Halusin sukupuolitautitestitulokset kirjallisena. S-TrpaAb:n (eli kuppakokeen) viitearvo on
Kuppakokeen tulkinta?
2
415
Vastaukset
Halusit kokeen tuloksen kirjallisena. Et halunnut kokeen tuloksen tulkintaa.
Kokeesi tulos oli 0,2. Hälytysraja eli se arvo, jonka ylittävät tulokset aiheuttavat jatkotutkimuksia, on 0,9. Tulkinta siis tuloksestasi on: puhdas.
Sait siis sen minkä tilasit eli sen luvun, joka kokeista tuli. Näinhän on kaikissa (siis ihan kaikissa kokeissa, joista saadaan jokin lukuarvo). Niistä saadaan lukema, jota verrataan ns. normiarvoon ja poikkeamat tutkitaan.- oudoksuva
Kiitos asiallisesta vastauksesta!
Käytäntö kyseisellä sukupuolitautien polilla muutenkin on, että vain positiivisita vastauksista soitetaan asiakkaalle, eli tiesin vastaukset negatiivisiksi. Sikäli hyvä, että pyysin vastaukset kirjallisena, etten peloissani lääkärivastaanotolla edes ymmärtänyt, mitä kokeita otettiin. Nyt tiedän, jos tarvitsee joskus muita vielä katsoa.
Nimenomaan hämmästelin tuota kuppakokeen ilmaisutapaa. Kun luulisi, että joku tauti joko on tai ei, etenkin kun kyse on infektiosairaudesta. Mutta kai se on jokin laboratoriotekninen kysymys. Esim. normaalien veriarvojen kohdalla ymmärtää, että on normaalin viitearvot, koska puna- ja valkosoluja kuuluu olla aina veressä jokin tietty määrä. Kuppakokeen kohdalla viitearvo on vaikeampi ymmärtää, koska oletettavasti veressä ei kuulu kyseisiä taudinaiheuttajia olla. Ymmärsittekö nyt, mikä minua hämmentää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527090Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7103228Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1251455Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2231259Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081