Moikka!
Etsin hyväkuntoista yksiötä Helsingistä, mieluiten Siltasaaren alueelta. Myös Hakaniemi ja Etu-Kallio käyvät jos sopiva asunto löytyy. Lautalattiat ja korkea huonekorkeus plussaa. Neliöitä saisi olla vähintään 25m2.
Olen 28-vuotias, keskustassa vakituisessa työssä käyvä (Art director), siistit elämäntavat omaava nuori nainen. En omista lemmikkejä, en polta, luottotiedot kunnossa ja varma vuokra!
Ystävälliset yhteydenotot:
aalyela@hotmail.com
Kiitoksia!
Etelä-Hgistä kiva yksiö?
L.A.
2
150
Vastaukset
- m.m.a
Hei!
Vuokrattavana yksiö 27m2 hienossa kunnossa pienkerrostalossa, hyvät yhteydet, meren ja lenkkipolun vieressä 1.9.2009 alkaen.
yhteys mikäli vuokrasopimuksen aika sopii
ystävällisin terveisin
marjatta.autio@hotmail.com- L.A.
Hei ja kiitos paljon viestistä. Valitettavasti asunnon sijainti ei ole minulle suotuisa, joten joudun passaamaan tarjouksen.
Kiitokset ja hyvää kesän jatkoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792178
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329