Hei, meneekö bussi 22 A kentältä hotelli Islanden lähelle vai kannattaako ottaa taksi?
Jos bussi menee, muistaako joku ystävällisesti millä pysäkillä kannattaa jäädä pois? Kuinkas laukkujen säilytys hotellissa onnistuu jos huoneen saa vasta klo 14? Eikö hotellista ollut oma kuljetus lentokentälle kotimatkalle lähdettäessä? Oliko kuljetus järjestetty myös kentältä hotelliin tulopäivänä?
Kiitos tiedoista!
to 16.7 lähtö, millä bussilla islande hotelliin?
2
560
Vastaukset
- Booking.com
Menehän sinäkin booking.comin sivuille ja tsekkaa ihmisten arvosteluja kyseisestä hotellista. Lentokenttäkuljetukset sujuvat kuulemma puolen tunnin välein hienosti,mutta jos aiot kulkea julkisella bussilla niin suosittelen jäämään pois ennen joen ylitystä,sillä kävely siltaa pitkin joen yli saattaa joskus olla viimainen kokemus.Olen kävellyt sen vaimoni kanssa,jolla oli täysi työ pitää hameen helmat alhaalla. Joku siellä sivuilla tosin väittää,että kaikki ruokapaikat ovat vanhassa kaupungissa,mutta suosittelisin menemään vaihteeksi vaikkapa Antonijas ielalle.Siellä on monta hyvää ruokapaikkaa ja hinta/laatu suhde parempi kuin vanhassa kaupungissa mielestäni.Elizabetes ielalla myös monta hyvää ruokapaikaa ja vaikka missä muuallakin ja upeaa arkkitehtuuria.
- kävijä
Mulla ainakin kartassa merkitty kaikki bussinumerot ja reitit näkee mitä kulkee,merkattu myös ratikat ja johdinautot, marshrutkat halvimpia kulkuvälineitä ja viihtyisämpiä,mul tosin helppo kulkea kun osaan venäjän kielen ja kysyä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33682
- 60679
- 50665
- 52657