Naiset kaunistuvat – miehet

eivät !

"Naisista tulee evoluution seurauksena yhä kauniimpia, kun taas miesten ulkomuoto säilyy luolamisten tasolla, kertoo brittilehti Daily Mail suomalaistutkimukseen pohjaten".

http://www.uusisuomi.fi/viihde/67115-naiset-kaunistuvat-–-miehet-eivat

Silmissä kaunistuvien naisten ulkomuotoon ei niinkään vaikuta plastiikkakirurgia, vaan geenit.

190

13036

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --huh--

Naiset kaunistuvat ja sitten siihen on läntätty kuva Angelina Joliesta jonka leuka ja leukaperät ovat maskuliinisemmat kuin useimilla miehillä ja huulet kamalat kuin syvämeren kalalla. Olisiko otsikon tullut olla Naiset miehistyvät?

• Huh-huh-huh!

Kohta hän on kauniinpi kuin Brigitte Bardot.

• .........
        Huh-huh-huh! kirjoitti:

Kohta hän on kauniinpi kuin Brigitte Bardot.

.........sirokasvoinen ja naisellinen. Joliella on voimakkaat miehiset kasvonpiirteet, treenatut käsivarret jne. Heitä kahta ei voi edes verrata.

• Vertailija
        ......... kirjoitti:

.........sirokasvoinen ja naisellinen. Joliella on voimakkaat miehiset kasvonpiirteet, treenatut käsivarret jne. Heitä kahta ei voi edes verrata.

Angelinan afrohuulet, latinorinnat ja lesbohartijat ovat poliittisesti korrektimmat.

• ..............
        ......... kirjoitti:

Joku Suomalainen femakko porukka on nyt tehnyt taas oman pikku tutkimuksensa... kyllä naiset miehistyvät hirveää vauhtia (ainakin suomessa)... yhä useampi on kuin mikäkin "pikku ylipäällikkö" ihaillun roolimallinsa, maamme johtajan mukaan...

• luomu..

leikellään ja kaunistetaan botokseilla jne.
        Monelle naiselle ihan nuorellekkin kasvaa viikset, karvaa kroppaan ja miehistyy muodot ja syy on ehkäisy ja varmaan ruoka.Kilot muokkaa kroppaa pitäs säilyttää linjansa, paino normaalina.Kasvoihin saattaa kasvaa luomia..patteja??!
        pigmenttiä myös miehille..hormoonit tekee sen jne.

Jollain on hyvät geenit kuten mulla taitaa olla, mun äiti oli oma tukan väri 70:nä , *2 harmaata*huomaamatonta hiusta mustassa tukassa,aika rypytön..nuorekas..Naamassa ei mitään ylimäärästä..anopilla kasvoi jotain ihon värisiä isoja luomia..
        Nenän päähän kasvaa joillan syylä..Leikkauttaisin heti jos mulle tulis jotain noista.

Älkää hyvät ihmiset uskoko jotain filmitähtien kuvia niis on feikattu katsojaa vaikka miten..kuva manibulaatioitakin tehdään videoissakin musa jne..

kuinka kaunis susta saatas 6h meikin ja laiton jälkeen.Mikä sulla olis omaa muu kuin naaman pohja ja kroppa..jossa lisukkeet killus..Olen kokeillut itse,eräs kommentti oli et sä voi olla tuo ei näytä sulle.Mutta olin vaan.Me taviksetkin saadaan itsestä maailman kauneimpia kuvia kun osataan.On silmää kuville ja laitoille.Erään meikin jälkeen muistutin jotain missiä..sen kommentin jälkeen olin päivän diiva..hyi!!!en tykännyt!Onks täs maailmas mitää luonnollista enää?

• Weres
        luomu.. kirjoitti:

Monelle naiselle ihan nuorellekkin kasvaa viikset, karvaa kroppaan ja miehistyy muodot ja syy on ehkäisy ja varmaan ruoka.Kilot muokkaa kroppaa pitäs säilyttää linjansa, paino normaalina.Kasvoihin saattaa kasvaa luomia..patteja??!

Jollain on hyvät geenit kuten mulla taitaa olla, mun äiti oli oma tukan väri 70:nä , *2 harmaata*huomaamatonta hiusta mustassa tukassa,aika rypytön..nuorekas..Naamassa ei mitään ylimäärästä..anopilla kasvoi jotain ihon värisiä isoja luomia..
        Nenän päähän kasvaa joillan syylä..Leikkauttaisin heti jos mulle tulis jotain noista.

Älkää hyvät ihmiset uskoko jotain filmitähtien kuvia niis on feikattu katsojaa vaikka miten..kuva manibulaatioitakin tehdään videoissakin musa jne..

kuinka kaunis susta saatas 6h meikin ja laiton jälkeen.Mikä sulla olis omaa muu kuin naaman pohja ja kroppa..jossa lisukkeet killus..Olen kokeillut itse,eräs kommentti oli et sä voi olla tuo ei näytä sulle.Mutta olin vaan.Me taviksetkin saadaan itsestä maailman kauneimpia kuvia kun osataan.On silmää kuville ja laitoille.Erään meikin jälkeen muistutin jotain missiä..sen kommentin jälkeen olin päivän diiva..hyi!!!en tykännyt!Onks täs maailmas mitää luonnollista enää?

Niinpä niin, en ole katkera mutta kumminkin, se paistaa tosta sun jutusta hyvin läpi. Mitä väliä sillä on miten kauneus on saavutettu, kyllä mä ainakin katon mieluummin kauniita kasvoja ja solakkaa vartaloa johon kuuluu pyöreä peppu, kuin niitä suomalaisten naisten väsyneitä päärynävartaloita tuulipuku päällä.

• Ihmeellinen elämä
        Weres kirjoitti:

Niinpä niin, en ole katkera mutta kumminkin, se paistaa tosta sun jutusta hyvin läpi. Mitä väliä sillä on miten kauneus on saavutettu, kyllä mä ainakin katon mieluummin kauniita kasvoja ja solakkaa vartaloa johon kuuluu pyöreä peppu, kuin niitä suomalaisten naisten väsyneitä päärynävartaloita tuulipuku päällä.

Kiinnitin huomiota sanontaasi "väsyneitä päärynävartaloita". Mistä niitä tulee? Miksi nuorista sievistä tytöistä tulee niin nopeasti väsyneitä ja lihavia. Suosittelen lääkkeeksi pitkää sinkkuelämää, tytöt, matkustelkaa, opiskelkaa, pitäkää hauskaa. Ei miestä, ei lapsia nuorena, ei tylsiä kunnan töitä. Ei kaljaa ja siideriä liikaa, älkää antako elämän lannistaa.
        Eläkää ja antakaa toisten elää, kestäkää iloa ja kikatelkaa yhdessä. Älkää antako saarnamiesten ja besserwisserien lannistaa.
        Ei nainen ole muuli jonka täytyy hoitaa koti ja työ yksin. Jos mies ei osallistu kotitöihin eikä ole varaa siivoojaan, niin vaihda miestä. Ota sellainen joka ymmärtää, että nainen, jotta pysyisi kauniina, tarvitsee omaa aikaa , kampaamoa, manikyyriä ja hierontaa ja lisäksi laadukasta ruokaa ja seksiä.

• Ei mies ainakaan
        Ihmeellinen elämä kirjoitti:

Kiinnitin huomiota sanontaasi "väsyneitä päärynävartaloita". Mistä niitä tulee? Miksi nuorista sievistä tytöistä tulee niin nopeasti väsyneitä ja lihavia. Suosittelen lääkkeeksi pitkää sinkkuelämää, tytöt, matkustelkaa, opiskelkaa, pitäkää hauskaa. Ei miestä, ei lapsia nuorena, ei tylsiä kunnan töitä. Ei kaljaa ja siideriä liikaa, älkää antako elämän lannistaa.
        Eläkää ja antakaa toisten elää, kestäkää iloa ja kikatelkaa yhdessä. Älkää antako saarnamiesten ja besserwisserien lannistaa.
        Ei nainen ole muuli jonka täytyy hoitaa koti ja työ yksin. Jos mies ei osallistu kotitöihin eikä ole varaa siivoojaan, niin vaihda miestä. Ota sellainen joka ymmärtää, että nainen, jotta pysyisi kauniina, tarvitsee omaa aikaa , kampaamoa, manikyyriä ja hierontaa ja lisäksi laadukasta ruokaa ja seksiä.

Ei ne töissäkään viihdy, vaan jatkuvasti sairaslomalla. Vartalo niillä on kuin vanha kaljapullo ja kalja maistuukin niille kuin merimiehille.

• .............

Pitkä sinkkuelämä, siiderihörhöilyä, miehiä käyty läpi monta kompanjaa. Yhdenillan jutut, kännääminen... heikentyy kyky normaaliin parisuhteeseen, elämä alkaa tuntua tyhjältä viinaanmenevänä jakorasiana.

• hyvinpidetty

Tuossapa on hyvin kiteytetty hyvänlaatuisen naiselämän resepti ja varsinkin nuo kaksi viimeistä on todella tärkeitä vielä eläkeiässäkin. Naisen on itse pidettävä huoli itsestään ja viisas mies peesaa, koska mieskin hyötyy hyvinpidetystä naisestaan.

• ZZZZzzzz...
        ............. kirjoitti:

Pitkä sinkkuelämä, siiderihörhöilyä, miehiä käyty läpi monta kompanjaa. Yhdenillan jutut, kännääminen... heikentyy kyky normaaliin parisuhteeseen, elämä alkaa tuntua tyhjältä viinaanmenevänä jakorasiana.

Pelkkä itselleen (lue haluilleen) eläminen ei ole tervettä.

• ManiBulaatio
        luomu.. kirjoitti:

Tätä oli kyllä vaikea lukea, melkoista tajunnanvirtaa..

• mies -80
        hyvinpidetty kirjoitti:

Tuossapa on hyvin kiteytetty hyvänlaatuisen naiselämän resepti ja varsinkin nuo kaksi viimeistä on todella tärkeitä vielä eläkeiässäkin. Naisen on itse pidettävä huoli itsestään ja viisas mies peesaa, koska mieskin hyötyy hyvinpidetystä naisestaan.

Jep, nuo luetellut on varmasti tärkeimmät asiat, mitä elämässä on, naiselle ja miehelle. Ja rahallahan kaikki meikit, safkat ja laatuajat (sic) saa, kunhan ei ole väärällä puolen planeettaa syntynyt tai muuten huonoista oloista. Epäselväksi nyt jääkin vain se, onko siellä kyseisen naiskauneuden sun muiden kasvomaskien ala- eli sisäpuolella yhtään mitään taikka ketään?

• itkeä vai nauraa

"Olisiko otsikon tullut olla Naiset miehistyvät?"

:) No se olisi ollut kaiken lisäksi jo ihan oikea tutkimustuloskin. Naisten kulttuurisia käsityksiä sukupuolestaan määrittää meillä yhä enemmän eksyneisyys, jota määrittävät yhtäaikaiset pyrkimykset sekä torjua oma naiseus ja tulla mieheksi että kuitenkin olla miehen haluama nainen omassa roolissaan. Siinä perusristiriita...

Mutta mikä on olevinaan tällaisen tekaistun "geenitutkimuksen" tulos?? Siis oikeasti: Tiedemiehet tutkivat vakavissaan, miltä vuosituhansien aikana mateleva lajinkehitys näyttää tämän meidän vuosikymmenen (vai pitäisikö sanoa vuosineljänneksen?) kauneuskäsityksen valossa?? Ja tämä tehdään tutkimusvaroin. Ei taida tieteenalat paljon keskustella keskenään, kun valopäät tekevät tutkimusta kulttuurisista kauneuskäsityksistä evoluutiomittapuulla... Onko tämä joku helvetin huono aprillipila keskellä kesää?!?!?

• Luomu..uudestaan..
        ZZZZzzzz... kirjoitti:

Pelkkä itselleen (lue haluilleen) eläminen ei ole tervettä.

työssä menee aamusta iltaan eikä tällä ainakaan oo ees tuulipukua, en kerkee olla ulkonakaan.Nyt meni kaikki katkeruudet ohi suunne..Purkista saa apua ja väriä naamaan.Ja muotivaatteet kaupasta,sekö sitä kauneutta on,jesh.

