Onko valmiita perävaunuja pieneen pihatraktoriin, kantavuutta saisi olla 300-400kg ja lavakoko n.1.2x2.4.
Vielä kun olisi kippi kaikki olisi täydellistä. Jos omistat tämmöisen ja voit luopua, laita yhteystietosi.
pihatraktorin
9
495
Vastaukset
- Sehän käy aivan
On juuri sopiva pieni henkiläauton peräkärry, laita siihen vaikka isommat renkaat alle vielä, niin saat maavaraa
- mf...
ethän tarkoita pihatraktorilla " traktorimallisia ruohonleikkureita" ?
Älä ihmeessä kuormaa yli 200kg kokonaispainoa kuormaa , alumiininen perä ei kestä kovia vääntöjä . Näiden ajoleikkureiden moottorissa kun on yllättävän paljon vääntömomenttia ; seuraus saattaa olla tällainen :
http://img135.imageshack.us/img135/5392/img1827bx8.jpg
Esim tässä tapauksessa olisi kannattanut vahvistaa alapuolelta laattaraudalla .- peräkärri
Ei ole traktorimallinen leikkuri, vaan oikea pikku traktori. Se kestää taka-akselille n.300.400 kg painoa.
Kippi auttaisi paljon koska koneessa on hydrauliikkaa.
Jos omistat sellaisen laitappa tietoa. - perseestä
Ei pelannut kuvalinkki.
Imageshack on anaalista. Vaihda johonkin kunnolliseen...
Siellä oli aika toimivan näköinen kärry
http://www.yamaha-center.fi/- Bbb..
Osoitteesta www.avanttecno.com löytyy joku kärry.
- kärri
Kiitos vinkeistä, kärrymallia on kyllä olemassa, näillä jollakin tai niiden kopioilla ajo onnistuu.
- tässä näin
kärri kirjoitti:
Kiitos vinkeistä, kärrymallia on kyllä olemassa, näillä jollakin tai niiden kopioilla ajo onnistuu.
- peräkärri
tässä näin kirjoitti:
Kiitos vinkeistä, siellä on muitakin hyviä tavaroita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564770Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231326- 871325
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271101Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671036Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252946Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945- 71932