kaartelemaan, jos sanoman saa sanottua muutamalla lauseella. Kannustava palautteesi oli mannaa. Kiitos.
- *MURUKULTA*
Sivuovesta...Siekö meinasit vastustella, mokoma ensin,,
vaan ovelasti onni puikahtikin sisään huomaamattasi,,kiäh,, siitäs sait! ;•)
http://mediaserver-2.vuodatus.net/g/15471/1884264.jpg- tomppa2006
...millään muotoa vastustellut, ei suinkaan. En vaan lämmennyt ihan heti johtuen varmaan edellisen elämän takaiskuista...
Niin, hyvä saa aina palkkansa, paha jos pääsee omilleen. Vai mitenpäin se nyt menikään? Rakkaus on niin mukava kaveri, että pistää ihan runoilemaan.
Kiitos mukavasta runoarvostelupalautteesta, Murukulta.
- *laudi*
...välillä. Auttaa monesti..
...uusi rakkaus ja onni eivät kuitenkaan
sovi samaan kammariin jos on
menneisyyden vankina viellä..
tää oli ajatus vain :/
*sateista tätä päivää* :)- tomppa2006
...auttaa yksin eläminen monasti, olen samaa mieltä kanssasi...
Mutta ehdoton yksinäisyys tietoisesti valittuna, tuntuu silti liian lopulliselta. Ainakin rakkaudelle voi antaa mahdollisuuden ja perääntyä vasta sitten, jos näyttää mahdottomalta. Hyvin harvoin heti aloitettu uusi onni sopiikaan, vaan vanhan suhteen läpikäyminen vie aikaa. Toisilla pidempään kuin toisilla.
Ajatuksesi oli ajattelemisen arvoinen. Kiitos siitä.
Sade tuli tänne Porvooseen tuossa klo 17 aikoihin ja nyt sitten sataa koko ilta. Sen näkee ja tietää nyt jo, mutta ei se minun elämääni sen suuremmin haittaa.
*hymyilee*
- tiiger-66
sen voima on niin valtava,
tiigerin kokemuksesta ovet aukeaa
kun taivas lyö hellää tulta~~
*tyytyväinen mur* :))
http://www.youtube.com/watch?gl=IT&hl=it&v=HpVcDILCu7w&feature=related- tomppa2006
...tunteista vahvin ja voimakkain, se voima rakkauden...
Mukavia kappaleita soitat minulla, musiikki makumme on lähellä toisiaan. Oikein kaunista tiistai-iltaa sinulle.
*hymyilee*
- lindalinda1
tai lyhyys, vaan sisältö se on joka ratkaisee.
Mielestäni olet onnistunut erittäin hyvin sanomaan
kaiken, ei lainkaan liian lyhyt.
Tärkein on ilmaistu, se riittää.
Ei tarvita krumeluureja, jos sanat on kohdallaan
kuten tässä Tomtom.
Pidin ja pidin.- tomppa2006
...miten palautteesi uppoaa tajuntaani...
Nousin ilmaan ja leijun nyt siellä runoatmosfääreissä, jonka vain toinen runoja kirjoittava pystyy antamaan hetkeksi kirjoittajalle. Onnistumisesta.
Kiitos.
*kisällin vienoa mutta ylpeää hymyä*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363647- 122376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371955Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141909Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211721Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681537Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301483- 1241448
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101301- 141246