Miksi ihmeessä Puijon tornin kahvilassa on tarjolla vain teollista ostopullaa? Miksi siellä ei leivota itse tai vaikka paisteta munkkeja kuten Pyynikillä Tampereella? Taatusti menisi paremmin kaupaksi itse tehty kuin tuo järkky pullamössö, mitä sieltä nyt saa.
Puijon torni
13
661
Vastaukset
- EiHäpyä
Kuopion häpeä on Puijon torni ja maja. Kuinka mitättömiä ja huonoja meillä on kuntapäättäjät ja virkamiehet Kuopiossa tällä erää. Hävetkää tumpelot, olette häpeäksi koko kaupungille.
- Nimimerekki
Eihän kukaan kunnon ihminen mitään pullamössöä edes syö. Ruisleipää!
- Anonyymi
Kauanko se siellä Puijolla jo on ollutkaan?
- Anonyymi
Puijon tornin kylkeen pitää rakentaa kiipeilyrata.
- Anonyymi
Puijon torni seisoo jykevästi paikoillaan. Kallistumaa ei ole havaittavissa. Mittavirhe
+/- 0,03mm/5m.
Mittauksessa otin huomioon betonirakenteelle ominaisen poikkeaman. - Anonyymi
Miksi Kuopio on päästänyt rappiolle Puijon ja Vehmersalmella olevan ainutlaatuisen Ritoniemen? Seudullinen ja maakunnallinen häpeä.
- Anonyymi
Vieläkö Puijon vanha torni on olemassa?
Ei näkynyt puoli seitsemän videossa jossa uusi torni vilahti. - Anonyymi
Puijon tornin voisi täyttää vedellä. Se toimisi näin ollen varastona siltä varalta, mikäli Kallaveden pohjasta irrotettaisiin tulppa. Lisäksi tornin varren ja nupin pyörimisliike aiheuttaisi vedessä turbulenssia, josta saataisiin loputtomasti vihreää energiaa. Ainoa mitä tarvittaisiin, olisi tornin sisään asennettava propellisarja, jota vesimassa pyörittäisi.
- Anonyymi
Kuinka kauan on kulunut aikaa/vuosia että Puijon torni on kasvanut nykyisiin mittoihin.
Tyvestä aika järkälemäinen. Yhtään mäntyä ei ole Puijolla jossa olisi noin paksu tyvi. Mahtavaa. - Anonyymi
Kuinka monta ihmistä saa kerrallaan mennä Puijon torniin ylös?
Voiko mennä kolme bussilastillista? - Anonyymi
Puijon tornin tulevaisuus
- Anonyymi
Miksi Puijon tornia ei maalata sinivalkoiseksi?
- Anonyymi
Onko puijontornissa hissiä vai jotkut kierreraput?
Oon vähän niin kuin pulskan oloinen ettäahdunko hissiin tai rapouihin kun aika ohuelta näyttää tuo puijontornin varsi että kuinka mahdun tuonne.
Lyhyt kyllä oon kun pituus vain 154, painoa on 127kg.
Onko painorajaa tornissa?
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521042
- 72955
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82820
- 42804