kyllähän se

niin on...

vanhemmat pitäisi laittaa maksamaan pentujensa teoista oikein kunnolla! jos kuria olisi siellä kotona niin pennut ajelisi vakioilla kuten MOPOJEN tulisi ollakin!

kysynkin nyt sinulta siinä ISÄ tai ÄITI, että onko sinulla vähän kusta päässä vai viiraako päässä, kun annat poikasi virittää?

otapa selvää että mopo saa kulkea vain 45km/h suomen lakien mukaan!

itse antaisin joka kakaralle selkään jos saisin kiinni näitä virittelijöitä.

mitä ihmeen pönttöjä teidän vanhempanne oikein ovat? saanen kysyä? aika surkeasti menee.

SAKKOJA VAIN KOURAAN OIKEIN ROPPAKAUPALLA VANHEMMILLE JOIDEN LAPSET VIRITTÄVÄT, TUPLATAAN SAKOT JA EHDOLLISTA PERÄÄN!

T. LAKIALOITE VOIMAAN MILLOIN??

6

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmmmmv

Lapset ei viritä kotona vaan kaverilla ja laittaa rajoittimen niin ei vanhemmat huomaa mitään koska eivät älyä edes jos derbin putkessa lukee Turbokit. Ja kyllä ne vanhemmat tietää ettei saa mennä kuin 45

• Omat vanhempani eivät välitä siitä, että viritän moponi. Koska maksan ITSE omat sakkonni. Ja omapa on elämäni. Eli jos kuolen esim. kolarissa, niin sitten on voi voi.

En alkaisi tästä vanhempia syyttämään, että nuoret virittää mopojansa. Eivät he joka sekunti pysty seuraamaan mitä lapsensa tekee. Mopon pystyy virittää huomaamattomasti, sekä aika nopesti, jolloin vanhemmat eivät sitä huomaa.

• tapio.

Vitun idiootti. Ei sun vanhemmilla sit paljon arvostusta sulle riitä :D Ootko miettiny uusien vanhempien hankkimista jotka rakastais sua ja välittäis susta kuten tekee niiden lasten vanhemmat jotka EI anna virittää?
        Millä sä maksat sakkosi? viikkorahoilla?

ja jos selän takana viritellään, niin aika raukkamainen olet. Sitten kun kysytään niin ei uskalleta sanoa totuutta. paskahousuja olette siis.

• jfhjdf
        tapio. kirjoitti:

Vitun idiootti. Ei sun vanhemmilla sit paljon arvostusta sulle riitä :D Ootko miettiny uusien vanhempien hankkimista jotka rakastais sua ja välittäis susta kuten tekee niiden lasten vanhemmat jotka EI anna virittää?

ja jos selän takana viritellään, niin aika raukkamainen olet. Sitten kun kysytään niin ei uskalleta sanoa totuutta. paskahousuja olette siis.

Hanki elämä. Itekkin kyllä oon tappo virejä vastaa (yli 90km/h) mutta esim kyllä pitäis saada 80 kulkea. Niin lujaa ne kulkee esim espanjassa ja italiassa. Ja vielä niille jotka luulee ettei mopot kestä sitä nopeutta niin, mopot on tehty kulkemaan 80kmh(jarrut,runko jne) mutta suomessa ne kuristetaan. Ja kuristaminen myös rasittaa moottoria huomattavasti joka rikkoo moottorin ennen aikojaan.

• tapio. kirjoitti:

... Kyllä he arvostavat minua, ja tietenkin ovat huolissaan kun viritän. Mutta kuten sanoin, omapahan on elämäni. He luottavat siihen, että ajan järjellä. Moni muu vanhempi ei anna virittää, koska eivät luota OMIIN lapsiinsa.

Oletko kuullut töistä? Sieltä sitä rahaa saadaan.

En minä ole seläntakana viritellyt... Mutta tiedän monta ihmistä jotka ovat.

• Man?!

Jos antaisit selkään vieraille lapsille, saisit sinä melko varmasti selkään oikeudessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4850
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2255
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1434
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      88
      1352
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1346
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      130
      1141
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1075
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      261
      980
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      967
    10. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      955
    Aihe