Olen menossa espanjaan ja olen ajatellut, että tuon kotiin jotain hyvää alkoholi juomaa tuliaisiksi.
Mitä kannattaa huomioida, kun myydään pullot ihan perus marketeissa. Eli onko riski, että jossain olisi vähän pahempaa myrkkyä kuin etanoli?
Viina espanjasta
e2 32
2
1337
Vastaukset
- vaaraa....
kun ostat kaupasta, etkä kujilta. Hyvää saa halvalla, mutta tuotitavara ei ole järjettömän halpaa - niin kui voisi luulla. Paikaliset brandyt ovat maistamisen arvoisia.
- pari brandysuositusta
Itse ostan mieluiten brandyistä merkkejä Torres tai Magno. Muitakin toki löytyy, mutta nuo on parhaita. Torresia saa myös Suomesta, kolmen vartin pullo maksaa Alkossa about 20 egeä. Esim. Kararian saarilla litran pullon saa joskus jopa alle kympin. Magno on hivenen kalliimpaa. Molemmat on pehmeitä ja mielestäni pärjäävät täysin skabassa kalliiden konjakkien kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221078- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50605