Tietääkö kukaan onko tämä hotelli kenenkään matkatoimiston listoilla. Ennen oli Domina Travelsin ( nykyisin Alma Tours ) hotelli. Vai mistä saisi varattua??? Tykästyttiin tähän hotelliin ja tahdottais mennä uudestaan.
Domina Inn Sultan Beach hotelli
Minä ja Mies
3
206
Vastaukset
- valikoimissa
googleta hotelli ja varaa netistä ja päälle pelkät lennot tunisiin tai monastiriin.
- Minä ja mies
Oon yrittänyt mutta en pääse varauksiin
- sulta
Minä ja mies kirjoitti:
Oon yrittänyt mutta en pääse varauksiin
löytyy almatourin vanha esite, niin sieltä voipi löytyä tai sitten soita almalle ja nettiosoite sieltä, yks keino on soittaa tai mennä tjären sivuille, heillähän on tämä flex palvelu ja lennotkin saisit sieltä, onnea yrityksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667