Vaikka en mikään varsinainen Anna Eriksson -fani olekaan, niin varsin hienosti hän coveroi Who Wants To Live Foreverin kakkosen Haaveiden Ilta -ohjelmassa: http://areena.yle.fi/video/325587
Haaveiden ilta: Anna Eriksson
3
503
Vastaukset
- apon
että ohjelman nimi meni väärin. Ekan ketjun voisi poistaa jos joku osaa...
- Kuultavaa ja nähtävää
Kyllähän tollasella esityksellä Annalla riittäis coverkeikkoja ympäriinsä!! Kysyjiä olisi..se on varmaa!
Saiskohan tuota Annan Haaveiden ilta esitystä napattua mitenkään talteen ?- tohtori toukokuu
joo, täytyy myöntää että Anna on Suomen parhaita ellei paras laulaja ja kyvyt kyllä riittäisi mihin tahansa. Sinänsä harmi että hänen biisit ovat suurimmaksi osaksi sitä perinteistä suomi-iskelmää eli halpoja markan ralleja. Coverit ja live-esiintymiset kuitenkin paikkaavat paljon ja Annaa kyllä kannattaa käydä keikalla katsomassa vaikkei tuosta musiikkityylistä pitäisikään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113617
- 663257
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342724- 832543
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501792Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716