• on muotia
        luomu.. kirjoitti:

Tänä päivänä ihmiset haluavat (??) näyttää muovinukeilta! Paksu meikkikerros, viimeisen päälle laitetut hiukset, kroppa kuin luuranko, kilo koruja sekä kengät joissa ei monta metriä kävellä! Näin siis naisilla. Ai niin unohdin silikonit, hiustenpidennykset, rakennekynnet ym.ym.
        Luonnollisuutta ei ilm.arvosteta enää ollenkaan...itse olen aina halunnut näyttää luonnolliselta ja kuljen useimmiten meikittä koska viihdyn parhaiten niin. Epäkäytännölliset rakennekynnet en ikinä laittais, silikoneista nyt puhumattakaan!
        Hiukseni ovat luonnostaan pitkät. Seuran muotia siinä mielessä että poimin siitä ne palat jotka sopivat tyylini. Huolehdin ulkonäöstäni mutta luonnollisella tavalla ja käytän luonnonkosmetiikkaa. Olen luonnollisella tavalla kaunis, myös miesten mielestä.

• Luomu ei ole aina hyvää
        Luomu..uudestaan.. kirjoitti:

työssä menee aamusta iltaan eikä tällä ainakaan oo ees tuulipukua, en kerkee olla ulkonakaan.Nyt meni kaikki katkeruudet ohi suunne..Purkista saa apua ja väriä naamaan.Ja muotivaatteet kaupasta,sekö sitä kauneutta on,jesh.

Meikki ei riitä peittämään kasvojen muotovirheitä, vaan naaman uudelleen muotoiluun tarvitaan plastiikkakirurgiaa. Läskien poistoon tarvitaan rasvaimua, kun itsekuri ei riitä kuntoiluun ja ruokavalioon.

• ettei kyllä

haittaa tipan tippaa. Jos menisi toisinpäin niin voisi vituttaakin...

• .........

......vertailun vuoksi myös kuvan sinusta?

• werew
        ......... kirjoitti:

......vertailun vuoksi myös kuvan sinusta?

Niin pitääkin olla, kauniit pojat onkin yleensä hemulei

• käyppäs..

..katsomassa äitiäsi..vai oliko joku noistu sun äitisi?:)

• Huojentunut
        käyppäs.. kirjoitti:

..katsomassa äitiäsi..vai oliko joku noistu sun äitisi?:)

Halonen on "maan äiti"? Itse hän tosin kiistää sen. :D

• on ihkuja
        werew kirjoitti:

karskit not

• han...

meistä kaikista tulee kun kypsään ikään ehdimme.

• Charles Darwin
        han... kirjoitti:

meistä kaikista tulee kun kypsään ikään ehdimme.

Nainen kehittyy kuin viini vanhetessaan tai muuttuu etikaksi.

• Aikansa kutakin
        Charles Darwin kirjoitti:

Iän myötä ainakin kehityksen suunta on yksioikoinen. Kauneus tähtää vain lajin lisääntymiseen...että saadaan koiraat innostumaan.

• Pöh!
        Aikansa kutakin kirjoitti:

Iän myötä ainakin kehityksen suunta on yksioikoinen. Kauneus tähtää vain lajin lisääntymiseen...että saadaan koiraat innostumaan.

Mä oo aina ollu sellanen ruma ankanpoikanen. Viimeks kun otin passikuvan, nii en mielestän yhtää näyttäny iteltäni. Kuinka ollakaan, kun eka kerran näytin kuvaa, sano virkailija mun muistuttavan yhtä laulajatarta, joka nuorena oli aika nätti. Siis samanlaisia vanheten.

• VAU!!!
        werew kirjoitti:

Akat on akkoja. Mikä niissä vois kiihyttää. Mutta miehekäs mies niin siinä on jotain. Tv: MIES

• iiromielinen
        Charles Darwin kirjoitti:

todellisuudessa - toisin kuin luullaan ,evoluutio ei luo mitään olennaisesti uutta -,korkeintaan hirviöitä ,jotka luonnonvalinta karsii...

• @%#!
        werew kirjoitti:

Vaikka miehen kauneutta sanotaankin komeudeksi, niin kyllä mieskin voi olla hyvännäköinen olematta mikään pikku hinaaja.

• meitillä

naisille käytössä kaikki pakkelit, rasvaimut, sun muut muovi osat.
      Kyllähän siinä kelpaa sitten olla.

Kaduillakin tulee vähän väliä naisia vastaan, jotka suorastaan lemuaa kilometrien päähän hajusteita, ja pakkelia on lyöty pärstä täyteen, ettei enää tiedä, onko syntyperältään Suomalainen, vai afrikasta kotoisin.

Mihin onkaan kadonnut luonnollisuus, kun ulos ei uskaltauduta, jos ei ole kilon pakkelit yllä, tai lemua kilometien päähän?

Itse miehenä, kartan tuollaisia, voisi sanoa teeskentelijöitä.

• kans mieleen

että naisilla yleensä pakkelit naamassa. Miehet normaalisti.

• örhö

Mahtaako sitä paitsi tehdä oikeasti hyvää kasvoille se, että joka päivä täyttää ne jollain voiteilla ja meikeillä? Itse olen mies, mutta käytän harvoin kasvojen pesuun edes saippuaa, ja iho pysyy kyllä kunnossa. Sitten joutuu vaan länttäämään niitä aineita enemmän ja enemmän naamaan, kun niillä on saatu ensin vaurioitettua ihon omaa tasapainoa. Nelikymppisenä kuluu jo aika paljon, eikä se näytä välttämättä aina niin hyvältä.

Mutta, "kauneus" -alan mainokset tuntuvat uppoavan useimpiin naispuolisiin henkilöihin aika vahvasti.

Joskus alkoi oikein risoa, kun exäni ei ikinä tuoksunut itseltään, vaan laittoi aina joka paikkaan omat voiteensa. Ikinä ei myöskään voinut mennä ulos ilman tunnin meikkaamista.

• Wabach

Olen todella samoilla linjoilla... Sotamaalaukset hus hus pois.

• Miss Thang

Niin, miksiköhän me naiset meikataan, käydään kampaajalla, laihdutetaan jne jne. Lue tätäkin ketjua, naisia haukutaan milloin miksikin jos ei ole todella kaunis. Kokoa ajan toitotetaan että ruma nainen on kamala lehmä, läskit naiset pitäs lahdata ja muuta mukavaa. Tässä ilmapiirissä koen pakoksi yrittää kaunistautua meikein edes kutenjoten teille arvostelijoille kelvolliseksi ettei kadulla ihan päälle syljettäis.
        Harva meistä on kaunis ilman mitään huoltoa, moni ei pakkelillakaan kaunistu. Naisten itsetuntoa murjotaan joka paikassa, lehdet, mainokset, vaatekaupat, työkaverit- kaikki- kokevat tehtäväkseen kertoa millainen nainen ei kelpaa. Aika kapea on se formaatti joka on kelvollinen, muita pilkataan kuten esim presidenttiämme. Toisaalta jos hän olisi entinen missi, kaikki pitäisivät häntä tyhmänä. Niin tai näin, nainen on aina väärässä, liian sitä tai tätä ja aina huonompi kuin kuka tahansa paskanhajuinen junttimies.

• neitoinen vaan
        Miss Thang kirjoitti:

Niin, miksiköhän me naiset meikataan, käydään kampaajalla, laihdutetaan jne jne. Lue tätäkin ketjua, naisia haukutaan milloin miksikin jos ei ole todella kaunis. Kokoa ajan toitotetaan että ruma nainen on kamala lehmä, läskit naiset pitäs lahdata ja muuta mukavaa. Tässä ilmapiirissä koen pakoksi yrittää kaunistautua meikein edes kutenjoten teille arvostelijoille kelvolliseksi ettei kadulla ihan päälle syljettäis.
        Harva meistä on kaunis ilman mitään huoltoa, moni ei pakkelillakaan kaunistu. Naisten itsetuntoa murjotaan joka paikassa, lehdet, mainokset, vaatekaupat, työkaverit- kaikki- kokevat tehtäväkseen kertoa millainen nainen ei kelpaa. Aika kapea on se formaatti joka on kelvollinen, muita pilkataan kuten esim presidenttiämme. Toisaalta jos hän olisi entinen missi, kaikki pitäisivät häntä tyhmänä. Niin tai näin, nainen on aina väärässä, liian sitä tai tätä ja aina huonompi kuin kuka tahansa paskanhajuinen junttimies.

Erittäin hyvin sanottu. Puit ajatukseni täsmälleen sanoiksi.

Suomessa on yleistynyt miesten toimesta joku kummallinen naistenvihaamiskulttuuri. Teit naisena niin tai näin, olit millainen tahansa, niin silti aina väärinpäin. Et kelpaa etkä ikinä ole tarpeeksi hyvä. Tää alkaa olla aivan järkyttävää. Ei tässä enää kohta uskalla edes ulos lähteä, jos meinaa mielenterveytensä ja itsearvostuksensa säilyttää edes jokseenkin tasapainossa, kun aina on joku pinnallinen, tyhmä ja egoistinen ukko arvostelemassa kuinka ruma, kaamea ja arvoton ämmä oikein olen.

• Parikymppinenfeministi
        neitoinen vaan kirjoitti:

Erittäin hyvin sanottu. Puit ajatukseni täsmälleen sanoiksi.

Suomessa on yleistynyt miesten toimesta joku kummallinen naistenvihaamiskulttuuri. Teit naisena niin tai näin, olit millainen tahansa, niin silti aina väärinpäin. Et kelpaa etkä ikinä ole tarpeeksi hyvä. Tää alkaa olla aivan järkyttävää. Ei tässä enää kohta uskalla edes ulos lähteä, jos meinaa mielenterveytensä ja itsearvostuksensa säilyttää edes jokseenkin tasapainossa, kun aina on joku pinnallinen, tyhmä ja egoistinen ukko arvostelemassa kuinka ruma, kaamea ja arvoton ämmä oikein olen.

Lisäksi jotkut miehet itkevät luonnollisen naisen perään, jossa "on jotain mistä ottaa kiinni". Ja kun tuollainen meikkaamaton (mutta siisti noin muuten), kurvikas nainen tulee sitten vastaan, mitä miehet tekevät? HUUTELEVAT RUMIA.

Itse en meikkaa enää juuri koskaan sillä olen nähnyt tämän naisen esineellistämisen läpi jo nuorena enkä tahdo tukea sitä. On se kumma kun monessa työpaikassa naisilta edellytetään siistiä meikkiä mutta mies saa olla ilman meikkiä- todellista "tasa-arvoa"?? Ymmärtäisin jos vaadittaisiin vain siistiä olemusta mutta itselläni ja ystävilläni on kokemusta tuosta että meikki on PAKOLLINEN vaikka iho olisi kuinka hyvä, ripset tuuheat jne. Huhhuh...

Miehet ovat tyhmiä ja heidän naiskuvansa sanelee media. Täälläkin sen näkee että arvostellaan kuin karjatuomari tavallisten, TUNTEMATTOMIEN naisten kroppia "väsyneiksi" ja mitä vielä. Eikö miesten pieneen päähän mahdu se tosiasia että leikellyt pornotähdet silikoonipalloineen EIVÄT OLE LUONNOLLISIA?? Lisäksi ylikorostetun uuman perään itkeville tiedoksi että ennen naisilla oli selkeä vyötärö SILLÄ HE PITIVÄT VUOSI TOISENSA JÄLKEEN KURISTAVIA KURELIIVEJÄ JA KORSETTEJA, MYÖS SUOMESSA. Äitini on kertonut kuinka liivit murjoivat kylkiluita ja tekivät hengittämisen, syömisen ym. vaikeaksi. Sillä saatiin aikaan se vyötärö jota miehet kuolasivat- nainen on kärsinyt koko historiansa miehen sairaista intohimoista milloin mitäkin ruumiinosaa kohtaan.

• por favor
        örhö kirjoitti:

Mahtaako sitä paitsi tehdä oikeasti hyvää kasvoille se, että joka päivä täyttää ne jollain voiteilla ja meikeillä? Itse olen mies, mutta käytän harvoin kasvojen pesuun edes saippuaa, ja iho pysyy kyllä kunnossa. Sitten joutuu vaan länttäämään niitä aineita enemmän ja enemmän naamaan, kun niillä on saatu ensin vaurioitettua ihon omaa tasapainoa. Nelikymppisenä kuluu jo aika paljon, eikä se näytä välttämättä aina niin hyvältä.

Mutta, "kauneus" -alan mainokset tuntuvat uppoavan useimpiin naispuolisiin henkilöihin aika vahvasti.

Joskus alkoi oikein risoa, kun exäni ei ikinä tuoksunut itseltään, vaan laittoi aina joka paikkaan omat voiteensa. Ikinä ei myöskään voinut mennä ulos ilman tunnin meikkaamista.

Heh ja hah! Ilmankos naisesi on exä kun tuollaisia kirjoitttelet. Et suinkaan ole katkera, jätetty haisulipossu... Käytätkö muuten sitä saippuaa mihinkään muuhunkaan pesuun? Taitaa riittää sulle kun kerran kesässä käväiset uimassa jossain rapakossa... Eheh.

• on on on

vaan kauneusihanteet muuttuvat!

