näinkö aina naista huijataan

leidi98

ostin nissan micran 1,2 -98 aj. 269tkm 6700€. Myyjä lupasi katsastaa vaikka oli jo kuukauden myöhässä. Okoo kaikki hyvin auto toimi noin 2 viikkoa kunnes ällö makea haju tuli sisälle. Myyjä sanoi että edellinen omistaja on varmaan pudottanut jonkun vunterpaumin sinne raitis ilma ritilään.kaikki hyvin ja lisää ajoa, 3-tiellä konepeiton alta hirvee sumutus ja joku merkkivalo syttyi mittaristoon. Kohtelias hinurikuski sanoi että kansi sökö?????. Eiku myyjän luokse taas nolona valittaan, sano että keittää??? kun on niin kuuma kesä. Myyjä lupasi hoitaa paremman jäähdytyksen n.350€ (ilmastointi ??) ja lupasin maksaa. Taas mentiin jotain 300km. niin ajo loppu täysin ei startannut enää ja HIRVEE HÖYRY KONEESTA. Taas soitto myyjälle lupasi korjata sopivasti vaikkei takuuta näin vanhassa enää olekkaan. 1185€ ja nyt on pelittänyt viikkoa kivasti, en kyllä suosittele kenellekkään vanhan auton ostoa, mulle tuli maksamaam yli 8000€ muuta toisaalta oon tyytyväinen että myyjä hoiti vastuunsa ja hoiti mulle rahoituksen: vain 10% käsirahaa ja loput 36kk. 8,5€kk joku perustamis maksu 185€. Kivoja kesä kilometrejä Teille kaikille T:Mirva -88 ja Marinia -4kk.

20

873

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poikapuoli

Niinhän ne aina huijaa ihmisiä! Ostitko Micran isosta vai pienestä liikkeestä? Autoissakin on muuten 2 viikkoa aikaa purkaa kauppa, jos ei miellytä tai ei toimi.
      Hyvää kesän jatkoa teille...

• jep jep,.,,.,

270tkm ajettu 1.2l konella voi v...u.
        Kyllä ostajallakin pitäisi olla joku VASTUU.

• saavat
        jep jep,.,,., kirjoitti:

tänne kirjoittaa, tiedän. Avautumisesi ei silti oikein valkene, vastahan tuossa koneessa on oikein huollettuna pulet kilsoista ajettu

• ei kai..

tuo sentään mitään postimyyntiä ollut?

• jakautuu
        jep jep,.,,., kirjoitti:

Ostajan vastuulla lienee se, että rahat ovat aitoja eikä monopolirahoja.

Kyllä ne vastuut pitäisi olla niillä jolta tavara lähtee kauppa hommissa.

Autokauppiaalla siis autosta ja ostajalla rahasta tässä tapauksessa.

Vai vastaako ostaja autosta ja myyjä siitä jos rahat onkin väärennettyjä?!

• näköjään

• kerrotko vielä
        näköjään kirjoitti:

Linkistä päätellen voi jos tietyt kriteerit täyttyvät.

ne kriteerit meille.

• ajettu.,.,.,.
        saavat kirjoitti:

tänne kirjoittaa, tiedän. Avautumisesi ei silti oikein valkene, vastahan tuossa koneessa on oikein huollettuna pulet kilsoista ajettu

Niin näköään saa, ja kirjoitustaidottomat. Kyllä se on tosiasia että, 270tkm ajettu micra 1.2 litran konella on tiensä päässä oli se oiken huollettu tai ei. Hinta oli kyllä kohdallaan.

• ja valehtele

Ei semmoista taikuria olekkaan joka saa auton toimiin kaksi viikkoa ja sitten kansi menee, kyllä se oli sen auton aika hajota ja sillä siisti, vanhan kun ostaa niin vanhan saa. Ja vielä micra ei ole parhaasta päästä. Jos maksaa yli puolet ylihintaa niin oma vika, vaikken usko sanaakaan tuostakaan, mopopoikain räpellyskirjoituksia vain aikansa kuluksi............

Elämä on........

• olikohan..

se Leidi98 vai Mirva88? Vai onko tuo paalaus valmis "micra" saanut jo nimenkin?

• ensinnäkin

ei ole olemassa vuoden 1998 mallin micraa joka maksaa 6700e !!
      varsinkaan 269tuhatta kilometriä ajettuna!

Keksi parempi juttu, älä provoile täällä!

• xcz13

Ei todellakaan kukaan maksa 269tkm 98 micrasta 6700e.Nettiautossa kallein micra vm 98 ajettu 76tkm 3900e ja autoliikkeessä...

• maksavat
    • trollaus.

Onko muutenkin käytetty hyväksi?

• eurot sekaisin

Taisi tulla nolla perään liikaa...ostin itse juuri liikkeestä kolmella tonnilla V6-farmarin, vuosimallia -99. Hyväkuntoinen.

• V6-moottorilla
        eurot sekaisin kirjoitti:

Taisi tulla nolla perään liikaa...ostin itse juuri liikkeestä kolmella tonnilla V6-farmarin, vuosimallia -99. Hyväkuntoinen.

..............................

• pullapää
        V6-moottorilla kirjoitti:

..............................

...ei nyt sentään! Ihan oikea auto se oli.

• kyseisen micran hinta voisi olla maksimissaan 2900e, tuohon 6990e hintaan saa jo 2003, uus koppasta micraa.

• miestä_huijattiin

Taas on Tuulilasin palstan Iravi ostanut suomiauton. Olisit ottanut Japen mukaan kaupoille neuvomaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4750
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2245
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1414
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      22
      1324
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      87
      1315
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      127
      1091
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      67
      1036
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      945
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      251
      941
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      916
    Aihe