Puijon torni

ja kahvila

Miksi ihmeessä Puijon tornin kahvilassa on tarjolla vain teollista ostopullaa? Miksi siellä ei leivota itse tai vaikka paisteta munkkeja kuten Pyynikillä Tampereella? Taatusti menisi paremmin kaupaksi itse tehty kuin tuo järkky pullamössö, mitä sieltä nyt saa.

13

661

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EiHäpyä

Kuopion häpeä on Puijon torni ja maja. Kuinka mitättömiä ja huonoja meillä on kuntapäättäjät ja virkamiehet Kuopiossa tällä erää. Hävetkää tumpelot, olette häpeäksi koko kaupungille.

• Nimimerekki

Eihän kukaan kunnon ihminen mitään pullamössöä edes syö. Ruisleipää!

• Anonyymi

Kauanko se siellä Puijolla jo on ollutkaan?

• Anonyymi

Puijon tornin kylkeen pitää rakentaa kiipeilyrata.

• Anonyymi

Puijon torni seisoo jykevästi paikoillaan. Kallistumaa ei ole havaittavissa. Mittavirhe
      +/- 0,03mm/5m.
      Mittauksessa otin huomioon betonirakenteelle ominaisen poikkeaman.

• Anonyymi

Miksi Kuopio on päästänyt rappiolle Puijon ja Vehmersalmella olevan ainutlaatuisen Ritoniemen? Seudullinen ja maakunnallinen häpeä.

• Anonyymi

Vieläkö Puijon vanha torni on olemassa?

Ei näkynyt puoli seitsemän videossa jossa uusi torni vilahti.

• Anonyymi

Puijon tornin voisi täyttää vedellä. Se toimisi näin ollen varastona siltä varalta, mikäli Kallaveden pohjasta irrotettaisiin tulppa. Lisäksi tornin varren ja nupin pyörimisliike aiheuttaisi vedessä turbulenssia, josta saataisiin loputtomasti vihreää energiaa. Ainoa mitä tarvittaisiin, olisi tornin sisään asennettava propellisarja, jota vesimassa pyörittäisi.

• Anonyymi

Kuinka kauan on kulunut aikaa/vuosia että Puijon torni on kasvanut nykyisiin mittoihin.
      Tyvestä aika järkälemäinen. Yhtään mäntyä ei ole Puijolla jossa olisi noin paksu tyvi. Mahtavaa.

• Anonyymi

Kuinka monta ihmistä saa kerrallaan mennä Puijon torniin ylös?

Voiko mennä kolme bussilastillista?

• Anonyymi

Puijon tornin tulevaisuus

• Anonyymi

Miksi Puijon tornia ei maalata sinivalkoiseksi?

• Anonyymi

Onko puijontornissa hissiä vai jotkut kierreraput?
      Oon vähän niin kuin pulskan oloinen ettäahdunko hissiin tai rapouihin kun aika ohuelta näyttää tuo puijontornin varsi että kuinka mahdun tuonne.
      Lyhyt kyllä oon kun pituus vain 154, painoa on 127kg.
      Onko painorajaa tornissa?

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      196
      1523
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1278
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      52
      1042
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      955
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      873
    6. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      58
      873
    7. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      840
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      824
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      820
    10. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      42