Futista

La liga

Onko kellään kokemusta La liga matsista Palmassa?? Onko vaikeeta saada lippu? Paljonko mahdollisesti lippu maksaa ja onko stadion kaukana Palmasta?

Kiitos vastauksista etukäteen. Lokakuussa reissu edessä

4

513

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ole kokemusta

mutta lokakuussa näyttaa Mallorcalla pelaavan 4.10 Valladolid ja 18.10 Getafe.
      Uskoisin lippuja olevan saatavilla,koska kyseessa ei ole niin "kovat" nimet.

Stadion on nimeltään Son Moix.
      Googleta RCD MALLORCA,sieltä löytyy ehkä tarkempaa tietoa.

• Käyty on =)

Moi! Mä olen ollut katsomassa jalkapallomatsia Palmassa. Stadion on iso ja sinne on helppo saada liput, ainoa haittapuoli oli, että matsin jälkeen Palmaan meni vain YKSI bussi ja meitä muutama tuhat ihmistä jonotti siellä seuraavaa bussia mitä ei koskaan tullut :)

No onneksi ei haitannut vaan mentiin sitten kävellen Palmaan. Taksejakaan ei juuri liikenteessä tyhjinä ollut. Keskustaan on noin 3 kilometriä.

Stadionin nimi on Estadi Ono. Ruoka/juomapisteitä oli paljon. Porukkaa oli myös paljon, sitä tunnelmaa oli tosi mukava seurata ja itsekkin huusin ääneni käheäksi :)

Mä hain liput muutamaa päivää enne matsia suoraan stadionolta.

=) Mukava stadion ja mukavaa porukkaa, loistava kokemus!

• RCD Mallorca

Edellisen kirjoitus oli ihan vastaava kuin minulla. Bussilla pääsee lähelle stadionia mistä mekin liput haimme etukäteen. Hotellissa avustettiin mistä stadion löytyy.

Liput voi ostaa myös pelipäivänä ellei vastassa ole Barcelona tai Madrid, muuten lippuja löytyy.

Pelin jälkeen todellakin piti kävellä Palmaan, koska stadionilta meni vain yksi bussi vaikka kuski muuta lupas :) Matka ei pitkä ollut kävelläkään.

Muistaakseni lippujen hinnat vaihtelee vastustajan mukaan. Eli esim. Mallorca - Barcelona peliin lippujen hinnat on korkeammat kuin vaikkapa Getafen peliin.

Hieno kokemus, itse näin Mallorca- Sevilla pelin =)

• La liga
        RCD Mallorca kirjoitti:

Edellisen kirjoitus oli ihan vastaava kuin minulla. Bussilla pääsee lähelle stadionia mistä mekin liput haimme etukäteen. Hotellissa avustettiin mistä stadion löytyy.

Liput voi ostaa myös pelipäivänä ellei vastassa ole Barcelona tai Madrid, muuten lippuja löytyy.

Pelin jälkeen todellakin piti kävellä Palmaan, koska stadionilta meni vain yksi bussi vaikka kuski muuta lupas :) Matka ei pitkä ollut kävelläkään.

Muistaakseni lippujen hinnat vaihtelee vastustajan mukaan. Eli esim. Mallorca - Barcelona peliin lippujen hinnat on korkeammat kuin vaikkapa Getafen peliin.

Hieno kokemus, itse näin Mallorca- Sevilla pelin =)

Suurkiitos hyvistä vastauksista. Tulen näkemään Getafeen matsin ja tulen hakemaan liput stadionilta muutama päivä aiemmin.
        Matsi todella mukava lisäbonus syyslomallemme. Hotelli pitäisi vielä löytää. Katselen hotelleja Palmasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60