Kohti seuraavia EM kisoja. Vain juniorit mukaan. Unohtuiko nuoret. Eivät. Ovat jo liian vanhoja.
Aloitetaan jarrupalasulkeisilla.
Otetaan tuija mukaan. Vasta 27 v. Kilpaillut brasiliassa.
Aloitan EM valmennuksen
3
237
Vastaukset
- liian vanha
valmennukseesi. Pelkkä turisti? Vastaapa rullakoutsi kerrankin suoraan ja kaksitelematta. Missä on on aikuisen ja nuoren raja 16 18 20 22 24 vai 27 kuten brassi-Tuijalla? Valmennustietoa kaipaillen.
Joukkue nuoria ja aikuisia.- rullakoutsi
enkä Viron valmentaja. Tarkistan vain kisalisenssit, koska on kyse oikeasta arvokilpailusta. Kaikki tuovat minulle myös ikärajatodisteet. Sitten katson pääseekö aikuisen EM kisoihin.
Olen ollut Sveitsissä ja tiedän nämä asiat. Hain Sveitsistä vaimon. Nyt vaimo on tosi mustasukkanen Tuijasta. Nämä lisenssiasiat ovat siis nyt aikuisten kohdalla veitsen terällä.
- Tuijaa ei olla
Tuijaa ei ole ei tule. Temä olla väärinkäsitys. Väärät kädet väärällä henkilöllä olla.
Sain Brasilia viestiä siellä ei kilpailut Tuija nimi. katsottimme kaikki kilpailu. Ei olla suomalainen siellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657