Tämän näytön vasemmalla on otsikoissa; Harrastukset -kohta ja siinä edelleen; Sukututkimus -kohta.
Kun miettii omaa elämäänsä niin tulee vastustamattomasti mieleen, että minähän olen geeneiltäni semmoinen kuin kaikki edeltävät sukupolvet ovat niitä minulle tuottaneet.
Mieleltäni olen sellainen kun geenit, kasvatus ja ympäröivä yhteiskunta ja myös luonto ovat minut muovanneet.
Siitä ainakin minulle on herännyt kiinnostus tutkia omaa sukuani, millaisia isovanhempani olivat, millaisia heidän vanhempansa ja isovanhempansa ja niin edelleen taaksepäin sukupolvissa niin kauas kuin pääsee. Nyt tunnen kymmenen sukupolvea taakse päin esivanhempiani, tiedän mitä he ovat puuhanneet ja mistä suku on kotoisin tämän ajan kuluessa. Yritän selvittää vielä vanhempia esi-isiäni.
Tämä on mielenkiintoinen harrastus, se vie mukanaan. Apua saa muilta sukututkijoilta ja suskuyhdistyksiltä, esim yllä mainitun palstan kautta.
Omien esivanhempiensa tunteminen
Uteliaisuus ja tietämys
0
405
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329