Elokuun alussa Mallorcalle matka varattuna. Mitä suojakertoimia ottaisitte mukaan silloin? Palaa ei haluttaisi, mutta ruskettua saisi..
suojakertoimet
elokuussa?
4
551
Vastaukset
- riippuuja
ihanpa se ihosta riippuu, nivea 20 tai 15 enkä palanut.
- vaaleaihoinen
En käytä koskaan suojakerrointa, joka olisi yli 8.
Riippuu niin paljon ihmisestä ja hänen ihonsa herkkyydestä, joten suojakertoimen suosittamista ei edes kannattaisi kysyä. Itse se pitää kokea ja testata mikä sopii. Aloittaa korkeasta ja pudottaa pienempään halutessaan.
- käytän
Widmer 20 ja lapsille Vichy 50. Ei pala mutta ruskettuu sen minkä pitääkin.
- on vaikea meidän muiden
sinun ihostasi tietää vai luuletko, että täällä joku arvaa miten ihosi käyttäytyy auringossa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635