Turkulaisia odottajia?

-CatWoman-

Onko tällä palstalla muita Turkulaisia odottajia joilla olisi LA vielä tämän vuoden puolella?

Itselläni laskettu aika on 2.10 ja olisi mukava saada keskustelukaveri jonka kanssa jutella kaikenlaisista asioista vaikka tällä palstalla tai vaikka jossain kahvilassa.

Olen 29v ja ensimmäistä odotan.

15

229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esikoisen odottaja

jolla LA joulukuussa! Itse olen 24 ja tosi innoissaan esikoisen odotuksesta :)

• -CatWoman-

Mistä päin Turkua olet.

• en ole
        -CatWoman- kirjoitti:

Mistä päin Turkua olet.

Turusta, vaan ihan Turun läheltä pieneltä paikkakunnalta, joten kai tämä vähän niinkuin Turkuun kuuluu... Ainakin jos sellainen suur-Turku vielä joskus tulee :)

• jonskuliini82

Minä olen 27v neljän lapsen äiti ja tytöt on 4v,3v,2v ja poika on 1v ja viidennen laskettuaika on 22.11.2009 ja me asumme itä-turussa.

• myös..

Turusta ja LA aika on 24.11. Esikoista odotellaan. Asun lähestulkoon keskustassa.

• -CatWoman-

Mites teidän raskautenne ovat edenneet?
      Onko ollut paljon raskausoireita?
      Onko muuten kaikki sujunut hyvin?
      Tiedättekö tulokkaan sukupuolen?
      Onko vauvan tarvikkeet jo hankittu?

Itselläni kaikki on mennyt oikein hienosti, ja vauva liikkuu paljon.

Raskaus oireita on ollut jonkin verran, alussa oli mieletön väsymys ja koko ajan pahaolo, mutta oksentanut en ole kertaakaan. Nykyään närästää silloin tällöin ja öisin vetää suonta oikeassa jalassa. mutta muita oireita ei oo oikeastaan ollut.

Ultrat on käytynä ja niissä kaikki oli niin kuin pitääkin, tosin sikiö näytti molemmissa pari-kolme päivän vanhemmalta. Eli saas nähdä syntyykö vaavi syys- vai lokakuussa. (LA 2.10)

Joo ja poikaa odotellaan. (tosin lääkäri sanoi ettei tulokkaalla ole vaihto eikä palautusoikeutta, jos kuitenkin veikkaus menee metsään). heh heh
      Mutta eipä ne ultrasta saadut kuvat paljoa anna arvailulle tai erehtymiselle sijaa, kyllä se selvältä näytti ihan Matti Meikäläisenkin mielestä.

Meillä kaikki on jo hankittuna (ammetta lukuun ottamatta) ja pinnasänkykin on jo kasattu. Kasasimme sen näin aikaisin sen vuoksi että kissamme saisivat aikaa tutustua siihen ja oppia ettei sinne ole mitään asiaa.

• sassuli85

Meillä on aika pieni heitto lasketuissa ajoissa. Minulla 22.9. Kuukautisten pérusteella olisi ollut jo 10.9. mutta ultrassa vaihtui, oli kierto sekaisin kun olin juuri lopettanut pillerit.
        Kaikki mennyt hyvin, tyttöä odotellaan. Suurin osa tavaroista hankittu. Meillä on toinen kissa vallannut pinnasängyn, ollaan annettu nukkua siellä kun ei ole patjaakaan paikallaan, mutta kun patja ja vauva tulevat, saa kissat makuuhuoneesees porttikiellon.
        Raskausoireita ei ollut ollenkaan ennen kuin viikolla 15, jonka jälkeen alkoivat kauheat kivut ja huimaus. Nyt taas viikolla 27 suunnilleen oireet loppui, ja sen jälkeen ollut tosi helppoa. Ellei masua näkyisi ja liikkeitä tuntuisi, saisi miettiä taas että onko edes raskaana!
        Eilen katsottiin painoarvio, se on 2200g, ja pikkuisella kaikki niin hyvin kun voi olla ultran perusteella!
        Iloista odotusta sinulle ja muille! :)

• täällä kans ootellaan esikoista LA on 11.8 et saas nähä milloin syntyy :D asustelen runosmäessä.

• -CatWoman-

Missä päin turkua te muut asustelette?
      Itse asun eteläisessä Turussa eli Katariinan / Haritun alueella.

• jonskuliini82

Me asustellaan Vaalassa päin.

Täällä raskaus on sujunut hyvin ja toinen poika on tulossa meille.Saas nähä pitikö kätilöitten veikkaus kutinsa kun viime vuoden maaliskuussa kun poika oli syntyny niin he sanoivat että pitää varautua siihen että seuraava tuleekin sitte jo 30 minuutissa tai nopeampaa..en mä voi ehtiä sitte ees ajoissa kaiketi ees tyksiinkään.

• sassuli85
        jonskuliini82 kirjoitti:

Me asustellaan Vaalassa päin.

Täällä raskaus on sujunut hyvin ja toinen poika on tulossa meille.Saas nähä pitikö kätilöitten veikkaus kutinsa kun viime vuoden maaliskuussa kun poika oli syntyny niin he sanoivat että pitää varautua siihen että seuraava tuleekin sitte jo 30 minuutissa tai nopeampaa..en mä voi ehtiä sitte ees ajoissa kaiketi ees tyksiinkään.

Keskustassa asutaan!

• -CatWoman-

Tehdäänpä listaa turun odottajista
      eli

la, nimimerkki, monesko tulossa ja mistäpäin turkua

2.10 -CatWoman- 1 Katariina/Harittu

• jonskuliini82

22.11 jonskuliini 5. muutamme syyskuun alussa kuralaan päin mut tällä hetkellä asumme vaalassa.

• sassuli85
        jonskuliini82 kirjoitti:

22.11 jonskuliini 5. muutamme syyskuun alussa kuralaan päin mut tällä hetkellä asumme vaalassa.

22.9. sassuli85 ja keskusta

• -CatWoman-

pvm. - nimimerkki - monettako odotat - missäpäin asut

22.9. sassuli85 ja keskusta

2.10 -CatWoman- 1 Katariina/Harittu

22.11 jonskuliini 5. muutamme syyskuun alussa kuralaan päin mut tällä
      ---------hetkellä asumme vaalassa.

Mites teidän muiden odotus on sujunut?
      Meillä oli eilen synnytysvalmennus ja sälli meuhkasi mahassa koko ajan niin että kylkiluut vaan rutisi.

Oletteko te muut saaneet jonkinlaista painoarviota vaavinne koosta?
      Mä en ole saanut ja se vähän harmittaa kun ei yhtään tiedä minkä kokoluokan edustaja tulokas on. Nyt kun on alkanut supistella niin olis se vaan kiva tietää että onko tulokas mahdollisesti vielä tosi pieni vai kenties isompaa kokoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      67
      2801
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2544
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      431
      2207
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2118
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1946
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1682
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1516
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1477
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      25
      1274
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      18
      1155
    Aihe