oon ollu töissä jo pari vuotta enkä oo saanu vieläkään selville mitä meinaa epäkesko.. kuka tietää sanokoon..
mikä on epäkesko
9
8517
Vastaukset
- se kai on
Hioma-, tai kiillotuskone, joka pyörii epätasaisesti. Kone ei siis esim. hio liukuvalla paperilla, vaan pyörittää (tärisyttää) paperia.
- akseli.....
jos akseliin höylätään pituus suuntainen ura (käytetään epäkesko konetta)
(jyrsinkoneen sukulainen)- konepajassa
onko apukoulu vielä kesken? Et ainakaan kiilaurien tekemisetä mitään ymmärrä.
- 123547d
prässi? Eli epäkeskon avulla toimiva metalli prässi jolla taivutetaan tai meistetään metalli levyyn reikiä.
- epäsikö on
Se on se kun Suomalaiset VS, Slaavilaiset Ehitukset
- tässä vastaus
joka on hyvin yksinkertainen.Keskohan on k-kauppojen tukkuliike, johon ainoastaan k-kaupoilla on asiaa.No epäkesko on muiden kauppojen tukkuliike, johon taas k-kaupoilla ei ole mitään asiaa.
- ews
Pyörähdyskappale. mikä on kiinnitetty jostain muusta kohdasta kuin keskiöstä ja pyörii epäkeskeisesti omaan keskipisteeseensä nähden... tai jotennii sinnepäin.
- Kolmas mies
Pitääkö olla töissä että tietäisi mikä on epäkesko...
Jos ei kahdessa vuodessa ole selvinnyt niin antaa olla... - Anonyymi
minusta muuttaa pyöriisliikettä jumputtavaan ei yksistään pyörivään hiontaan osa laitteessa epäkesko osa josta johtuu hakkaava tai jakava siirto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647