Uusimmassa seiskassa on "Kääk!-juoru" Antista:
"Nimmareita baarissa!
Poppari Antti Tuisku vietti viime viikon torstaina leppoisaa iltaa homoravintola DTM:ssä Helsingissä.
- Antti oli todella rennonoloinen. Innostuipa mies jakelemaan nimmareitakin niitä pyytäneille, baarikansa visertää."
Jutussa on myös kuva, ja se on ainakin omasta mielestäni niin aito kuin voi olla.
Itse jäin miettimään, MIKSI Antti oli juuri siinä baarissa. Siellä ainakin saa olla rauhassa naispuolisilta faneilta...muuta en keksi. Gay vai ei?
Uusin seiska, sivu 13.
4
925
Vastaukset
- tiedä
käyhän siellä hetskujakin, mutta aika rohkeata julkkikselta näyttäytyä ko mestassa, oli sitten gay tai ei. huhut lähtevät vähemmästäkin liikkeelle ja antin ympärillä näitä huhuja pyörii. en tiedä onko pahantahtoisten panettelua vai oisko tottakin. antti ei kai ainakaan seukkaa kenenkään kanssa vakituiseen, mutta eihän tuon ikäisen vielä tarvitsekaan. ehkä noi homoepäilyt liittyvät enemmän miehen poppari/tanssijaimagoon ja idolstaustaan?
- PEELOPIRKKO
tulee vielä ulos kaapista,jos et ole jo aikaa sitten huomannut että Antti tykkää enemmän pojista niin ihmettelen.
- nintsu
jaksetaan tätä homo vai ei juttua.
Eiköhän se oo viiminen levy minkä tekee ja pari keikkaa ja siinä se sitten onkin.
Sitten mennään kotia pähkäilemään biomin jakamista tai paljon on 1x1 ensin ja mietitään mennäänkö ammattikouluun vai yliopistoon. - hah hah haa
onneksi täällä rovaniemellä ei semmosia baareja ole, niin ei tarvi pelätä että murhataan baariin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349