Mikä meitä miehiä ja naisia vaivaa kun ei voida suoraan sanoa jos ei kiinnosta enään tavata? Jätetään vastaamatta viesteihin noin vaan yhtä äkkiä syytä sanomatta. Monen mieli pahoittuu sen takia jos jätetään asiallisesti kertomatta kaiken loppuneen.
Ikuisuus kysymys
4
244
Vastaukset
Nykyajan raadollisuus, hektinen elämänrytmi, haavekuvat, toive paremman löytymisestä, itsekkyys, moukkamaisuus, tunteettomuus.
Noilla nyt ainakin aluksi voisi yrittää selittää tätä ikävää ja loukkaavaa ilmiötä. Ja niinkuin on näillä palstoilla nähty, sitä tapahtuu jatkuvasti ja molemmille sukupuolille.
Oman egon mittaamisesta on tullut monille tapa josta ei tunnu pääsevän irti. Testataan sitä omaa viehätysvoimaa, nautitaan kun saadaan huomiota, ja loppujen lopuksi se kyllästyminen iskee hyvinkin nopeasti. Kun alunperinkään ei olla hakemassa sitä elämänkumppania, vaan hyväksyntää ja ihailua. Ja miksi ilmoittaa kenellekään sen fiiliksen loppumisesta, kun on helpompi vaan lopettaa yhteydenpito.
Ei ole helppoa olla sinkku näinä instant profit -aikoina!- perfect_
Ikuisuuskysymys on yhdyssana.
- nimittäin..
"ikuisuuskysymys" on hankalampi lukea kuin "ikuisuus kysymys"
- -Kielipoliisi-
Ikuisuuskysymys on yhdyssana. Lisäksi suomen kieli ei tunne sellaista sanaa kuin "enään", tarkoitit varmasti sanaa "enää".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398