• Punnitsija

• suomeemmekin

• mr.bondi
        Punnitsija kirjoitti:

Naiskauneus ja seksikkyys on aina punnittu sadoissa kiloissa:

http://i34.photobucket.com/albums/d107/christina1226/Jared-Subway-sex-fat-woman.jpg

Solakat naiset ovat rumia:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d2/3D_Female_Skeleton_Anatomy.png

Kauneus on katsojan silmässä ja itse taiteilijana siitä kyllä jotain tiedän. Kauneudesta meinaan. Joku on taas tietysti eri mieltä, mutta olkoot. Valehtelematta kaunis ihminen on sellainen kenellä on balanssi kohdallaan sisällä. Oikeasti kaunis ihminen ei edes välitä itse onko kaunis, koska järki ja omatunto puhuu sen puolesta. Hyvätapainen ihminen jolla on elämä kunnossa on kaunis, riippumatta onko nainen vai mies. Väittäisin että tuollaisiin seikkoihin molemmat sukupuolet ensimmäisenä kiinnittävät huomiota. Oikeasti vahva ihminen on kaunis, enkä mitään lihaksia yms. pinnallista tässä tarkoita.
        Oli kiva jos joku sai selvää, jos ei niin oli turha viisiminuuttinen. =)

• Näin se
        mr.bondi kirjoitti:

Kauneus on katsojan silmässä ja itse taiteilijana siitä kyllä jotain tiedän. Kauneudesta meinaan. Joku on taas tietysti eri mieltä, mutta olkoot. Valehtelematta kaunis ihminen on sellainen kenellä on balanssi kohdallaan sisällä. Oikeasti kaunis ihminen ei edes välitä itse onko kaunis, koska järki ja omatunto puhuu sen puolesta. Hyvätapainen ihminen jolla on elämä kunnossa on kaunis, riippumatta onko nainen vai mies. Väittäisin että tuollaisiin seikkoihin molemmat sukupuolet ensimmäisenä kiinnittävät huomiota. Oikeasti vahva ihminen on kaunis, enkä mitään lihaksia yms. pinnallista tässä tarkoita.

kyllä on ja se luo omaa lumoaan.

• joku.
        mr.bondi kirjoitti:

Miten se sisäinen balanssi näkyy ulospäin, jos ei huolehdi ulkonäöstään?

• mr.bondi
        joku. kirjoitti:

Miten se sisäinen balanssi näkyy ulospäin, jos ei huolehdi ulkonäöstään?

Ulkoisesta huolehtii jos huolehtii sisäisestään, se tulee silloin luonnostaan. =)

• joku.
        mr.bondi kirjoitti:

Ulkoisesta huolehtii jos huolehtii sisäisestään, se tulee silloin luonnostaan. =)

Olen samaa mieltä.

• suomalaiset miehet

• Oih!
        suomalaiset miehet kirjoitti:

olisivat komeita,mutta kun ei niin ei.Latinot ja aasialaiset nam.

Miksei suomalaiset miehet ole yhtä komeita?

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/3b/Hugo_Chavez_photo_cut_27-06-2008.jpg

http://www.thewashingtonnote.com/kim jong il twn.jpg

• noita kauniita
        suomalaiset miehet kirjoitti:

olisivat komeita,mutta kun ei niin ei.Latinot ja aasialaiset nam.

naisia tuovat vaimoikseen itselleen ulkomailta. He osaavat arvostaa suomalaista miestä.

• harvinaisen

• Tottahan toki
        noita kauniita kirjoitti:

naisia tuovat vaimoikseen itselleen ulkomailta. He osaavat arvostaa suomalaista miestä.

Osaavat arvostaa, juu juu... Ainakin sitä lompakkoa niin kauan kuin siellä on jotain sisällä:D.

Nämä thaityttöjä/venakkoja vaimokseen hakevat ovat valitettavasti juuri niitä, jotka eivät suomalaisnaisille kelpaa ja sitten siitä katkeroituneina kehuvat sorjat ja norjat elintasoimurit taivaisiin.
        Joka kerta kun kuulee, että sejase on tuonut Thaimaasta emännän itselleen, tietää automaattisesti millaisesta, ja minkä näköisestä, miehestä on kyse, vaikka ennestään ei tuntisikaan. Vanhoja poikia arvostaa ihan toisella tavalla - hehän eivät ole vielä menettäneet toivoaan ja osaavat ainakin pitää rahoistaan huolta.

• kirjasto-gona
        mr.bondi kirjoitti:

Vaikka väitämäsi pitää paikkaansa osittain, niin yhä useammin tänäpäivänä ihmiset korjailevat itseään välittämättä tuon taivaalista sisäisestä kauneudesta.

Siksi väittämäsi on suuriltaosin vanhentunut.

Olen kyllä samaa mieltäettä sisäinenkauneus ja sivistys näkyy ulospäin, mutta ulkoinen kauneus ja jatkuva huolittelu ei todista mitenkään sisäisestä kauneudesta.

Tämähän siten johtaa vallitsevaan tilaan, joka on ulkoisen näyttävyyden yliarvostukseen ja sairaloiseen ruumiinkulttuuriin.

• missä te ootte?
        suomeemmekin kirjoitti:

ettei tarttis niitä lähteä ihailemaan ulkomaille..

http://www.katyoungnude.com/images/kat-young-picture.jpg

Kauneuskäsitys on jokaisella omanlaisensa.Itse pidän viikinkityypeistä eli vaalea, paksu tukka, ihanat siniset silmät, pitkät lihaksikkaat raajat esim. Anita Ekberg jne.Alkavat vain kovasti harvenemaan, lieko sitä luonnonvalintaa eli liian upeita.

• Pohjanmies
        missä te ootte? kirjoitti:

Kauneuskäsitys on jokaisella omanlaisensa.Itse pidän viikinkityypeistä eli vaalea, paksu tukka, ihanat siniset silmät, pitkät lihaksikkaat raajat esim. Anita Ekberg jne.Alkavat vain kovasti harvenemaan, lieko sitä luonnonvalintaa eli liian upeita.

Näyttäviä ja älykkäitä ihmisiä pelätään.

• kiiku

jaa,,,riippuu mitä mahdetaan "kauniilla" tarkoittaa.hyvä kun tulee geeneistä, mutta kaunis kun on muutenkin suhteellinen määritelmä.

• Asiantuntija

Tässä tuli kauniin poliittinen määritelmä.

• muuntogeeni
        Asiantuntija kirjoitti:

Tässä tuli kauniin poliittinen määritelmä.

En ymmärrä asia yhteyttä "politiikkaan" kun keskustellaan geenien vaikutuksesta ulkomuotoon jne.

• Ymmärrätkö?
        muuntogeeni kirjoitti:

En ymmärrä asia yhteyttä "politiikkaan" kun keskustellaan geenien vaikutuksesta ulkomuotoon jne.

Vallanpitäjiä ja heidän jälkikasvuaan kehutaan aina kauniiksi, vaikka olisivat kuinka inhottavia.

• jutskaa
        Ymmärrätkö? kirjoitti:

Vallanpitäjiä ja heidän jälkikasvuaan kehutaan aina kauniiksi, vaikka olisivat kuinka inhottavia.

Monet vallanpitäjät retusoivat kuviaan näyttääkseen nuoremmalta ja kauniimmalta.

• ...et ei mitään merkitystä platiikkakirurgialla? Naiset itte ei varmaan tykkää tästä uudesta suuntauksesta kun kirurgin veitsen alla käydään yhä useammin, puhumattakaan namaan mätettävästä pakkelimäärästä ja kaiken maailman lisäkkeistä? Kai ne tulevaisuudessa kuuluu naisten geeneihin :)
      T:luomu mamma

• kumpi

Naiset kaunistuvat mutta miehet viisastuvat. Kumpi on tärkeämpi? Onneksi on näinpäin, että ei ihan sekasin mene koko yhteiskunta.

• Jumala

ihmeen evoluution?! Jumala on luonut miehen ja naisen omaksi kuvakseen. Evoluutio on tieteellisesti todistettu täysin tyhjäksi teoriaksi ja humpuukiksi. Darwin, evoluution perustaja, jopa itse epäili aikaansaannoksiaan lopulta. Kaiken tämänkin on joku luonut, sinutkin, eikä kaikki ole voinut tyhjästä räjähtää. Mieti, jos se "alkuhöpötysräjähdyskin" olisi tapahtunut, kuka sen olisi luonut? Jumala on luoja ja kaiken ylläpitäjä.1Moos.1:1 ja Joh.1:1. Kiitos Jeesus! Jumalan siunausta

• kylkiluussa

jotain extra geenejä, jolla nainen luotiin ?

• heh heh pvän paras nauru

Kyllä tuli pvän paras nauru taas sun tekstistäsi :D

Sun hihhulina kannattaisi muuttaa esim USA:n etelävaltioihin, missä porukka on kouluttamatonta ja uskoo sun lailla että maa kiertää aurinkoa ja nainen on miehen alamainen.

Älä lyö koulutettua Eurooppalaista raamatulla päähän :D

Mitä taas tulee naisten kaunistumiseen, sanoisin että ikävä kyllä näkyy vaan läskistyneen!
        Läski lyllyy ja roskaruoka maistuu. menkää ihmiset ulos lenkille ja vaikka kirjastoon lainaamaan kaikki tiedekirjat.

Tuokin Jeesustelija elää keskiajalla, jonka mukaan evoluutiota ei ole, kuukävely oli Hollywoodfilmiä ja Ydinvoimaa tai Autoja ei voi olla olemassa. LOL LOL!

• kgfhm

LoL. Jos kerran uskot Jumalaan, niin miks välittäisit siitä minkä tiede on muka kumonnu? Kaikenlisäksi olet vieläpä väärässä, evoluutiota ei tiede ole kumonnut vielä tänäkään päivänä. Sehän on ihan päivänselvä juttu esimerkiks ihmisen kohdalla; vai luuletko että on sattumaa kuinka samalta esimerkiksi ihmisen ja simpassin toiminnalliset DNA:t ovat 99,4-prosenttisesti samanlaisia?

Älä oo niin vitun tekopyhä. Ei se Jeesus sua pelasta kuitenkaan.

• evoluutioon
        heh heh pvän paras nauru kirjoitti:

Sun hihhulina kannattaisi muuttaa esim USA:n etelävaltioihin, missä porukka on kouluttamatonta ja uskoo sun lailla että maa kiertää aurinkoa ja nainen on miehen alamainen.

Mitä taas tulee naisten kaunistumiseen, sanoisin että ikävä kyllä näkyy vaan läskistyneen!
        Läski lyllyy ja roskaruoka maistuu. menkää ihmiset ulos lenkille ja vaikka kirjastoon lainaamaan kaikki tiedekirjat.

Tuokin Jeesustelija elää keskiajalla, jonka mukaan evoluutiota ei ole, kuukävely oli Hollywoodfilmiä ja Ydinvoimaa tai Autoja ei voi olla olemassa. LOL LOL!

ja evoluutioteoriaan ensin, ja arvostele sen logiikkaa ja paikkansapitävyyttä vasta sitten. Darwin irtisanoutui koko teoriastaan ennen kuolemistaan, ja yritti todistaa sen tyhjäksi uusilla havainnoillaan, mutta hänet vaiennettiin, "tieteellisten saavutusten nimissä"...

"Evoluutioteoria on totta, koska koulussakin opetetaan niin!", LOL LOL!

• sanoin
        evoluutioon kirjoitti:

ja evoluutioteoriaan ensin, ja arvostele sen logiikkaa ja paikkansapitävyyttä vasta sitten. Darwin irtisanoutui koko teoriastaan ennen kuolemistaan, ja yritti todistaa sen tyhjäksi uusilla havainnoillaan, mutta hänet vaiennettiin, "tieteellisten saavutusten nimissä"...

"Evoluutioteoria on totta, koska koulussakin opetetaan niin!", LOL LOL!

evoluutioteoria on humpuukia, tekijänsäkin mielestä. Mutta tiedemaailma ja toisuskoiset olivat liian innokkaita tämän uuden vaihehtoisopin (Raamatulle) hyväksymiselle.

• vain....
        kgfhm kirjoitti:

LoL. Jos kerran uskot Jumalaan, niin miks välittäisit siitä minkä tiede on muka kumonnu? Kaikenlisäksi olet vieläpä väärässä, evoluutiota ei tiede ole kumonnut vielä tänäkään päivänä. Sehän on ihan päivänselvä juttu esimerkiks ihmisen kohdalla; vai luuletko että on sattumaa kuinka samalta esimerkiksi ihmisen ja simpassin toiminnalliset DNA:t ovat 99,4-prosenttisesti samanlaisia?

omasta puolestasi. Helvetti on se toinen vaihtoehto, jonne sinäkin tuolla asenteella olet sukeltamassa.

