miten mielialalääkkeet vaikuttaa testosteroniin ja lihasten kasvuun...?
mielialalääkkeet ja testosteroni
12
2673
Vastaukset
- mitään,
tyhmin kysymys mitä olen lukenut, onneksi olkoon vuoden aasi-palkinnosta!
muuten jos käyttäisit horkkaa ja mieliala-lääkkeitä niin sulla olisi ehkä pienempi riski sairastus ns. hormoni-masennukseen, mutta sekin on iso ehkä.- Anonyymi
Tyhmin vastaus, mitä ikinä nähnyt. Kertoo äo tasostasi kaiken.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmin vastaus, mitä ikinä nähnyt. Kertoo äo tasostasi kaiken.
Luuseripelle kilahti
- maalaismies1
Kysymys on ihan asiallinen ja ihan yleistä lienee , että laskevat mieskuntoa ja näin voivat jopa aiheuttaa masennusta.
- , ,
SSRI-lääkkeet lisäävät serotoniinin osuutta mikä hillitsee sukupuoliviettiä. SNRI-lääkkeet lisäävät sekä serotoniinin että noradrenaliinin osuuksia joten ne vaikuttavat vähemmän mieskuntoon. Noradrenaliini on seksuaalisesti stimuloiva välittäjäaine.
- ganess
, , kirjoitti:
SSRI-lääkkeet lisäävät serotoniinin osuutta mikä hillitsee sukupuoliviettiä. SNRI-lääkkeet lisäävät sekä serotoniinin että noradrenaliinin osuuksia joten ne vaikuttavat vähemmän mieskuntoon. Noradrenaliini on seksuaalisesti stimuloiva välittäjäaine.
mieliala lääkkeety eivä laske mieskuntoa se on vaan luulo
- tuo mieskunto
ganess kirjoitti:
mieliala lääkkeety eivä laske mieskuntoa se on vaan luulo
tässä yhteydessä pitäisi sanoa että SSRI-lääkkeet vähentävät libidoa (seksuaalista halua). Vaikuttavat molempiin sukupuoliin ihan samalla tavalla. Orgasmin saaminen vaikeutuu ja seksuaaliset mielikuvat vähenevät.
- ...
Syön mielialalääkettä X. Mulkku seisoo entiseen tapaan, mutta laukeaminen on välillä pirun vaikeaa. Eli seisokki vaan kestää, kestää, kestää...
- Anonyymi
Kuohi ittes tuulitunneli hörhö
- Anonyymi
Sää mää ja bää tietää buaahaa
- Anonyymi
Siten että sekoat lopullisesti ja päädyt niuvanniemen suljetulle speden kanssa samaan koppiin hönö buaahaa
- Anonyymi
Potenssi vaikeuksia kai aiheuttanee sen muutaman päivän mitä joutu kuopiossa oleen suljetulla ja pakotettuna ottaan niitä ni itse huomannu niillä olevan muuta vaikutusta kun jot unenpäästä sai nopiammin ilman väsymystä kiinni
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981572Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231298- 541102
- 72985
- 58903
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893- 106892
- 45889
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82820