Kisa renkaitten hinta ero jos vertaa Suomea ja Hollantia. Hollannista saa laadukkaat kisa renkaat minimissään 50/75e, kun taas suomessa joudut maksamaan samanlaatusista renkaista yli 100e.
KISA RENKAITTEN HINTA ERO
7
432
Vastaukset
- kans kans
Oisko osoitetta mistä pyöriä vois tilata,entä hyviä laakereita,tai kisaluistimia
,kiinnostusta ois täälläkin päin. KIITOS!- JMK^^
Täältä saa tilattua kilpaluistimia ainoa maahantuoja suomessa KATSO! http://www.totalsport.fi/pages/index.php
- mistä saat
tuolla hinnalla Hollannista?
- jdhkdhdkhdfjk
Pöööh, ei pidä paikkaansa.
- matman...
weberspeed; matter juice 100mm 8 kpl 59.95e...suomessa satasen sama satsi!
- höpöä
sinä kirjoitat. Löysin ikivanhat , lähes kelvottomiksi todetut, Maraton Litet tuohon hintaa tuolta sivustolta. Kaikki muutkin kuvissa olleet Matterin renkaaat olivat muutaman vuoden vanhoja. Minä en tilaisi tuosta putiikista mitään. Siis, jos ns. huippukamaa halutaan.
- matman...
höpöä kirjoitti:
sinä kirjoitat. Löysin ikivanhat , lähes kelvottomiksi todetut, Maraton Litet tuohon hintaa tuolta sivustolta. Kaikki muutkin kuvissa olleet Matterin renkaaat olivat muutaman vuoden vanhoja. Minä en tilaisi tuosta putiikista mitään. Siis, jos ns. huippukamaa halutaan.
ei tällä kanavalla kukaan tarvitse mitään huippukamaa..pidäppäs jalat maassa poikaseni!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50635