• ..........
        sanoin kirjoitti:

evoluutioteoria on humpuukia, tekijänsäkin mielestä. Mutta tiedemaailma ja toisuskoiset olivat liian innokkaita tämän uuden vaihehtoisopin (Raamatulle) hyväksymiselle.

Miksi sitten eläinlajit jalostuvat melkeimpä silmissä? Sanomattakin on selvää, että eläinlajit voivat muuttua paljon melko pienessäkin ajassa (mieti vaikka koirien evoluutiota viimeisen sadan vuoden ajalta) saati sitten sadoissa tuhansissa vuosissa.

Valkoisen koivun runkoon naamioituva valkoinen perhonen muuttui ruskeaksi englannissa teollisuuden alkamisen aikoihin tehtaiden muuttaessa koivunrunkoja tummiksi. Miksi? Siksi, että tummemmat yksilöt menestyivät paremmin ja alkoivat lisääntyä syrjäyttäen pian valkoiset kanssaeläjänsä. Tämä tapahtui muutamassa kymmenessä vuodessa.

En ymmärrä ihmisiä, jotka väittävät kaikkien eläinlajien olleen täysin samanlaisia aikojen alusta.

• puhut
        .......... kirjoitti:

Miksi sitten eläinlajit jalostuvat melkeimpä silmissä? Sanomattakin on selvää, että eläinlajit voivat muuttua paljon melko pienessäkin ajassa (mieti vaikka koirien evoluutiota viimeisen sadan vuoden ajalta) saati sitten sadoissa tuhansissa vuosissa.

Valkoisen koivun runkoon naamioituva valkoinen perhonen muuttui ruskeaksi englannissa teollisuuden alkamisen aikoihin tehtaiden muuttaessa koivunrunkoja tummiksi. Miksi? Siksi, että tummemmat yksilöt menestyivät paremmin ja alkoivat lisääntyä syrjäyttäen pian valkoiset kanssaeläjänsä. Tämä tapahtui muutamassa kymmenessä vuodessa.

En ymmärrä ihmisiä, jotka väittävät kaikkien eläinlajien olleen täysin samanlaisia aikojen alusta.

sopeutumisesta. Sopeutuminen ja evoluutio on eri asioita. Evoluutiota siinä merkityksessä että ihminen on "evoluutioitunut" apinasta ei ole, sopeutumista taas näkee sekä eläinmaailmassa että ihmisten keskellä olosuhteiden mukaisesti.

Koirat ja perhoset muuttuvat olosuhteiden muuttuessa, mutta se ei ole "evoluutiota", vain sopeutumista muuttuneeseen ympäristöön. Sama koskee ihmistä. Meidän ulkonäköömme (muoto, paino, pituus etc.) vaikuttaa hengitettävä ilma, ruoka, vesi, - toisin sanoin ympäristö, jonka ihmiset sekoittaa evoluution tuotokseksi. Ihminen muuttuu sopivammaksi ympäristöönsä, samoin eläimet, mutta unohtakaa se evoluutio, naurettavaa puhuakin koko aiheesta.

• örhö
        heh heh pvän paras nauru kirjoitti:

Niin tuota, eikös se maa kierräkin aurinkoa?

Tuo mitä sanoit roskaruuasta on ihan totta. Karkit, mehut, limsat, sipsit, siiderit sun muut eivät tee naiselle hyvää. Se on ihan se liiallinen sokeri vaan.

• aattelepas ite
        kgfhm kirjoitti:

ei se samankaltaisuus ole mikään todiste polveutumisesta - sokeat luonnonvoimat eivät luo aivoja eikä tietoisuutta ,kysymys on nerokkaasta suunittelusta- mutta koulutetulle eli aivopestylle eurooppalaiselle tämä evovalhe uppoaa kuin häkä !

• Lilith 666

Hei Jeesus just soitti ja se sanoi et sä et pääsekään taivaaseen, liput on loppuunmyynti ja sitä paitsi se tietää että sä tykkäät peppuseksistä. Sori.

• uutta lajia
        .......... kirjoitti:

Ei syntynyt uutta lajia tai edes uusia ominaisuuksia vaan yhdet ominaisuudet karsiutuivat pois. Tapauksessa ei syntynyt uutta tietoa. Ja sitä paitsi koko tutkimus oli päin persettä tehty. Jos osaatte englantia niin löydätte kyllä netistä itsekin niin ei tarvitse enää uskoa 70-luvun koulukirjaesimerkkeihin.

Voisit vielä valoittaa tuota koirien evoluutiota. Koirien jalostuksesta minä kyllä olen kuullut. Tarkoitat siis evoluution olevan tietoisen tahon ohjaamaa?

• neitoinen vaan
        örhö kirjoitti:

Niin tuota, eikös se maa kierräkin aurinkoa?

Tuo mitä sanoit roskaruuasta on ihan totta. Karkit, mehut, limsat, sipsit, siiderit sun muut eivät tee naiselle hyvää. Se on ihan se liiallinen sokeri vaan.

Miehellekö ne sitten tekee hyvää?

En ymmärrä kyllä missä maailmassa oikein elätte, jos mielestänne naiset ovat niin kamalasti lihoneet. Itse olen normaalipainoinen, mutta silti joudun jatkuvasti häpeämään itseäni, koska tuntuu että kaikki muut naiset ovat aivan tajuttoman hoikkia. Alipainoisia tai korkeintaan normaalipainon alarajoilla. En todellakaan tajua, mistä nämä idioottimaiset "suomivalas" ym. ilmaukset tulevat, kun tää maa on täynnä erittäin hoikkia ja nättejä naisia. Siitäkö on kyse että sekään ei riitä - pitääkö naisen olla lähes anorektinen ollakseen teille arvostelijoille mieliksi?

En väitä, etteikö ihmisten keskipaino olisi kasvanut, mutta niin on pituuskin. Ja lisäksi sitä lihomista on varmasti tapahtunut ihan yhtä lailla molemmilla sukupuolilla - ei suurin osa teistä miehistäkään mitään atleetikkojen perikuvia ole, jos saanen huomauttaa. Aika monet miehet on nykyään muuten ns. "laihoja läskejä": hinteliä, lihaksettomia ukkoja kaljapömppiksellä, manboobseilla ja kaksoisleualla varustettuna. Ja sellaiset miehet sitten kokee että heillä on varaa arvostella naisia? Joopa joo...

• ologi

Näitä viestejä kun lukee, niin näyttää kyllä taas kerran siltä, että "kansan syvät rivit" eivät paljoa maailman menosta ymmärrä.

Vaikka tutkimustulokset olisivatkin ristiriidassa omien mielipiteiden ja/tai vanhojen latteuksien (kuten "kauneus on katsojan silmässä") kanssa niin se EI tarkoita, että tutkimustulokset eivät voi pitää paikkaansa.

Lukeekaa tutkimus ja kritisoikaa tutkimusmenetelmiä, jos niistä vikaa löydätte. Jos ei siihen tiedot ja taidot riitä, niin sitten voi miettiä hetken, että kiinnostaisikohan ketään kuulla juuri Sinun näkemystäsi aiheesta.

• Hehee!
        ologi kirjoitti:

Näitä viestejä kun lukee, niin näyttää kyllä taas kerran siltä, että "kansan syvät rivit" eivät paljoa maailman menosta ymmärrä.

Vaikka tutkimustulokset olisivatkin ristiriidassa omien mielipiteiden ja/tai vanhojen latteuksien (kuten "kauneus on katsojan silmässä") kanssa niin se EI tarkoita, että tutkimustulokset eivät voi pitää paikkaansa.

Lukeekaa tutkimus ja kritisoikaa tutkimusmenetelmiä, jos niistä vikaa löydätte. Jos ei siihen tiedot ja taidot riitä, niin sitten voi miettiä hetken, että kiinnostaisikohan ketään kuulla juuri Sinun näkemystäsi aiheesta.

Eipä teikäläiselläkään tiedot ja taidot riittäneet... XD

• onko nainen
        ologi kirjoitti:

silleen kaunis, vai seksuaalisesti vetovoimainen tai ehkä sisäisesti viehättävä. Mittareita on monia, kuten myös arvioitsijoita.

• onko nainen
        ologi kirjoitti:

silleen kaunis, vai seksuaalisesti vetovoimainen tai ehkä sisäisesti viehättävä. Mittareita on monia, kuten myös arvioitsijoita.

• tämä Astrid

kun olin hiukan meikkiä. Hänellä on kauniit piirteet, joista saisi todellisen kaunottaren kunnon meikillä.

• Paljon helpompaa
        tämä Astrid kirjoitti:

kun olin hiukan meikkiä. Hänellä on kauniit piirteet, joista saisi todellisen kaunottaren kunnon meikillä.

Ei tarvitse niin paksua pakkelointia ja pohjamaalausta, kun käyttää valmista maskia.

• Siinä tulevaisuus

Tuossa höpöhöpö"tutkimuksessa" ei ole ollenkaan huomioitu sitä olennaisinta tekijää.

Musut, somut ja vastaavat saavat n. viisinkertaisen määrän pentuja meidän lapsiimme verrattuna, ja kun niitä virkamiesten ja poliitikkojen toimesta asutetaan tännekin, vastoin kansan tahtoa, arvaatte varmaan minkä näköisiä otuksia täälläkin jatkossa talsii...

• Arvaan minä

• haluu money..

Ei enää osaa kivata esm. kyrpää ite nussimisen vuoksi. VAAN Miesten rahaojen saalistamisen vuoksi Pakotettu myös nussimaan.

• Geeni-insinööri

Tytöt eivät saakaan puolta geeneistään isältään, vaan jostain toistaiseksi tuntemattomasta feministisestä ulottuvuudesta ja pojat saavat kaikki geeninsä isältään?

• NAISEN ONNI

ota siinä sitte kaljaa ja kuuntele ku se kaunis 110kg nainen selittää ja ahdistaa

• uskomatonta sontaa

ei voi kukaan sanoa että mikä on kaunista ja mikä ei ja muka kauniimmat naiset saavat enemmän lapsia..joopajoo.

• Jos tuota nyt evoluution valossa katsois, niin ei kauneus ole sama kuin vaikkapa hiusten väri, jota voi sukupolvi sukupolvelta johonkin suuntaan muuttaa sen vaikuttamatta mitään. Kauneus on se, mitä haluaa katsella pitkään ja rumuus taas sitä, ettei halua katsella, ja silloin siitä, mikä on kaunista, saa enemmän vaikutteita kuin rumasta. Niin sen kuuluukin olla, sillä kauniiksi koetaan terveet tavoiteltavat piirteet: onni, tasapainoisuus, voima, sopusointu, keveys, helppous, nautittavuus, täydellisyyden eri muodot. Nämä kauniit asiat kelpaavat malleiksi elämässä.
      Rumia taas ovat rikkinöisyys, kärsimys, epäonnistuneisuus eri muodoissaan: kaikki, mistä ei missään nimessä kannata ottaa mallia. Niinpä kauneuden määrä on yhteydessä esimerkillisyyden määrään elämäntavassa ja tekemisentavassa, ja esimerkillisyyttä taas pyrkii evoluution valinta vaalimaan!

• klassisesta

taiteesta joka on näköistaidetta. Katsojan silmä kait välittää aivoihin viestin siitä, miten kyseisen katsojan "aivomössö" käsittelee käsitettä kaunis ?

• Juttu muttei ihme

Olen tavallaan samaa mieltä. Menestyneet ihmiset mielletään jollain tapaa kauniimmiksi, usein kuitenkin vain kohteliaisuudesta tai poliittisista syistä.

• klassisesta

taiteesta joka on näköistaidetta. Katsojan silmä kait välittää aivoihin viestin siitä, miten kyseisen katsojan "aivomössö" käsittelee käsitettä kaunis ?

• tänäänkin näin

Kontulan ostarilla noita kaunistuneita naisia. Kiloja riittävästi, kaljamahan päällä roikkuu kulunut vyölaukku, kampaus kuin tuulen viemää, tuoksu kuin keväthangilla sulava koiran paska ja ääni viehkeä kuin sumusireeni.

• Tieteellinen tutkimus

Pakkohan se on uskoa, kun se on kerran tieteellisesti tutkittu juttu.

• olmio
        Tieteellinen tutkimus kirjoitti:

Uskottavahan se on, kun Kontolasta on kyse. Onneksi monet pukeutuvat säkkiin.

• olmio

Uskottavahan se on, kun Kontulasta on kyse. Onneksi monet pukeutuvat säkkiin.

• NAURETTAVAA!

Tiede... Säälittävä asia jolla ihmiset yrittävät lisätä pientä tiedonmääräänsä. Joskus se onnistuu, mutta yleensä se vain johdattaa ihmisiä harhaan. Miettikää nyt jotain evoluutiotakin siinä jutussa ei ole mitään järkeä. Please ihmiset lukekaa Raamatusta luomiskertomus ja uskokaa se miten oikeasti kaikki alkoi.

