Kaikille Helsingin Eerikinkadun Omenahotelliin kesäreissua suunnitteleville pieni vinkki: ottakaa oma tuuletin mukaan!
Olemme aiemmin asuneet tuolla ainoastaan talvisin, ja olleet tyytyväisiä. Nyt sitten olimme heinäkuussa, sinä yhtenä helteisenä viikonloppuna.
Huoneissa ei ole minkäänlaista ilmastointia, ja ikkunoita ei saa auki! Kun saavuimme illalla, oli aurinko paahtanut huoneeseen koko päivän. Aivan varmasti 35 astetta lämmintä huoneessa. Ja kun ei saa ikkunaa auki, niin se lämpö pysyy ja pysyy ja pysyy.
Aivan mahdoton nukkua, kun alasti ja ilman mitään peitteitä tai edes lakanaa on hiki. Koko ajan ahdistunut olo.
Edes eläimiä ei saisi eläinsuojelulain mukaan pitää tuollaisissa oloissa, mutta ihmisiä näköjään saa.
Asiasta ei tietenkään ole mitään mainintaa heidän nettisivuillaan.
Omenahotelli Eerinkinkatu Hki - varoitus
Kuumat oltavat
1
722
Vastaukset
- Matkustajakodit
ei tarvita tuuletinta http://sites.google.com/site/matkustajakoti/anjalankoski
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351