Tänään oli postipalvelin alhaalla koko päivän eikä mitään infoa asiasta tullut kuten ennen kun PHnet hoiti hommaa. Kohta saa sanoa "terve perse ja luja reikä" ja hyvää jatkoa aloittamallennen toiminnalle.
Tämä jannu vaihtaa operaattoria.
DNA mokellus
2
265
Vastaukset
- murheet...
monien muiden operaattoreiden murheet on jatkuvia, esim. eräs S-alkuinen henkselinpaukuttajaoperaattori tökkii, jumii ja pätkii JATKUVASTI sellaseen tahtiin että ikinä en enää ota siitä firmasta mobiililaajakaistaa.
PS. Kai noita päivänkin mittaisia postipalvelinten alhaalla oloja voi olla millä tahansa operaattorilla mutta koitapas tapella tämän S-operaattorin kanssa...luulen vähän että mielummin otat päivän katkon postissa kuin ottaisit jatkuvia tökkimisiä S:n kanssa.- ertbeeer
ei tokkopa ne ovat olleet alhaalla toista vuorokautta tätä kirjoittaessa ainakin minulla ei pelitä mikään Lumonetti/DNA paska, perkele!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635