• faktaafaktaa

Tutkimuksessa ei kerrottu, tiedettiinkö yhdenkään naisen käyneen kauneusleikkauksessa. Suurin osa plastiikkakirurgiaan päätyvistä on naisia. Angelina Jolie esimerkkinä: häneltä on pienennetty nenää.

Entä meikki? Ranskalaistutkimuksen mukaan meikkaavat naistarjoilijat saavat 25 % muita enemmän tippiä. Kuinkahan monella naisella oli valokuvissa meikkiä? Sehän voi paljonkin esim.suurentaa silmiä. Kuinka moni mies käyttää meikkiä saadakseen silmistään bambimaisemmat tai nenästään kapeamman? Aivan.

Ja vaikka ensimmäinen lapsi kauniilla ihmisillä onkin muita tod.näk.tyttö, niin ei se silti vielä tarkoita, että kauniita naisia tulee olemaan huomattavasti komeita miehiä enemmän. Voivathan loput olla poikia. Ja rikkaat perheet saavat muita todennäköisemmin poikia ja arvatkaa ketkä miehet ne kauniit naiset naivatkaan?

Toisen tutkimuksen mukaan äidin ruokavalio vaikuttaa kaikkein eniten sikiön sukupuoleen: huonoina aikoina kun on vähän ruokaa syntyy paljon tyttöjä, kun tarvita synnytäjiä.

• faktaafaktaa

Artikkelissa tuotiin esille myös se vanhempi tutkimus jonka mukaan KAUNIIT VANHEMMAT saavat muita tod.näk.esikoistytön. Mistä niitä kauniita miehiä sitten yhtäkkiä taiottaisiin siittämään kauniita tyttäriä, jos aikojen kuluessa kauniita ihmisiä löytyisi ainoastaan naisista? Tuossahan "kauniille pareille 36 % muita tod.näk. esikoistyttö" -tutkimuksessa puhuttiin nimenomaan kauniista vanhemmista, ei kauniista naisista.

• nonnamamma

niin kai tiesit että lapsen sukupuoli riippuu miehen sukusolusta, ei naisen

• börje35123

Kunnon provosoivaa feminismitutkimusta. Sen huonon itsetunnon omaavat suomi-naaraat osaavat jos ei muuta.

• Totta se on!

Harvoin näitä keskustelupalstoja seuraan, mutta nyt kerrankin lomalla. Juu, voi olla että naiset ovat kauniita, mutta totuus on että myös nuoret miehet ovat nykyään hyvin kauniita/komeita. Johtunee osittain muodista, miehille on tarjolla todella isoja V-aukkoisia paitoja, ja lähes koko rintakomistus näkyy. Miehillä on usein kapea lantio, pitkät jalat... luokitellaan estetiikan mukaan positiivisiksi ulkoisiksi ominaisuuksiksi. Miehille on jopa omat päivävoiteet, joilla peittää tummat silmänaluset. Kajaalikaan ei ole kovin tavatonta nykyään. Mielestäni on hienoa, että sekä miehet että naiset saavat käyttää kosmetiiikkaa, jolla tuoda esille niitä hyviä puolia. Eivät naiset aina luonnostaan ole kauniita - ja meikkiteollisuus sen tietää! Hyvä me miehet, ollaan mekin kauniita! - Mies 36 v -

• sen väärin

Lue se tutukimus siitä linkistä, joka on aloittajan puheenvuorossa. Voit saada selville se, että tutkimuksen teki mies. Tietenkin hän saattoi olla feministikin, mutta sitten sinun pitää syyttää feministisestä tutkimuksesta sitä miestä, joka tutkimuksen teki.

• ihanat, komeat vävyt
        Totta se on! kirjoitti:

Harvoin näitä keskustelupalstoja seuraan, mutta nyt kerrankin lomalla. Juu, voi olla että naiset ovat kauniita, mutta totuus on että myös nuoret miehet ovat nykyään hyvin kauniita/komeita. Johtunee osittain muodista, miehille on tarjolla todella isoja V-aukkoisia paitoja, ja lähes koko rintakomistus näkyy. Miehillä on usein kapea lantio, pitkät jalat... luokitellaan estetiikan mukaan positiivisiksi ulkoisiksi ominaisuuksiksi. Miehille on jopa omat päivävoiteet, joilla peittää tummat silmänaluset. Kajaalikaan ei ole kovin tavatonta nykyään. Mielestäni on hienoa, että sekä miehet että naiset saavat käyttää kosmetiiikkaa, jolla tuoda esille niitä hyviä puolia. Eivät naiset aina luonnostaan ole kauniita - ja meikkiteollisuus sen tietää! Hyvä me miehet, ollaan mekin kauniita! - Mies 36 v -

Nuoret miehet ovat todellakin nykyään komeita ja mikä parasta kivoja, hauskoja, kohteliaita ja rentoja. Olen iloinen kahden kauniin naimaikäisen tyttäreni puolesta nykyisestä suomalaisten nuorten miesten korkeasta tasosta.

• on kauneus

Mistähän johtaa juurensa naisten pakkomielle kauneuteen?

• öööööö

Herätkää ihmiset miettikää miten mahdoton koko evoluutio juttu on. Harvoilla tässä maailmassa on rohkeutta olla erimieltä kuin muut. Ihmiset eivät ymmärrä mitään. (huokaus) uskokaa Jumalan olemassaoloon ja siihen että hänen poikansa on kuollut meidän puolestamme ja että kaikki jotka häntä palvelevat pelastuvat ja saavat iankaikkisen elämän.

• en ymmärrä että

Bratt Pitt jaksaa olla ton friikin kanssa.

• silti ihan kaunis.. :)

Eiköhän kyse kuitenkin voisi olla siitä, että miehistä, näköön tai kokoon katsomatta (tai siitä huolimatta..), on tullut niin ronkeleita ettei niin sanotut "sisäistä kauneutta" omaavat naiset enää kelpaa.. En lukenut tutkimusta, koska ihan vain katselemalla ja kuulostelemalla ympäristöään pääsee samaan tulokseen. Ja miksi miehet ei vastaavasti komistu, johtuu todennäköisesti siitä, että taantumasta huolimatta, ihmisillä (lue. miehillä) on enemmän rahaa. Ja koska raha ja kauniit naiset menee rahan luo niin eipähän tarvitse sen susiruman miehenkään ulkonäkönsä takia lapsettomaksi jäädä.. :D Ei vaan.. vitsi vitsinä.. en halunnut ketään loukata tai provosoida.. vaikka vitsissä on yleensä totta se toinen puoli..

• kaippa se..
    • kesälomalainen

No olipa taas ihanaan ja tärkeään aiheeseen tuhlattu tutkimusrahoja. Mikä tämän tutkimuksen pointti on?! Että "rumien" ei kannata edes yrittää rakastua ja perustaa perhettä, koska lapsen teko on kauniita varten? Vai että rumien miesten tulee saada pesää kauniilta naisilta, koska geenit vaan menee niin?

Miten olisi tutkimusrahoitus tutkimukselle suomalaisten nuorten mielenterveydestä, ettei koulut räjähtelisi ilmaan? Tällasia kauneusgeenejä voi joku tutkiskella omaksi ilokseen vapaa-aikanaan, muttei tällaselle pidä mitään rahoituksia antaa. Suututtaa oikein. Jotkut tärkeilevät nössykät tutkii näitä "jänniä" asioitaan, että saavat tuijotella työpäivät muijien kuvia ja keskustella siitä, kuka on kaunein.

Ihmisiä on aina ollut erinäköisiä ja -kokoisia, jokainen voi tarkistaa asian vaikkapa lukemalla kirjallisuutta viime vuosisadoilta, tai arkeologisten kaivausten tuloksia. On varmasti myös totta, että todella ylipainoiset tai todella alipainoiset lisääntyvät vähemmän terveydellisistä syistä, tälle perusteena esim. se, että anoreksia aiheuttaa hedelmällisyyden laskua/katoamista. Ei tällainen asia ole mikään uutinen. Toiseksi, tällaisella asialla ei ole mitään HYÖTYÄ. Se ei liikuta meitä mitenkään, minkä näköisiä lapset ovat 200:n vuoden päästä, koska kukaan meistä ei ole heitä täällä näkemässä.

Onneksi psykologeilla on nähtävästi vielä järki päässä. Tutkimustulos ruokkii itseään (ulkonäkö hypetys saa lisää pontta), ja perustuu pohjatiedoiltaan ihmisten mielipiteisiin (mielipiteet eivät ole yhtäkuin tiede) koskien ei alkuperäistä tutkimuskohdetta (=ihmistä), vaan sitä esittävää asiaa (=valokuvaa).

• ---Mirkku---

No ei siitä tieteestä aina olekaan hyötyä. Mitä hyödytti tutkia, kiertääkö aurinko maata vai toisinpäin? Eihän se meidän elämää hetkauta tuon taivaallista. Tiede ei kuitenkaan aina voikaan perustua välittömään hyötyyn, vaan tiedon saaminen on itseisarvo.

Enpä usko, että tuon tutkimuksen tarkoitus on alkaa muuttaa ihmisen elämää, vaan todeta fakta. En myöskään usko, että tutkimuksen tavoitteena on vähätellä sisäisen kauneuden merkitystä, vaan edelleen todeta faktoja. Kenenkään ei pitäisi vetää hernettä nenuun;)

Ei ne miehetkään suostu lisääntymään kenen kanssa tahansa (näinhän ei saisi sanoa tällä poliittisen korrektiuden aikakaudella). Nämä mieltymykset taasen muokkaavat jälkipolvia, esmes vakavat kehitysvammat eivät pääse räjähtämään väestön keskuuteen.

Seksuaaliantropologit ovat tutkineet asiaa aiemminkin ja todenneet, että tiimalasivartalo, nuoret kasvot ja symmetrisyys ovat seikkoja, jotka kiinnostavat miehiä. Roikkuvat rinnat ja ryppyisyys kertovat naisen menneen jo ohi hedelmällisemmän ikänsä ja siksi näitä ei pidetä niin hyvännäköisinä. Enpä usko, että syy, miksi sairaalloisen laiha ei ole lisääntynyt johtuu pelkästään hormoneista vaan siitä, että miehet eivät halua häntä, koska sairaalloinen laihuus kertoo yleensä heikosta terveydestä.

Tokihan joku voi sanoa, että kauneusihannehan suosii nykyään noita nälkäkurkia, mutta suosiiko tosiaan? Suosivatko kadunmiehet oikeasti alipainoisia naisia? Enpä oikein usko. Massiivinen mediahypetys näiden luurangonlaihojen mallien ympärillä antaa sellaisen kuvan, että naisen täytyy näyttää sellaiselta. Kuitenkin nuo mallimaalmoissa pyörivät miehet edustavat aika pientää osaa kaksilahkeisista. Media ei ole koko totuus.

Kaikenkaikkiaan ulkonäkö on vain yksi osa parinvalinnan kriteerejä. Se, että tämä tutkimus nyt keskittyi siihen ei tarkoita, että koitettaisiisn uskotella sen olevan ainoa merkitsevä seikka. Kuitenkin miehille naisen ulkonäkö on tärkeämpi kuin naisille miehen ulkonäkö. Siksi onkin mielestäni loogista, että naisen ulkonäkö muuttuu enemmän, kuin miesten.

• Onko se mahdollista?
        ---Mirkku--- kirjoitti:

No ei siitä tieteestä aina olekaan hyötyä. Mitä hyödytti tutkia, kiertääkö aurinko maata vai toisinpäin? Eihän se meidän elämää hetkauta tuon taivaallista. Tiede ei kuitenkaan aina voikaan perustua välittömään hyötyyn, vaan tiedon saaminen on itseisarvo.

Enpä usko, että tuon tutkimuksen tarkoitus on alkaa muuttaa ihmisen elämää, vaan todeta fakta. En myöskään usko, että tutkimuksen tavoitteena on vähätellä sisäisen kauneuden merkitystä, vaan edelleen todeta faktoja. Kenenkään ei pitäisi vetää hernettä nenuun;)

Ei ne miehetkään suostu lisääntymään kenen kanssa tahansa (näinhän ei saisi sanoa tällä poliittisen korrektiuden aikakaudella). Nämä mieltymykset taasen muokkaavat jälkipolvia, esmes vakavat kehitysvammat eivät pääse räjähtämään väestön keskuuteen.

