Oon kohta 15vuotias tyttö ja haluisin bi-henkisiä kavereita tampereen seudulta : > Itse olen siis Bi-seksuaali ja tampereen lähellä asustelen. Toivon, että voitas jutella ihan kaikesta : > Jos siis kiinnostaa, niin laita osotetta, niin lisään meseen.
Bi-henkisiä kavereita Tre-seudulta
12
1241
Vastaukset
- -95 tyttönen
kelpaako turkulainen ? =)
pinkkuli_95@hotmail.com - snateri94
Joo mulle kelpais kans seura :) mut oonkyl poika mailaa tonne nii lisään sit mesee malivahti@hotmail.com
- ---
pallopallo_@hotmail.com
lisää osote niin kerron sitte lisää :------) - :))))
Eli oon 16v. tyttö täältä tampereelta, ois mukava jutella sun kanssas :) tässä on mun mese: diiduli92@hotmail.com
- vaahterakuiskaaja
Itse olen pian 19v ehkä bi-henkinen tyttö Tampereelta. En ole varma, pohdiskelen asian kanssa vielä. En tunne ketään bi-ihmisiä joten olisi mukava jos saisin ystäväkseni sellaisen.
Voit heittää minua vaikka maililla päähän, voin antaa mese-osoitteeni sitten. Osoite on vaahterakuiskaaja@gmail.com - --
joulukuussa täytän 15v, bi-tyttö kangasalta (:
mese: pallopallo_@hotmail.com - Dind
Sähköposti: sona__@suomi24.fi
- df5tr
En oo kyl bi-henkinen, mutta haluisin jutella sun kanssas kaikesta. Asun itsekin lähellä Tamperetta. (:
On mese, mutta tossa nyt ensiksi maili..
iidasss@luukku.com - nellis...92222
oon itsekin tamperelainen ja bi-seksuaali. :))
mese on nellis-92@windowslive.com
muutkin saa lisää! :)) - Rytmi93
Olen kanssa Bi tyttö ikää 16 vuotta ja asun Tampereella :D
Tässä olisi tamperelainen bi-mies.....
Kiinostaisko jutskata?
Juha
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565460Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212387Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2491652- 1141647
- 931497
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3241181Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91173Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3301171