Voisiko joku selittää mulle, mikä syynä siihen että saan 2 M mobiililaajakaistaliittymästäni kylläki melkein tuon nopeuden, mutta suurimman osan ajasta yhteys toimii niin että nopeus vaihtelee välillä hitaammaksi.
Normaalisti kun yhteys on "vapaalla", palaa tummansininen merkkivalo. Ikään, kun otan yhteyden, muuttuu vaalenasiniseksi, ts. nopeimmaksi, mutta sitä kestää vain valitettavan lyhyen hetken ja alkaa rumba jossa tummansininen- vihreä-tummansininen-vaalensininen-tummrndininrn, vihr....jne jatkuu.
Pahin haitta mikä tästä aiheutuu on, että esmes erään chatit vaativat sisäänkirjautumisen onnistumiseksi, että nopea yhteys olisi koko prosessin ajan, mutta nyt tuleekin aikakatkaisu valon vaihtuessa yhtäkkiä vihreäksi :(
Asun sikäli periferiassa, että joudun käyttämään suunnattavaa ulkoantennia (nii-in, se on todella talon katolla)
mutta insinöörit väittävät että "digitaalinen vastaanotto joko toimii tai ei toimi, välimuotoja ei ole".
Kuitenkin, kun kokeeksi olen mennyt 4 km päähän Shellin baariin miniläppärin kanssa, en ole vastaavaa ilmiötä huomannut, vaan nopea yhteys toimii kuin juna t. junan vessa. Siis tämä baari sijaitsee 1 km päässä samaisesta mastosta johon olen kotiantennini suunnannut.
käsittämätön ilmiö, selittäkää
JUlPPI
0
297
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521032
- 71949
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58863
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82810
- 42794