Seksuaaliantropologit ovat tutkineet asiaa aiemminkin ja todenneet, että tiimalasivartalo, nuoret kasvot ja symmetrisyys ovat seikkoja, jotka kiinnostavat miehiä. Roikkuvat rinnat ja ryppyisyys kertovat naisen menneen jo ohi hedelmällisemmän ikänsä ja siksi näitä ei pidetä niin hyvännäköisinä. Enpä usko, että syy, miksi sairaalloisen laiha ei ole lisääntynyt johtuu pelkästään hormoneista vaan siitä, että miehet eivät halua häntä, koska sairaalloinen laihuus kertoo yleensä heikosta terveydestä.

Tokihan joku voi sanoa, että kauneusihannehan suosii nykyään noita nälkäkurkia, mutta suosiiko tosiaan? Suosivatko kadunmiehet oikeasti alipainoisia naisia? Enpä oikein usko. Massiivinen mediahypetys näiden luurangonlaihojen mallien ympärillä antaa sellaisen kuvan, että naisen täytyy näyttää sellaiselta. Kuitenkin nuo mallimaalmoissa pyörivät miehet edustavat aika pientää osaa kaksilahkeisista. Media ei ole koko totuus.

Kaikenkaikkiaan ulkonäkö on vain yksi osa parinvalinnan kriteerejä. Se, että tämä tutkimus nyt keskittyi siihen ei tarkoita, että koitettaisiisn uskotella sen olevan ainoa merkitsevä seikka. Kuitenkin miehille naisen ulkonäkö on tärkeämpi kuin naisille miehen ulkonäkö. Siksi onkin mielestäni loogista, että naisen ulkonäkö muuttuu enemmän, kuin miesten.

Jälkeläiset, niin pojat kuin tytöt, saavat geeninsä tasan kummaltakin vanhemmalta.

• ---Mirkku---
        Onko se mahdollista? kirjoitti:

Jälkeläiset, niin pojat kuin tytöt, saavat geeninsä tasan kummaltakin vanhemmalta.

Silloinhan geenit muuttuvat molemmilla yhtä paljon juu. Mutta tuo muutos näkyy vain naisessa jos kyseessä on naisen ulkonäköön vaikuttavat geenit. Veli voi olla karski karvanen äijä ja sisko tiimalasivartaloinen kaunotar. Nämä asiat eivät ole mustavalkoisia.

Poikani saattaa periä minulta vaaleat hiukset. Hiusten väri ei ole mikään sukupuolisidonnainen asia. Hän voi periä nimenomaa minulta myös kaljuuntumisen geenin, vaikkei se ilmenekään minulla, koska se nimenomaa on sukupuolisidonnainen geeni ilmetessään vain miehillä mutta ollessaan olemassa molempien geenistöissä.

• ---Mirkku---
        ---Mirkku--- kirjoitti:

Silloinhan geenit muuttuvat molemmilla yhtä paljon juu. Mutta tuo muutos näkyy vain naisessa jos kyseessä on naisen ulkonäköön vaikuttavat geenit. Veli voi olla karski karvanen äijä ja sisko tiimalasivartaloinen kaunotar. Nämä asiat eivät ole mustavalkoisia.

Poikani saattaa periä minulta vaaleat hiukset. Hiusten väri ei ole mikään sukupuolisidonnainen asia. Hän voi periä nimenomaa minulta myös kaljuuntumisen geenin, vaikkei se ilmenekään minulla, koska se nimenomaa on sukupuolisidonnainen geeni ilmetessään vain miehillä mutta ollessaan olemassa molempien geenistöissä.

Tarkennukseksi vielä: jos naiset päättäisivät alkaa suosia kaljuuntuvia miehiä eivätkä antaisi mahdollisuutta hiuksensa säilyttäville ukoille, pikkuhiljaa kaikilla miehillä alkaisi olla geenistö, joka aiheuttaisi kaljuuntumisen.

Niaset kuitenkin pysyisivät samannäköisinä, vaikka kyllä heilläkin geenistö muuttuisi.

• silti ihan kaunis.. :)

Mutta mielestäni vielä turhempi tutkimus oli muutama vuosi sitten tehty "Uuno Turhapuro verrattuna keskivertoiseen suomalaiseen mieheen" tai jotenkin noin se meni... :D Tehtiin muistaakseni Tampereen yliopistossa ja sai jotain tukia... :D

• Jatkuvaa muuntelua
        ---Mirkku--- kirjoitti:

Tarkennukseksi vielä: jos naiset päättäisivät alkaa suosia kaljuuntuvia miehiä eivätkä antaisi mahdollisuutta hiuksensa säilyttäville ukoille, pikkuhiljaa kaikilla miehillä alkaisi olla geenistö, joka aiheuttaisi kaljuuntumisen.

Niaset kuitenkin pysyisivät samannäköisinä, vaikka kyllä heilläkin geenistö muuttuisi.

Eivät ne geenit valikoidu yksin kappalein. Sieltä tulee aina puoli geeneistä kummaltakin vanhemmalta, vaikka jotkut geenit ovatkin toisella sukupuolella piilevinä.

• ........................
      • :.:.:.:.:

Onko se jokin ansa?

• Karvakorvainen

Olen ylpeä luolamiesmäisyydestäni. Turha sitä on häpeillä. Ajatelkoot muut mitä tahtovat.

• Huolittelija

Sen verran pitää vaivautua, että siistii itsensä lähtiesään ihmisten ilmoille. Villimiesten paikka korvessa.

• but who cares

Nojaa, voiko sitä sanoa, että Suomineito kaunistuu nykynuorison jenkkakahvojen myötä. Aika moni menee kahvojen suhteen ylikin. No, mikä minä olen tuomitsemaan. Jokainen elää tyylillään ja geenit vaikuttaa osaltaan. Silti Suomineito on kaunis omassa keskiarvontyylillään. Miesten kauneusihanteet kulkee perässä oman aikansa. Se ei ole niin relevantti pariutumisperuste. Monenmoista syytä löytyy. Itsekin aloin harmaantua muutama vuosi sitten, nyt 40-v on likellä. Varmaankaan se ei ole se syy poikamiehenä oloon, vaan valkopälvi ihossa. Se kun on silmien ympäri, kuin pesukarhun naamio, mutta negatiivisena selllaisena. Josta vitsiä väännänkin. Itseä se ei vaivaa, vaan pikemminkin toistasukupuolta. Näin ainakin luulisin. Mutta ei ole otusta karvoihin katsomista, eli luonne saattaa yllättää. Naiset tuntuu olevan nykyisin aivan liian ulkokultaisten arvioiden perusteella valitsevan mielitiettynsä. Sen verran on ulkoinen palaute ollut positiista, että joskus tuntuu uskomattomalta, että on vapaalla jalalla. Työtoverit arvostaa kuitenkin korkealle luonteenpiirteissä. Se sisäinen kauneus on vain pakollinen lisuke kauniissa kirjossa. Muttta kaikki eivät voi olla George Clooneyn näköisiä, vaan ihan himpun verran normaalimpia.

• Robert

Ei naiset ole kaunistuneet vaan meikit ovat kehittyneet.

• kirjasto-gona

Kauan on tiedetty että Suomi on maailman Amerikkalaisinmaa.
      Tämä tutkimus on oiva esimerkki siitä mihin suomalainen elämänmeno on menossa.

Vielä kun saadaan Suomeen se huippu yliopisto niin, voi pojat me tehää hienoa tiedettä.

• weskuu

Nykyaikaa kun katsoo katukuvaa tai teeveeohjelmia niin naismaisia miehiä yhä enemmän ja enemmän ja hyi helvetti et sellanen on etovaa , liikkeet , ilmeet , muoti, ulkonäkö ja se puhetapa ....ööörgh :P !
      Mitä hiton merkitystä sillä on mihin suuntaan neisten ulkonäkö tai miesten menossa?
      Tyttöystäväni on nainen , mitä en sanois näistä nykymaailman luukasoista tai lahtivalaista , omani sijoittuu keskikastiin kaikkine naisellisine muotoine ja piirteineen , sen lisäksi hän on luonteeltaan aivan mahtava OLLAKSEEN NAINEN !

• .........

on jotenkin hinteleitä ja naiset isompia eli miehisempi.Myös naisten luonne ronskimaa kuin ennen,eli ei ole empaattisuutta enää.

• Trendikästä
        ......... kirjoitti:

on jotenkin hinteleitä ja naiset isompia eli miehisempi.Myös naisten luonne ronskimaa kuin ennen,eli ei ole empaattisuutta enää.

Kauneus on katsojan missä silmässä?

• vittua

miten määritellään kauneus?!

• ja teki omat arvionsa...

...ilmeisesti "viisarinsa värähdysten" perusteella. Onko se luotettava, tieteellinen tutkimusmenetelmä? Riitti kuitenkin apurahan saamiseen?

• vesuvius

Eipä juuri katukuvassa näy moinen evoluutio...ehkä pitäisi päivittää silmälasit?

• niin viisari värähtäisi

varsinkin hyvin retusoitujen ja pehmeällä linssillä kuvattujen kohdalla.

• ?

vai sillä tavalla. Itse olen sitä mieltä, että näin voi tosiaankin käydä, mutta voi myös käydä toisin päin: miehet kaunistuvat ja naiset- jäävät sille tielleen.
      Eihän sitä koskaan tiedä, vai kuinka?

• Hoi hoi

tarkoitetaanko tuolla kauniintumisella enemmän tuota "missimäisyyttä" vaiko ihan oikeasti kauniita naisia? Meinaan, jos näin käy, en halua kattella mitään risukinttuja, jotka väittävät olevansa kauniita, vaikka tuo kauneusihanteemme nyt sattuu olevan aika typeränlainen: laihat ja ohuet ovat mukamas kauniita, ja Pah!
        Suomeksi sanoen, naisissa saa olla enemmän tuota luonnollista pyöreyttä...

• Sisar Herrassa

Mitäpä naisten kauneudesta on hyöhyä,jos sisältä ovat tyhjiä.
      Miehet ovat paljon järkevämpiä,luotettavampia.Kyllä miehetkin on komeita ja kauniita ja se onkin aitoa kauneutta.Ei ole teennäistä meikkien ,vaatteiden ,ja kauneusleikkausten tuotetta.
      Täytyisi ihmisten tajuta,että Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen.Tärkeintä ihmisessä on mitä on kuoren sisällä,eikä ulkokuori.
      Onnea kaikille miehille.Älkää antako kenenkään masentaa teitä kakkapuheilla
      Rakasta itseäsi,niin voit rakastaa ja hyväksyä muutkin sellaisena,kuin ovat.
      On vielä naisia ,jotka osaavat kunnioittaa miestä,eivätkä tavoittele tuulta,jota eivät saa.Kirjoittanut itsensä tunteva ja Jumalaa rakastava lähimmäinen

• Oikukkaat

Muutuitko ulkomuotoosi tehtyjen toimenpiteiden ansioista vai toisinpäin pysyvästi?

• HEHEHEHEEEE

HEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEEEEEE!!!!!
        Olipa taas niin turha ketju ku olla voi. Kyllä suomalaiset on älykästä kansaa.

• myös.
        HEHEHEHEEEE kirjoitti:

HEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEEEEEE!!!!!
        Olipa taas niin turha ketju ku olla voi. Kyllä suomalaiset on älykästä kansaa.

Aihe koskettaa suomalaista syvästi.

• Suomen maahan

Jos nainen suhtautuu mieheen tällä tavalla olisi suorastaan ilo pitää hänet hyvänä.

• hyvinpidetty
        Suomen maahan kirjoitti:

Jos nainen suhtautuu mieheen tällä tavalla olisi suorastaan ilo pitää hänet hyvänä.

En ole tuontitavaraa vaan ihan aitoo supisuomalaista laatua sieltä 50-luvulta ja tää tarina on tosi.

• Jaa priimaa?
        hyvinpidetty kirjoitti:

En ole tuontitavaraa vaan ihan aitoo supisuomalaista laatua sieltä 50-luvulta ja tää tarina on tosi.

Oot varmaan joku vampyyri, kun oot niin vanha?

• Huomioitavaa
        Jaa priimaa? kirjoitti:

Oot varmaan joku vampyyri, kun oot niin vanha?

Eri ikäiset näkee toisensa eri tavalla,nuoremmalla iällä ehkä ulkoisella olemuksella on suurempi merkitys kuin niille joille ikää on karttunut.
        Toki poikkeuksiakin varmaan löytyy joka ikäryhmästä.
        Mutta iän karttuessa tulee paljon muitakin tekijöitä mitä ihmisessä arvostaa.

• kaikenikäisissä
        Huomioitavaa kirjoitti:

Eri ikäiset näkee toisensa eri tavalla,nuoremmalla iällä ehkä ulkoisella olemuksella on suurempi merkitys kuin niille joille ikää on karttunut.
        Toki poikkeuksiakin varmaan löytyy joka ikäryhmästä.
        Mutta iän karttuessa tulee paljon muitakin tekijöitä mitä ihmisessä arvostaa.

Itsellä menee paremmin, kun voi jujuttaa kanssaihmistä.

• Selvennyksenä
        kaikenikäisissä kirjoitti:

Itsellä menee paremmin, kun voi jujuttaa kanssaihmistä.

Tarkoitus ei ole todella ihailla narsistista ja sosiopaattista ihmistyyppiä...

• se kaunis rento mummeli

Jos kaikki samasta muotista oltaisiin, ei tarttis miettiä millainen ihminen on kaunis. Kauneus siis on katsojan silmässä ja silmät normisti otsan alapuolella kasvojen keskellä sijaitsevan nenän molemmin puolin... ;)
      Äitini sananpartta lainaten: "näkö on ku Luoja luo ja tavat on ku itte tahtoo". Minun mielestäni omana itsenään aito ja aidosti hymyilevä ihminen on kaunis. Ikään, kokoon ja sukupuoleen katsomatta.
      Uskokaapa huviksenne että se mitä ihmiset pitävät sisällään, näkyy myös ennemmin tai myöhemmin. Siitä se toinen kuulu sananparsi sitten kertookin osuvasti: "moni kakku päältä kaunis..."

Että olisko tutkimus nyt sitten huomannut että naiset lakkaavat vähitellen teeskentelemästä ja olemasta mieliksi muille kuin itselleen... ja toisaalta onhan meillä nykyisin enemmän aikaa huolehtia itsestämme, joten miksi emme sitä tekisi? Valinnan mahdollisuudet ovat tuoneet naiset jo tälle vuosituhannelle. Miehiä odotellaan kun heillä muutokset tapahtuvat yleensä hitaammin. Olemme kansakuntana terveempiä ja siis kauniimpia kuin ennen... vai?

• aikaisemmin

kuin miehet ja se johtuu yksinkertaisesti siitä että kemianteollisuus on onnistunut kusettamaan naiset käyttämään meikkiä ja erilaisia ihonhoitotuotteita mainostamalla ja luomalla kuvitelmia että näyttää nuoremmalta ja paremmalta kun niitä käyttää mutta tuhoavat luonnollisen ihonsa siinä samalla ja rupsahtavat ja eivät ole enää minkäännäköisiä ilman meikkiä ja sit sitä täytyy hommata enemmän ja taas enemmän meikkii.
      miehet säilyvät nuoremman näkösinä kun käyttävät vaan vettä naaman pesuun ja se on siinä eivätkä raavi millään aineilla ihoaan niin että se on alttimpi esim auringon uv säteilylle. erilaiset ihon puhdistus ja kuorintatuotteet on pahimpia ihon tuhoajia.
      se on sama kun pesisit autosi jollain semmosella aineella että se raapisi tai syövyttäisi maalipintaa ni hetihän se rupeisi ekana talvena ruostumaan mut kun ei raavi sitä millään ni pysyy pinta hyvänä.
      katelkaapa joskus tuol uimarannalla 30-40 vuotiaita naisia ni naamassa iho tosi huonossa jamassa kun on meikkejä ja aineita käytetty se pari vuosikymmentä ja muualta kropassa iho ihan eri kunnossa kun ei ole aineita käytetty kuin naamavärkis.

• örhö

Just vähän tota samaa kirjoitin myös, mutta sulla oli vielä kattavampi analyysi asiasta.

• ...........

Pöh, kuorinta poistaa kuolleen ihosolukon, toki saman asian ajaa karhealla pyyhkeellä pyyhkiminen.

Mitä UV-säteilyyn tulee, niin pakkelikasa pikemminkin suojaa siltä.

Tietty jos ei osaa naamaansa puhdistaa oikein, niin meikin jämät aiheuttavat iho-ongelmia.

Syy, miksi ne 40-v. naiset siellä uimarannoilla näyttää ryppyisiltä, luultavasti johtuu siitä, että ovat palvoneet sitä aurinkoa jo vähän liikaa ja liika auringonotto rypistää ihoa. Lisäksi on aivan luonnollista, että iho rypistyy vanhemmiten.

• juttu hei

Hienoa jälkipolville, jos naisista tulee kauniita. Ei vain taida minun elinaikanani toteutua, niin nopeasti ei taida evoluutio edetä.

• Ehtii maailma loppua

Näillä on mentävä. Haaveet ovat haaveita.

• .........
        Ehtii maailma loppua kirjoitti:

Näillä on mentävä. Haaveet ovat haaveita.

on kauniita ollut aina ja miehetkin komeita.En usko mihinkää muutokseen,vaikka kauneushan on katsojan silmissä.
        Jonkun mielestä joku on kaunis ja toisen mielestä ei.
        Itse pidän tavallisen oloisista miehistä ja olen myös tavallinen nainen.
        Tietysti jokaisella oma makunsa.

• meikit ja leikkaukset

kyllä on ihmisen evoluutio nopeaa!!!!

• lähteeköhän tukka?

Joo, kyllä tässä 70 vuoden aikana ehtii evoluutio tehdä tehtävänsä.

• fil. yo

Tällaiset roskatutkimukset eivät ole mitään muuta kuin tieteen arvovallan rappion merkkejä ja kiihdyttäjiä...

Kauneus on kulttuurinen ilmiö; kulttuurista ja historiallista se, mitä pidetään kauniina. Meidän aikamme käsityksiä. Jotka vaihtuvat teknologian ja talouden vauhdittamassa kertakäyttökulttuurissamme koko ajan kiihtyvällä tahdilla. Toisessa kulttuurissa tai toisella aikakaudella on ihan toisenlaiset käsitykset.

Näitä meidän kulttuurimme käsityksiä sitten yhdistetään evoluutionäkökulmaan, joka liittyy LAJINKEHITYKSEN ajanjaksoihin, jotka liikkuvat jossain tuhansissa vuosissa.

Ja tätä kutsutaan "TIETEEKSI"?

Voi elämä mitä roskaa.

Näkyy kiinnostavan ja puhuttavan ihmisiä paljon.

Sillä lailla.

• ripetys

Eikö tässä maailmassa enää muuta arvostetakaan? Tuntuu, ettei nykyään muusta puhutakaan kuin ulkonäöstä ja siitä onko suomalainen nainen IKINÄ tarpeeksi kaunis tai viehättävä. Ei mene kauan, että nuorista (lähes jokaisesta) tytöistä/naisista tulee anorektikoita, kun niin moni suomalaismies käy haukkumassa päärynävartalot ja valittaa liikakiloista. Itse katsoisin miehinä peiliin.

Päärynävartaloiset (lantio-/pakarat-/reidet-alueelle kertyy se "ylimääräinen", mikä omenavartalossa kertyy mahaan) eivät niin usein kärsi monista sellaisista sairauksista kuin esim. miehet ja naiset, joilla on niin sanottu omenavartalo. Nämä kärsivät useammin sydän- ja verisuonisairauksista ym. Päärynävartalo on nykyaikana hyvin harvinainen, sillä niin harvalla naisella on leveä lantio, joka mahdollistaa tämän vartalotyypin.

Itse näin ahkerana kuntoilijana olen huomannut, että ainakin nykyään naiset tahtovat huolehtia itsestään ja omasta hyvinvoinnistaan todella paljon. Miehet jäävät usein kakkoseksi tässä taistossa. Ja suorastaan naurattaa, kun joku jaksaa moittia naisia siitä, että he kulkevat tuulipuku päällä. Mikäli miehet oikeasti tahtovat hyväkroppaisen naisen itselleen, niin luuletteko te, että se hoituu tuosta noin vaan aivan itsestään ilman kuntoilun häivääkään? Suokaa nyt naisille edes joskus hieman lomaa kaikesta siitä laittautumisesta ja kauniina olemisesta. Kannattaa itse joskus kokeilla, ei se nimittäin joka päivä maita.

Tahtoisin vaan tietää, että eikö nykyajan miehet enää etsikään sellaisia normaalivartaloisia ja päässään jotain muutakin kuin hiukset ja silmät omaavia naisia?

Ihan reilua olisi, että mies, joka viitsii mollata suomalaisnaisia, vilkaisisi ensin omaa kroppaansa ja painoindeksiään, ennen kuin alkaa näpytellä näppäimistöään.

• ...niin...

itse olen mielestäni ihan ookoon näköinen nuori naikkonen. suurin osa komeista ja tavallisen kivannäköisistä miehistä pitää minua ihan ookoona, jopa viehättävänä. Mutta sitten nämä liian laihat kimeä ääniset pikkupoikarimpulat ja kaljamahaiset haisevat vanhatpojat usein huutelevat humalassa ja haukkuvat milloin mistäkin. Kyseessä taitaa olla vain huono itsetunto siitä tiedosta että en edes katso mielelläni sellaista miestä kohden, eivätkä kyseiset ällötysäijät suostu myöntämään itselleen että he eivät saa "edes" päärynävartaloista tavista. Täytyy vaan purkaa oma katkeruus sieltä rumasta päästä naisille. Sanon niille vain että tuulipuku päälle, hölkkäämään, treenaamaan, kaljanjuonti vähemmälle niin eiköhän katkeruus hellitä ja itsetunto parane kun huomaa että naiset alkavatkin huomata ilman rivoja tai töykeitä huuteluja. Mutta kyllä suuri osa suomalaisista miehistä on ihania ihan sellaisinaan ja naisista myös!

• samaa

mieltä edellisen kirjoittajan kanssa, ei sinne lenkille viiti läteä minihameessa..

Sitten yksi asia mihin olen kiinnittänyt huomiota.. Ikäiseni 30-v naiset näyttävät usein äideiltä.. Miltä näyttää äiti? Lapsen perässä juokseva, usein aika harmaa tyyppi. Miksi? Koska he ovat äitejä eikä ole omaa aikaa laittautua ja käydä salilla/lenkillä? Nuorena kilot lähtevät helposti, mutta aikuisena täytyy tehdä jotakin jo. Miehet auttakaa, jotta pääsemme liikkumaan!!

• ze on

"Itse näin ahkerana kuntoilijana olen huomannut, että ainakin nykyään naiset tahtovat huolehtia itsestään ja omasta hyvinvoinnistaan todella paljon. Miehet jäävät usein kakkoseksi tässä taistossa."

Eli oma hyvinvointi menee miehen edelle.
        No, onnekseni vaimoni on tuontitavaraa, tosin nyt jo suomalainen.

• ripetys
        ze on kirjoitti:

"Itse näin ahkerana kuntoilijana olen huomannut, että ainakin nykyään naiset tahtovat huolehtia itsestään ja omasta hyvinvoinnistaan todella paljon. Miehet jäävät usein kakkoseksi tässä taistossa."

Eli oma hyvinvointi menee miehen edelle.
        No, onnekseni vaimoni on tuontitavaraa, tosin nyt jo suomalainen.

Harmillista, että sait väärän käsityksen edellisestä viestistäni.

Tarkoitin taistossa toiseksi jäämisellä sitä, etteivät miehet huolehdi itsestään ja omasta hyvinvoinnistaan enää nykyisin yhtä paljon kuin naiset.

Mutta kyllä olen sitä mieltä, että terveys on ainakin itselläni kärkipäässä listalla, kun kysytään, että mitkä arvot ovat itselleni tärkeitä elämässä. Toki siihen kärkipäähän kuuluu myös perhe/sukulaiset/ystävät(ns. lähipiiri) sekä näin elämisen ja toimeentulon kannalta työ.

Jospa viestini eivät enää synnyttäisi virheellisiä tulkintoja.

Taidat olla sitä mieltä, että omasta hyvinvoinnistan huolehtiminen on jokin suomalaisnaisten vitsaus. Veikkaan, että tämä "tuontitavaravaimosi" (itse en voisi hyväksyä mieheltäni tuollaista puhetta) tahtoisi ihan samalla tavalla pitää huolta itsestään, muttei saa ehkä sellaiseen mahdollisuutta, mikä on valitettavaa.

Tahtoisin vielä lisätä edelliseen viestiini tämän: Tuntuu, että nykyään unohdetaan liiankin helposti tuon kuntoilun positiiviset vaikutukset meidän, niin miesten kuin naistenkin, psyykkiselle hyvinvoinnille. Voisimme saada (ehkäpä) vähennettyä noita mielenterveysongelmien määriä lisäämällä itse kukin hieman sitä liikunnan määrää.

• Suomettuneet ovat rumia
        ripetys kirjoitti:

Harmillista, että sait väärän käsityksen edellisestä viestistäni.

Tarkoitin taistossa toiseksi jäämisellä sitä, etteivät miehet huolehdi itsestään ja omasta hyvinvoinnistaan enää nykyisin yhtä paljon kuin naiset.

Mutta kyllä olen sitä mieltä, että terveys on ainakin itselläni kärkipäässä listalla, kun kysytään, että mitkä arvot ovat itselleni tärkeitä elämässä. Toki siihen kärkipäähän kuuluu myös perhe/sukulaiset/ystävät(ns. lähipiiri) sekä näin elämisen ja toimeentulon kannalta työ.

Jospa viestini eivät enää synnyttäisi virheellisiä tulkintoja.

Taidat olla sitä mieltä, että omasta hyvinvoinnistan huolehtiminen on jokin suomalaisnaisten vitsaus. Veikkaan, että tämä "tuontitavaravaimosi" (itse en voisi hyväksyä mieheltäni tuollaista puhetta) tahtoisi ihan samalla tavalla pitää huolta itsestään, muttei saa ehkä sellaiseen mahdollisuutta, mikä on valitettavaa.

Tahtoisin vielä lisätä edelliseen viestiini tämän: Tuntuu, että nykyään unohdetaan liiankin helposti tuon kuntoilun positiiviset vaikutukset meidän, niin miesten kuin naistenkin, psyykkiselle hyvinvoinnille. Voisimme saada (ehkäpä) vähennettyä noita mielenterveysongelmien määriä lisäämällä itse kukin hieman sitä liikunnan määrää.

Suomalaisen miehen rapakuntoisuus on vain suomalaisvastaisten tahojen luoma myytti.

• ripetys
        Suomettuneet ovat rumia kirjoitti:

Suomalaisen miehen rapakuntoisuus on vain suomalaisvastaisten tahojen luoma myytti.

No ei tietenkään kaikki suomalaismiehet ole rapakuntoisia. Löytyy moniakin hyvinhyvin urheilullisia miehiä, omasta lähipiiristäni ainakin. Tulee vaan niin monesti kaupungilla kulkiessa vastaan sellaisia miehiä, joilla se uhkaava kaljamaha pilkistää, eikä se anna ainakaan sellaista urheilullista kuvaa miehestä. Mutta miehistä löytyy useammin kuin naisista nämä kaksi ääripäätä: miehet, joille urheileminen on kaikki kaikessa ja miehet, jotka ennemmin hautautuvat sohvan pohjalle kaljapullo kädessään.

Mutta en kyllä mielestäni ole millään tavalla suomalaisvastainen, enkä tunne sellaisia henkilöitä, jotka olisivat suomalaisvastaisia ja tuollaisista myyteistäkään en ole kuullut.

"Ruma ei muutu urheilemalla kauniiksi" mietin vain, että mitenköhän tuota rumuutta mitataan, ovatko sinusta ylipainoiset rumia? Ja jotenkin tuo sanoma vähän sotii nimimerkin ja otsikon kanssa.

• working girl

Kauniit naiset päätyvät muita useammin rikkaiden miesten vaimoiksi tai filmitähdiksi. Kotirouvilla ja harvakseltaan hyväpalkkaista työtä tekevillä on aikaa ja varaa keskittyä lisääntymispuuhiin.

Ja mitä miehiin tulee, niin 3-vuoro- p-duunia tekevä tavisnainen näkee tuikiharvoin todella komeita miehiä - siis muualla kuin elokuvissa. Ei ole aavistustakaan, keiden lapsille nuo harvat komistukset lahjoittavat geeninsä.

• olentoja

Kyllä kai Angelinakin pysyy kauniina ja nuorekkaana, kun on varaa kauneusleikkauksiin. Nenänsä kuulemma leikkautti kapeammaksi, ja kiristytti raskautensa jälkeen mm. harottavat vatsalihaksensa takaisin yhteen.

Toista se on meillä taviksilla. Vanhenemme ja rupsahdamme kuten luoja sen loi.

• geenipankki

Johtuu siitä, että naisten ulkonäkö on miehille tärkeämpää kuin miesten ulkonäkö naisille parinmuodostuksessa. Ajan kuluessa kauniiden naisten geenit jatkuvat näin paremmin..

• geenipankki

Johtuu siitä, että naisten ulkonäkö on miehille tärkeämpää kuin miesten ulkonäkö naisille parinmuodostuksessa. Ajan kuluessa kauniiden naisten geenit jatkuvat näin paremmin..

• dferfs

*Otsikko*

• päinvastoin..

Kyllähän nuoret naiset ovatkin kauniit mutta tänäpäivänä kolmekymppinen alkaa jo rapistumaan ja nelikymppinen näyttää jo mummolta. Esimerkkejä maailmalta paljon mutta ihan suomestakin niitä löytyy, katsokaa vaikka millaiselta näyttää meidän viulisti jos vähäkin jää meikkiä laittamatta,ei tuntisi ellei niemä laitettaisi kuvan viereen. Syy on yleensä kauneusleikkauksissa.

• ja naiset kaunistuneet..

pitää paikkansa..

pakkelilla ja leikkauksilla se naama kaunistuu kellä tahansa..

• Täshän ihan paistaa miesten katkeruus läpi :D ja joku sanoi: kauniita naisia suomeen ettei tarvis ulkomaille lähtee katteleen.

Niin te suomen miehethän olette komeita uroksia ;)

järkyttävät hikiset kaljamahat ja kamalat naamat eikä tietoakaan lihaksista......hyi.

• huuhaa-tutkimus

taas rahotettu verorahoilla? Ei hyvää päivää...

• ...joten...

koskee vain UK kansaa. Me alfa-suomalaiset miehet olemee universumin kermaa eika ole pahasti paineita alkaa zempata.

• 1111111111111

uskottava "tutkimus" taas kyseessä. Voi vain onnitella tuonkin huuhaa-hutkimuksen tekijää idiotismista.

• Juuri niin

Paljonkohan se tyyppi on saanut apurahaan tuolla vedätyksellään?

• tutkimus?
        Juuri niin kirjoitti:

Paljonkohan se tyyppi on saanut apurahaan tuolla vedätyksellään?

Tilastot suomalaisista kertovat aivan erilaisesta tuloksesta,kuin tutkijan päättelyt. Suomalaiset naiset ovat lihavampia kuin koskaan aiemmin. Miten ylipainoinen läskinainen voi olla kaunis? Kauneus voi olla pinnallista ja sen ihannoiminen,mutta rumuus menee luihin ja ytimiin. Jokainen meistä tekee omat päättelynsä ensivaikutelmasta ja erittäin harva mies valitsee kumppanikseen sen läskin seinäruusun.

• :DDDDDD
        tutkimus? kirjoitti:

Tilastot suomalaisista kertovat aivan erilaisesta tuloksesta,kuin tutkijan päättelyt. Suomalaiset naiset ovat lihavampia kuin koskaan aiemmin. Miten ylipainoinen läskinainen voi olla kaunis? Kauneus voi olla pinnallista ja sen ihannoiminen,mutta rumuus menee luihin ja ytimiin. Jokainen meistä tekee omat päättelynsä ensivaikutelmasta ja erittäin harva mies valitsee kumppanikseen sen läskin seinäruusun.

Tilastot kertovat myös että suomalaisia, lihavia miehiä on edelleen enemmän kuin suomalaisia, lihavia naisia. :)

Tilastot tietävät senkin että suomalaisia työttömiä miehiä on kaikissa ikäluokissa enemmän kuin työttömiä naisia (ja tähän laskettu mukaan myös kotiäidit).

Suomalainen mies on surullinen tapaus.

• Sad Woman
        :DDDDDD kirjoitti:

Tilastot kertovat myös että suomalaisia, lihavia miehiä on edelleen enemmän kuin suomalaisia, lihavia naisia. :)

Tilastot tietävät senkin että suomalaisia työttömiä miehiä on kaikissa ikäluokissa enemmän kuin työttömiä naisia (ja tähän laskettu mukaan myös kotiäidit).

Avaappa uusi suklaalevy ja sukella syvemmälle haavemaailmaasi joka täyttää yksinäisen elämäsi. Eikä haittaa vaikka vuodatat muutaman kyyneleen miettiessäsi miten elämäsi on näin surkeaa, eihän sitä ketään ole näkemässä.

Ymmärrän että näiltä palstoilta saat edes jonkunlaisen kontaktin toisiin ihmisiin.
        Ainoa paikka jossa tunnet toisen ihmisen kosketuksen on julkinen kulkuneuvo, jossa istut sen ainoan toisen matkustajan viereen ja hänkin poistuu vaivaantuneena seuraavalla pysäkillä ja kävelee mielummin loppumatkan kuin jakaisi matkan kanssasi.

Kaikesta huolimatta tsemppiä! Älä vaivu epätoivoon.

• L.O.L. XD
        :DDDDDD kirjoitti:

Miksihän suomalainen nainen on surullisempi tapaus? Miksihän kadulla vastaantulevat eivät ole tilastojesi mukaisia?

• ...
        tutkimus? kirjoitti:

kauneus on kasvoista kiinni ja luustosta, jos se sattuu näkymään jos on hoikka. Jokainen voi laihduttaa mutta kasvojaan ei voi taikoa kauniiksi. Ehkä plastiikkakirurgia on hyvä yritys, mutta silloinkin lopputulos on muovisen näköinen.

• Hyi olkoon
        ... kirjoitti:

kauneus on kasvoista kiinni ja luustosta, jos se sattuu näkymään jos on hoikka. Jokainen voi laihduttaa mutta kasvojaan ei voi taikoa kauniiksi. Ehkä plastiikkakirurgia on hyvä yritys, mutta silloinkin lopputulos on muovisen näköinen.

Degeneroituminen on epäsuotavaa. Rumien ja tyhmien ihmisten ei pitäisi levittää epäonnistuneita perintötekijöitään.

• SIINÄ MIELESSÄ

on varmasti totta, että kauniit ihastuvat kauniisiin ja todennäköisesti pariutuvat ja saavat niitä lapsia, jotka ovat luonnollisesti kauniita. Itsekin olen heikkona komeisiin miehiin (mutta pelkkä ulkonäkö ei riitä perheen perustamiseen.) Vähemmän viehättävät saavat tyytyä toisiinsa.
      En sitä vaan oikein ymmärrä, että kuinka niin vaan naiset kaunistuu, sillä kauniit vanhemmat saavat myös kauniita poikalapsia.

• Valokuvatutkimus

Kuvien perusteella tehty tutkimus todistaa ainoastaa, että naiset meikkaavat itsensä paremmin kuviin nykyään kuin mitä aiemmin. Kadulla tulee arkimeikattuja tai meikkaamattomia suomalaisnaisia vastaan ja he eivät ole mitään kuvankauniita. Suomessa miehen on oltava huononäköinen, humalassa, hullu tai kaikkia mainittuja pitääkseen heimosisaria häikäisevinä kaunottarina.

• DRMNS

Hm outoa, luulis että komeat miehet lisääntyvät enemmän kuin rumat, ja näin yleinen kauneustaso suhteessa nousisi.

Toisaalta, kun ympärilleen katsoo, niin en kyllä menisi allekirjoittamaan väitettä. Joskin tottahan se on, että kauniit ihmiset löytävät helpommin sen lisääntymispartnerin, jos ei useammankin.
      Varjosanomissa olikin aiheesta satiirintynkää: www.varjosanomat.com/?p=1095

• itsesääli

Näitä kun lukee niin masentaa. Masentaa tajuttomasti. En ole omasta mielestäni yhtään kaunis. Ruma, läski ja kaikkea sieltä päin. Menisin kirurgin veitsen alle leikeltäväksi jos rahaa ja rohkeutta olisi. Mutta ei. Miehetpähän eivät pidä leikellyistä kasvoista ja ruumiista. Geenit on aivan suomalaisperus pökäleen geenejä eikä ne siitä parane. Minulla ei ole siis mitään mahdollisuuksia ja tekisi vain tehdä itsemurha ettei tarvitsisi katella. Luulempa että joku mies olisi vallan iloinen siitä jollei useampikin että "rumat" posauttaisivat kuulan kalloonsa. Eläköön tasa-arvo!

• .......

aivan sairasta!
      miks kaikki pyörii ulkonäön ympärillä ja siitä on tullut ns. uskonto osittain median ansiosta. jatkuvaa kilpailua ja annetaan ymmärtää, ettei kelpaa sellaisena kun on, muttei kuitenkaan kelpaa keinotekoisenakaan.
      etenkin me naiset koemme itsemme riittämättömäksi kun televisio / porno pyörii mallinnäköisten muijien ympärillä.
      sitten masennutaan, tulee itseinho jne.

MIKSI miehet jäävät näiden vaatimusten ulkopuolelle?? ja ketä meidän naisten pitää miellyttää, miehiäkö?? miksi me ei kelvata?

Herätään jo ja lopetetaan tämä pään lyöminen seinään. potkastaan palleille sovinisteja

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      70
      2952
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2564
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2225
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2128
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1956
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1702
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1526
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1487
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      27
      1302
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      19
      1175
    Aihe